Процедура закупки объявлена 05.11.2024 10:47. Дата последних изменений - 05.11.2024 10:47
Картопля пізня, першого класу , немита ДСТУ 9221:2023
Идентификатор закупки | UA-2024-11-05-003348-a | |
ID | 87e25d581eae492aba775889a90a808b |
Ожидаемая стоимость
364`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ___________________ на електронну адресу Постачальника _______________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua. Строк поставки товару до 25.11.2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________.. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина 1551 | |
Ожидаемая стоимость | 364`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
05.11.24
Прием предложений
до 08.11.24
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Черкаська область, Хутори
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.11.2024
Информация по поставке партиями: Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ___________________ на електронну адресу Постачальника _______________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua.
Строк поставки товару до 25.11.2024 року.
Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________..
До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати.
Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 13000 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт договору на картоплю продовольчу першого класу 2024 року.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:46
Версия документа от: 05.11.2024 10:46
ID: 024ce98a233845b58bd85d13ed749660
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:47
Версия документа от: 05.11.2024 10:47
ID: bf599a7fade54619ab92ad6bd23a9bd0
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Клас : перший
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 05.11.2024 10:47 | |
Начало периода приема предложений | 05.11.2024 10:47 | |
Окончание периода приема предложений | 08.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Військова частина 1551 |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 45144484 |
Юридический адрес | Україна |