Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.11.2024 16:15. Дата последних изменений - 04.11.2024 16:15

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Идентификатор закупки UA-2024-11-04-012570-a  
ID adca7949a1404d0795ac7ca68762d5aa  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-04-015608-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1) Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. Строк поставки товарів: протягом трьох календарних днів з дати подачі замовлення у кількостях визначених Замовником (залежно від фактичної потреби Замовника).; 2) Картопля повинна бути фасована у споживчу тару (сітки) вагою до 25 кг; 3) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. Товар повинен бути належної якості (картопля має бути суха, ціла, свіжа, здорова, чиста, не проросла, не бита, без механічних пошкоджень, без гнилі, дозріла, не в'яла, не підмерзла, не уражена шкідниками), відповідати ДСТУ 9221

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням  
Ожидаемая стоимость 540`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
04.11.24
Прием предложений
до 07.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Банковские дни  

Спецификация закупки

1)
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 27552, Україна, Кіровоградська область, Власівка, Східна,1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: 1) Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами. Строк поставки товарів: протягом трьох календарних днів з дати подачі замовлення у кількостях визначених Замовником (залежно від фактичної потреби Замовника).; 2) Картопля повинна бути фасована у споживчу тару (сітки) вагою до 25 кг; 3) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. Товар повинен бути належної якості (картопля має бути суха, ціла, свіжа, здорова, чиста, не проросла, не бита, без механічних пошкоджень, без гнилі, дозріла, не в'яла, не підмерзла, не уражена шкідниками), відповідати ДСТУ 9221
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20000 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Проект договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:14
Версия документа от: 04.11.2024 16:14
ID: 7f3a82b26fb04a429983be0e48da8c1d
Проект договора
Проект договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:10
Версия документа от: 04.11.2024 16:10
ID: 7f3a82b26fb04a429983be0e48da8c1d
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.11.2024 16:15
Версия документа от: 04.11.2024 16:15
ID: f9f24f44bbe748ada0120ee6fe622d29

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТ
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.11.2024
Клас : екстра
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.11.2024
Термін збирання : пізня
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 04.11.2024 16:15  
Начало периода приема предложений 04.11.2024 16:15  
Окончание периода приема предложений 07.11.2024 09:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 22219526  
Юридический адрес 27552, Україна, Кіровоградська область, місто Світловодськ, селище міського типу Власівка, вул. Східна, 1