Процедура закупки объявлена 05.11.2024 15:59. Дата последних изменений - 05.11.2024 15:59
ДК 021:2015 код 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні)
Идентификатор закупки | UA-2024-11-05-012665-a | |
ID | 2e1de2c8c75242069eed829ba2f93cfe | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-05-016350-a |
Ожидаемая стоимость
21`100.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місце поставки: на складське приміщення Замовника за адресою: 49102, м. Дніпро, вул. Ближня, 31. Постачальник несе всі витрати та ризики, пов’язані з його доставкою до вказаного місця призначення. Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару із занесенням його на склад Замовника здійснюється Постачальником за його власний рахунок
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 21`100.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
05.11.24
Прием предложений
до 08.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 14 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Дивани
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 29.11.2024
Информация по поставке партиями: Місце поставки: на складське приміщення Замовника за адресою: 49102, м. Дніпро, вул. Ближня, 31. Постачальник несе всі витрати та ризики, пов’язані з його доставкою до вказаного місця призначення.
Доставка до місця поставки Товару, навантаження та розвантаження Товару із занесенням його на склад Замовника здійснюється Постачальником за його власний рахунок
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт договору дивани сірі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 15:58
Версия документа от: 05.11.2024 15:58
ID: 6d0a6b703ccb45099b277b5b53c16e73
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 15:59
Версия документа от: 05.11.2024 15:59
ID: 957f4603393a4828b0e82d3dfdbf1a25
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Висота загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 790 - 790
Ширина загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1200
Наповнювач : пінополіуретан
Транспортувальний стан : розібраний
Тип тканини : шкірозамінник
Колір оббивки : світло-сірий
Вид : офісний
|
Даты и сроки
Дата публикации | 05.11.2024 15:59 | |
Начало периода приема предложений | 05.11.2024 15:59 | |
Окончание периода приема предложений | 08.11.2024 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01280527 |
Юридический адрес | 49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |