Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 05.11.2024 10:47. Дата последних изменений - 05.11.2024 10:47

Картопля пізня, першого класу , немита ДСТУ 9221:2023

Идентификатор закупки UA-2024-11-05-003348-a  
ID 87e25d581eae492aba775889a90a808b  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ___________________ на електронну адресу Постачальника _______________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua. Строк поставки товару до 25.11.2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________.. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина 1551  
Ожидаемая стоимость 364`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
05.11.24
Прием предложений
до 08.11.24
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Черкаська область, Хутори
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 25.11.2024
Информация по поставке партиями: Поставка товару за цим Договором здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається щотижня шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника ___________________ на електронну адресу Постачальника _______________________. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Доказом, що свідчить про отримання Постачальником Заявки Замовника вважати підтвердження про направлення заявки від адміністратора поштового домену – @dpsu.gov.ua. Строк поставки товару до 25.11.2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 року) за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори ___________.. До кожної партії товару, що постачається, Постачальник обов’язково Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 13000 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проєкт договору на картоплю продовольчу першого класу 2024 року.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:46
Версия документа от: 05.11.2024 10:46
ID: 024ce98a233845b58bd85d13ed749660
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 10:47
Версия документа от: 05.11.2024 10:47
ID: bf599a7fade54619ab92ad6bd23a9bd0

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Картопля столова пізня, клас перший, ДСТ
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Клас : перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 05.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 05.11.2024 10:47  
Начало периода приема предложений 05.11.2024 10:47  
Окончание периода приема предложений 08.11.2024 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Військова частина 1551  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 45144484  
Юридический адрес Україна