Процедура закупки объявлена 01.11.2024 15:19. Дата последних изменений - 01.11.2024 15:19
Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
Идентификатор закупки | UA-2024-11-01-010311-a | |
ID | ecb702e7939c4245a30bf438b47a3a81 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-19-017323-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
6`634`473.60 Гривна
Стоимость участия в этой закупке составляет 4080.00 Гривна
Зарегистрируйтесь и примите участие в аукционе
или авторизируйтесь, если Вы уже являететсь Участником
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний), вул. Берегова, 11, м. Южне, Одеської обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2025 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 6 634 473,60 грн. без ПДВ / 7 961 368,32 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.11.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному Акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми Акту; - протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 6`634`473.60 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
Закупка объявлена
01.11.24
Период уточнений
до 08.11.24
Период обжалования
до 08.11.24
Прием предложений
до 11.11.24
Осталось9 дней Спешите принять участие!
Аукцион
12.11.24
Спецификация закупки
Лот № 1. Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
код ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 6`634`473.60 Гривна (без НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 33`172.37 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 12.11.2024 14:31 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Другое событие | |
Описание | Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному Акту наступним чином: - протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми Акту; - протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 20 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
ДК 021:2015: 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний), вул. Берегова, 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:19
Версия документа от: 01.11.2024 15:19
ID: b054c0396adb4e0d8ae80fd54154a2d3
|
|
Тендерная документация
ТД Послуги з підтрим.режиму перебування в морському порту.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:19
Версия документа от: 01.11.2024 15:19
ID: 3a43c4a7f312454590ab3833af8656ce
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:19
Версия документа от: 01.11.2024 15:19
ID: 13e589ff24f14cc1ab48c1c827a9dd44
|
Oписание критериев
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, радіостанцій професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2 Вт у кількості - не менш ніж 8 шт., спеціальних засобів захисту: - гумові кийки, - газові балончики, - засобів зв’язку, - засобів індивідуального захисту органів дихання та зору (протигаз з фільтруючою коробкою від хімічно-небезпечних речовин, а саме від аміаку), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі.. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, але не виключно, радіостанцій професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2 Вт у кількості - не менш ніж 8 шт., спеціальних засобів захисту: гумові кийки, газові балончики, засобів зв’язку,
- засобів індивідуального захисту органів дихання та зору (протигаз з фільтруючою коробкою від хімічно-небезпечних речовин, а саме від аміаку), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власних обладнання, матеріально-технічної бази (у тому числі радіостанцій професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2 Вт у кількості - не менш ніж 8 шт., спеціальних засобів захисту: гумові кийки, газові балончики, засобів зв’язку, засобів індивідуального захисту органів дихання та зору (протигаз з фільтруючою коробкою від хімічно-небезпечних речовин, а саме від аміаку), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору.
Лист-гарантія/довідка у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, щодо своєчасного та повного забезпечення форменим одягом-одностроєм зі знаками розрізнення Учасника процедури закупівлі (відповідно до сезону, з елементами підвищеної видимості, наявністю на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника) всіх працівників, задіяних ним при надані послуг.
Довідка у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, про наявність в Учасника процедури закупівлі не менш ніж 8 (восьми) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених в довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI.
Сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії листа ДП «Українській державний центр радіочастот» про наявність кодів ІМЕІ GPS трекерів, які учасник планує використовувати під час надання послуг в узагальненій базі даних кодів ІМЕІ.
Сканована копія оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії дозволу(ів), виданих Учаснику Українським державним центром радіочастот, на право експлуатації радіостанції професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2 Вт, експлуатація яких можлива у регіоні надання послуг (кількість радіостанцій – не менш ніж 8 шт.)(більш детально наведено у тендерній документації).
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (не менше 32 охоронників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком.. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації (не менше 32 охоронників), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком:
Скановані копії оригіналу або завірених учасником процедури закупівлі копій наступних документів для всіх працівників, визначених у довідці, а саме:
- документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 4-го кваліфікаційного розряду;
- документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника процедури закупівлі медичного огляду та відсутність обмежень для роботи в охороні;
- документів, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерної пропозиції;
- документів, які підтверджують, що охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, видані уповноваженими органами не раніше трьох останніх місяців 2024 року (більш детально наведено у тендерній документації).
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком.. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за зразком.
Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) досвід виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці:
позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору, та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами), які підтверджують його(їх) виконання (більш детально наведено у тендерній документації).
|
Даты и сроки
Дата публикации | 01.11.2024 15:19 | |
Завершение периода уточнений | 08.11.2024 00:00 | |
Начало периода приема предложений | 01.11.2024 15:19 | |
Окончание периода приема предложений | 11.11.2024 12:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 38728549 |
Юридический адрес | 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |