Процедура закупки объявлена 05.11.2024 00:41. Дата последних изменений - 05.11.2024 00:41
Офісне устаткування та приладдя різне (м. Біла Церква, вул. Гайок,4а)
Идентификатор закупки | UA-2024-11-05-000020-a | |
ID | 3e41caa3d8d74c3eb937182d14a3f160 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-04-019701-a |
Ожидаемая стоимость
29`870.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00 Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року. Проєкт договору Замовника
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Північний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги | |
Ожидаемая стоимость | 29`870.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
05.11.24
Прием предложений
до 11.11.24
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Замовник сплачує Постачальнику вартість Товару після його постачання протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної, але в будь якому випадку з врахуванням умов п.2.6 Договору про закупівлю товару. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 21 штука
|
2) |
Коректор-ручка, 8-12мл
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7 штука
|
3) |
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 15 штука
|
4) |
Гумки для видалення написів олівця графітного
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7 штука
|
5) |
Підстругачки для олівців з контейнером
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 8 штука
|
6) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 130 пачка
|
7) |
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 28 пачка
|
8) |
Затискачі для паперів 41мм, 12шт. в пачці
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 6 штука
|
9) |
Закладки-стікери, 12х45х125мм., прапорці, пластик 5 кольорів
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 18 штука
|
10) |
Блокнот, А5, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 8 штука
|
11) |
Паперові блоки для нотаток непроклеєний, від 50 г/м2, 90х90мм, 1000 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 пачка
|
12) |
Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 100шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 пачка
|
13) |
Клей-олівець, PVP, 25-35г
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7 штука
|
14) |
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
|
15) |
Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 пачка
|
16) |
Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 14 пачка
|
17) |
Степлер , №24/6, від 20 арк., метал/пластик
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7 штука
|
18) |
Фарба штемпельна, водна основа, колір синій, 25-30 мл
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
19) |
Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачці
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 штука
|
20) |
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09104, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а (2 поверх)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.11.2024
Информация по поставке партиями: Прийом пропозицій до 11.11.2024 09:00
Умови оплати - післяоплата. Постачальник зобов’язується власними силами та за власний рахунок поставити Замовнику Товар за адресою: 09104, м. Біла Церква, вул. Гайок, 4а(2 поверх) протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання цього Договору, але не пізніше 30.11.2024 року.
Проєкт договору Замовника
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 5 пачка
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору - канцелярка м. Біла Церква, Гайок - 2.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 00:39
Версия документа от: 05.11.2024 00:39
ID: 82db75c38ed44b59aaacf4b9b8525667
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.11.2024 00:41
Версия документа от: 05.11.2024 00:41
ID: 54ff71b0d59d4a6cb38c43340e34d504
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Колір чорнила : чорний
Матеріал корпусу : пластик
Вид : неавтоматична
Тип : кулькова
Товщина лінії Ожидаемое значение: 0.7 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип аплікатора : металивий дозатор
Тип коректора : коректор-ручка
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 12 мілілітр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Заточений Ожидаемое значение: Да
Матеріал корпусу : дерево
Твердість грифеля : HB
Вид : звичайний
З гумкою Ожидаемое значение: Да
Діаметр олівця Минимальное значение: 7 міліметр
Довжина олівця Минимальное значение: 180 міліметр
Діаметр грифеля Минимальное значение: 2 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Для видалення слідів : олівця графітного
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип : механічна
Наявність контейнеру Ожидаемое значение: Да
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Recycling (з вторинной сировини) Ожидаемое значение: нет
Колір : білий
Формат : A4 (210х297 мм)
Кількість аркушів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 500 - 500 штука
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 91 - 96 відсоток
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 110 мікрометр
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 170 відсоток
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80 грам на квадратний метр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Розмір : 24/6
Кількість в упавковці Ожидаемое значение: 1000 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Розмір Ожидаемое значение: 41 міліметр
Кількість затискачів в пачці Ожидаемое значение: 12 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Розмір : 45x12 мм
Форма : прапорці
Тип : з клейким шаром
Матеріал : пластик
Кількість кольорів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Кількість в упаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 125 - 125 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Розмітка : клітинка
Кількість сторінок ?:tender criteria requirement min_maxValue: 96 - 96
Тип обкладинки : тверда
Формат : A5 (148х210 мм)
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип склеювання : непроклеєний
Ширина Ожидаемое значение: 90 міліметр
Довжина Ожидаемое значение: 90 міліметр
Щільність паперу Минимальное значение: 50 грам на квадратний метр
Кількість листів Ожидаемое значение: 1000 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип склеювання : проклеєний
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 75 - 76 міліметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 75 - 76 міліметр
Щільність паперу Минимальное значение: 55 грам на квадратний метр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Основа : PVP (полівінілпіролідон)
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 35 грам
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Орієнтація документа : вертикальна
Колір плівки : прозорий
Фактура поверхні : глянцева
Матеріал : PP (поліпропілен)
Формат аркуша паперу : А4 (210х297 мм)
Товщина плівки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 40 - 40 мікрометр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Покриття : нікельовані
Матеріал : метал
Форма корпусу : круглі
Кількість в пачці Ожидаемое значение: 100 штука
Розмір ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 33 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Матеріал : метал
Покриття : нікельовані
Форма корпусу : круглі
Кількість в пачці Минимальное значение: 100 штука
Розмір Ожидаемое значение: 50 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Скоба : 24/6
Матеріал корпуса : метал, пластик
Скріплює аркушів Минимальное значение: 20 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Колір : синій
Основа чорнил : водна
Об'єм ?:tender criteria requirement min_maxValue: 25 - 30 мілілітр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Кількість затискачів в пачці Ожидаемое значение: 12 штука
Розмір Ожидаемое значение: 32 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Розмір : 10
Кількість в упавковці Ожидаемое значение: 1000 штука
|
Даты и сроки
Дата публикации | 05.11.2024 00:41 | |
Начало периода приема предложений | 05.11.2024 00:41 | |
Окончание периода приема предложений | 11.11.2024 09:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Північний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 39776588 |
Юридический адрес | 03087, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Єреванська буд. 32 |