Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.11.2024 16:21. Дата последних изменений - 01.11.2024 16:21

ДК 021:2015 (CPV): 32232000-8 Обладнання для відеоконференцій (Комплект обладнання для конференц-зали, в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))

Идентификатор закупки UA-2024-11-01-011653-a  
ID 5e06bee3287a4a368fe4a09bbd09e218  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-01-013906-a  
Ожидаемая стоимость
1`248`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 1`248`400.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование ОБГРУНТУВАННЯ на підставі пп. 6 п. 13 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Положеннями Особливостей, зокрема, підпунктом 6 пункту 13 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Тобто, замовнику надається виняткове право на укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Враховуючи наявну потребу Замовника у Закупівлі, Замовником було організовано Закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2024-10-15-014656-a. Так, 14.08.2024 відкриті торги з урахуванням особливостей щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель з підстави передбаченої підпунктом 2 пункту 51 Особливостей, а саме: неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за № UA-2024-10-15-014656-a. З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
01.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
01.11.24

Спецификация закупки

1)
ДК 021:2015 (CPV): 32232000-8 Обладнання для відеоконференцій (Комплект обладнання для конференц-зали, в рамках реалізації проєктної ініціативи «Створення інфраструктури для бізнесу, що постраждав від війни» (SRER Ivano-Frankivsk), в межах проєкту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)», що реалізується ПРООН за підтримки проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі»), який фінансується урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, (номер проєкту: 00134284))
ДК 021:2015: 32232000-8 - Обладнання для відеоконференцій
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Шпитальна 5, приміщення корпусу А (колишнє хірургічне відділення гарнізонної лікарні)
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 комплект

Тендерная документация

Нетипизированный документ
2. 3. 6. 11. 12. Довідки.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 2417b1d0513f498bb4e68379900689b1
Нетипизированный документ
9. Витяг.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: a6fec937da654109843fb6caecf88856
Нетипизированный документ
3. Проект договору.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 9cc024aadc6942b59be0a026b937aa64
Нетипизированный документ
5. Довідка п.47.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: eee3e9d3f22a4a248e6fc663294c13e8
Нетипизированный документ
1. Пропозицiя.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 392316edcc3e4ab59459a770fb8ccaba
Нетипизированный документ
9. Виписка.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 929f2c69f4184960901a112fd83eabe5
Нетипизированный документ
13. Порівняльна таблиця.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: d5458e856a3b4d959718e1fd1b378b37
Нетипизированный документ
4.1. Довідка досвід.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 961f4522b1f243b3af65bacd870acd2f
Нетипизированный документ
14. Інформаційна_довідка_права_підпису.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: bfa24190c09b483990e9a5522b4b3fc4
Нетипизированный документ
4.2. Аналогічні договори та накладні.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: fa413c18fd2640ea8dc57f272a12e787
Нетипизированный документ
8. Лист згода на обробку персональних даних.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 6478576aaf754709af1bed7c7ee03482
Нетипизированный документ
10. Паспорт ІПН.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 87c1eb4ed5554eaea4a14a46f86d0250
Нетипизированный документ
7. Відомості про особу.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 8eb3d70b485145b6af1e5af3f9b86347
Нетипизированный документ
15. Витяг про несудимість.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 18f056e3183d4ade98b65d19acc6c2d5
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:20
Версия документа от: 01.11.2024 16:20
ID: 7db6a111191c4b859dd69746e6c601fc

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ, ПРОЄКТІВ, МІЖНАРОДНИХ ЗВ'ЯЗКІВ, ТУРИЗМУ ТА ПРОМОЦІЙ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 43942459  
Юридический адрес 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
1`248`400.00
Гривна без НДС
Победитель
01.11.2024 16:20

Заключенные договоры

Номер договора
105
Дата подписания
01.11.2024
Дата начала действия
01.11.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
1`248`400.00 Гривна без НДС