Процедура закупки объявлена 04.11.2024 16:15. Дата последних изменений - 04.11.2024 16:15
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Идентификатор закупки | UA-2024-11-04-012570-a | |
ID | adca7949a1404d0795ac7ca68762d5aa | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-04-015608-a |
Ожидаемая стоимость
540`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1) Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. Строк поставки товарів: протягом трьох календарних днів з дати подачі замовлення у кількостях визначених Замовником (залежно від фактичної потреби Замовника).; 2) Картопля повинна бути фасована у споживчу тару (сітки) вагою до 25 кг; 3) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. Товар повинен бути належної якості (картопля має бути суха, ціла, свіжа, здорова, чиста, не проросла, не бита, без механічних пошкоджень, без гнилі, дозріла, не в'яла, не підмерзла, не уражена шкідниками), відповідати ДСТУ 9221
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням | |
Ожидаемая стоимость | 540`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
04.11.24
Прием предложений
до 07.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна,1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: 1) Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. Строк поставки товарів: протягом трьох календарних днів з дати подачі замовлення у кількостях визначених Замовником (залежно від фактичної потреби Замовника).;
2) Картопля повинна бути фасована у споживчу тару (сітки) вагою до 25 кг;
3) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. Товар повинен бути належної якості (картопля має бути суха, ціла, свіжа, здорова, чиста, не проросла, не бита, без механічних пошкоджень, без гнилі, дозріла, не в'яла, не підмерзла, не уражена шкідниками), відповідати ДСТУ 9221
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20000 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:14
Версия документа от: 04.11.2024 16:14
ID: 7f3a82b26fb04a429983be0e48da8c1d
|
|
Проект договора
Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:10
Версия документа от: 04.11.2024 16:10
ID: 7f3a82b26fb04a429983be0e48da8c1d
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:15
Версия документа от: 04.11.2024 16:15
ID: f9f24f44bbe748ada0120ee6fe622d29
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
Клас : екстра
Термін збирання : пізня
|
Даты и сроки
Дата публикации | 04.11.2024 16:15 | |
Начало периода приема предложений | 04.11.2024 16:15 | |
Окончание периода приема предложений | 07.11.2024 09:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 22219526 |
Юридический адрес | 27552, Україна, Кіровоградська область, місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1 |