Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.11.2024 15:23. Дата последних изменений - 01.11.2024 15:23

Продукція тваринництва та супутня продукція (Яйце куряче столове, категорія Вища (L)) -

Идентификатор закупки UA-2024-11-01-010425-a  
ID ad1792f982c94db982a16698ea2b726d  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Яйця курячі повинні бути свіжі, шкарлупа чиста та непошкоджена, без стороннього запаху, відповідає встановленим вимогам. Упаковані в гофровані лотки по 30 шт. з подальшою упаковкою в картонні ящики по 360 шт. На кожному ящику, повинно бути маркування, що ідентифікує партію, до якої належить харчовий продукт, у вигляді печатки або етикетки із зазначенням: найменування та адреса підприємства-виробника, найменування та вид, термічний стан, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, позначення нормативних документів у відповідності до супровідних документів на поставку. Етикетування харчових продуктів повинно відповідати вимогам, зазначеним у Законі України «Про основні принципи та вимог до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997. Необхідний строк поставки товарів: Товар поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно). Місце та умови поставки: Місце поставки – 45400, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги, буд. 7 (Харчоблок КНП «НЦМЛ»), на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». Умови розрахунку: Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 14 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. Термін дії договору до 31.12.2024 року.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"  
Ожидаемая стоимость 55`188.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
01.11.24
Прием предложений
до 06.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!