Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.11.2024 15:18. Дата последних изменений - 01.11.2024 15:19

Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Идентификатор закупки UA-2024-11-01-010290-a  
ID 975d3dda8fd04da1b885f26ea161ca2b  
Идентификатор плана UA-P-2024-10-30-014871-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
150`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки за кодом ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 1 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: на території замовника та виконавця. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 150 000,00 грн. без ПДВ / 180 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.11.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 2%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 150`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
01.11.24
Период уточнений
до 08.11.24
Период обжалования
до 08.11.24
Прием предложений
до 11.11.24
Осталось9 дней Спешите принять участие!
Аукцион
12.11.24

Спецификация закупки

Лот № 1. Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 150`000.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 3`000.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 12.11.2024 14:08  

Условия оплаты согласно договора

Событие Другое событие  
Описание Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ).  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 20 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки серії Ricoh (Gestetner) МР1хх - MP2хх - MP3хх - IM3xx
ДК 021:2015: 50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
2)
Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки серії Ricoh (Gestetner) МР16хх - МР2ххx - МР3ххх - IM2xxx
ДК 021:2015: 50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
ТД то і ремонт копіювально розмножувальної техніки.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:18
Версия документа от: 01.11.2024 15:18
ID: 2f48bba0cdc44b93b6654befc2880ddb
Проект договора
проект договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:18
Версия документа от: 01.11.2024 15:18
ID: c711c9dd61044c4081e07b12afb4fed1
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:18
Версия документа от: 01.11.2024 15:18
ID: b26f8d016d4f4f3da0aa89b1b8a3850a

Oписание критериев

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Критерий относится к лоту Технічне обслуговування і ремонт копіюва
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Довідка (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. До довідки додаються підтверджуючі документи (більш детально наведено у тендерній документації).. У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання, матеріально-технічної бази (у тому числі, але не виключно авторизованого сервісного центру, автотранспорту, інструменту, пристроїв тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власних обладнання, матеріально-технічної бази (у тому числі, але не виключно авторизованого сервісного центру, автотранспорту, інструменту, пристроїв тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання, з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору. Оригінал або завірена копія чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій сертифікату щодо авторизації сервісного центру, в якому буде здійснюватися сервісне обслуговування та ремонт копіювального обладнання RICOH.(більш детально наведено у тендерній документації).
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерий относится к лоту Технічне обслуговування і ремонт копіюва
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Довідка (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. До довідки додаються підтверджуючі документи (більш детально наведено у тендерній документації).. У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі штатних або залучених працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, по обслуговуванню та ремонту обладнання RICOH, як безпосередньо в авторизованому сервісному центрі, так і під час надання послуг на території Замовника. Оригінал або завірена копія сертифікатів на право обслуговування та ремонту обладнання RICOH.(більш детально наведено у тендерній документації).
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерий относится к лоту Технічне обслуговування і ремонт копіюва
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).До довідки додаються підтверджуючі документи (більш детально наведено у тендерній документації).. У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати: довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі про наявність у учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ/РНОКПП та адреси замовника(ів), предмету закупівлі за договором (договорами) та/або предмету договору (договорів), строку виконання зобов’язань за даним(и) договором(ами). Документ(и) (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), що підтверджує(ють) повне виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), зазначеного(их) в довідці: позитивний лист - відгук у довільній формі від контрагента за договором, зазначеним у довідці, зміст якого підтверджує належне виконання договору, та/або акт(и) здавання-приймання наданих послуг (інші подібні документи, передбачені умовами договору(ів)), за вказаним(и) у довідці договором(ами) які підтверджують його(їх) виконання.(більш детально наведено у тендерній документації).
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 01.11.2024 15:18  
Завершение периода уточнений 08.11.2024 00:00  
Начало периода приема предложений 01.11.2024 15:18  
Окончание периода приема предложений 11.11.2024 12:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 38728549  
Юридический адрес 65481, Україна, Одеська область, Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11