Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.11.2024 10:49. Дата последних изменений - 05.11.2024 10:49

Придбання кліше печатки та оснастки для печатки, код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Идентификатор закупки UA-2024-11-05-002842-a  
ID 0d2e3a93c3b7468fa4be1aca641d498b  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-05-003018-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Ожидаемая стоимость 576.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
05.11.24
Прием предложений
до 08.11.24
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в повному обсязі у безготівковій формі упродовж 7 (семи) робочих днів після отримання Товару згідно оригіналу видаткової накладної та рахунку відповідно до взятого бюджетного зобов’язання (ст.49 ч.1 Бюджетного кодексу України). Розрахунки здійснюються відповідно до Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) з врахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника.Покупець здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 7 Рабочие дни  

Спецификация закупки

1)
Кліше печатки під індивідуальне замовлення
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
2)
Оснастки для печаток та штампів
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 10.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука

Тендерная документация

Проект договора
проект договору кліше та оснастка.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:45
Версия документа от: 05.11.2024 10:45
ID: 8a95102e2fe5428ea4908b398bf372f0
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:47
Версия документа от: 05.11.2024 10:47
ID: 1a24461e85094e8cbb3df0eb05afb156

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Кліше печатки під індивідуальне замовлен
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Форма : кругла
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Матеріал кліше : гума
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Тип : печатка
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Кількість ступінів захисту Минимальное значение: 1 шт
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Оснастки для печаток та штампів
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Форма : кругла
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Призначення : для печатки
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Тип : автоматична
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12 місяць
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мм
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 05.11.2024 10:49  
Начало периода приема предложений 05.11.2024 10:49  
Окончание периода приема предложений 08.11.2024 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Виконавчий комітет Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04057439  
Юридический адрес 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 33