Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.11.2024 18:05. Дата последних изменений - 06.11.2024 10:25

Капітальний ремонт Центру реабілітації та відновного лікування в будівлі стаціонару № 2 Комунального некомерційного підприємства «Міська дитяча лікарня» Рівненської міської ради за адресою: Рівненська область, м. Рівне, вул. В’ячеслава Чорновола, 72 -

Идентификатор закупки UA-2024-11-01-012499-a  
ID 2e7f0ab24fda4899b1a87f340ac398b6  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Планова сума кошторисних призначень на 2024 рік складає 1 500 000 грн.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ» РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 11`037`253.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
01.11.24
Период уточнений
до 13.11.24
Период обжалования
до 13.11.24
Прием предложений
до 16.11.24
Осталось1 день Спешите принять участие!
Аукцион
18.11.24
03.11.2024, 23:08
Щодо акту обстеження
Общий вопрос о закупке
Вітаємо. Шановний замовнику вимога про акт обстеження погоджений представником замовника та уповноваженою на підписання тендерної пропозиції особою учасника є дискримінаційною та такою, що не відповідає чинному законодавству.
Порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, чітко визначено у статті 24 Закону «Про публічні закупівлі». Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.. Є очевидним, що вимога в частині обов’язкового акту огляду об’єкту за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника та є такою, що порушує положення даної статті. Існує численна практика АМКУ саме з цього питання, наприклад, рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та багато інших. Крім того, пропонуємо звернути увагу на Висновок фінмоніторингу про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-26-005930-a, за яким контролюючим органом встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням ч.8 ст.12 Закону № 922, внаслідок чого процедура закупівлі проведена з недотриманням принципів публічних закупівель, визначених у п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону № 922. А отже, з метою уникнення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання акту обстеження. Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.11.2024, 10:25)
Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно до вимог п. 54 Особливостей: "Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Отримавши Ваше звернення за роз’ясненнями, зазначаємо, що безпосередній огляд об’єкту виконання робіт, наявних мереж, тощо зумовлений необхідністю попереднього обстеження Учасниками дільниці виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі, його обсягу, та з метою уточнення переліку робіт, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття свого рішення про участь у процедурі закупівлі.
Огляд пропонується проводити в присутності представника Замовника. Відтак - вважаємо, що відвідування місця виконання робіт з метою повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку Учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі є цілком допустимим та доцільним.
Замовник, не вбачає та не вважає незаконною та дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників вимогу у Тендерній документації щодо попереднього огляду об’єкту, та у наданні потенційним Учасникам процедури закупівлі можливості попереднього огляду місця виконання робіт, наявними мережами, тощо.
Зазначаємо, що заборони щодо спілкування та комунікації потенційного постачальника і замовника в період подачі пропозицій не передбачено. Вище зазначені дії не порушують принципів закупівельного процесу.
Отримання інформації щодо предмета закупівлі, в тому числі його попередній огляд (місця виконання робіт), навпаки, сприяє наданню Учасниками процедури закупівлі більше можливості для підготовки якісної, економічно обґрунтованої та вигідної тендерної пропозиції для Замовника.
Крім цього, Замовник забезпечує повний та однаковий доступ до огляду об’єкта будівництва УСІМ учасникам процедури закупівлі. Керівник Замовника зобов’язаний взяти участь у огляді об’єкту будівництва та підписати складений Учасником акт огляду. З урахуванням вищеописаного, повідомляємо, про відсутність потреби у внесенні змін до Тендерної документації у цій частині.