Процедура закупки объявлена 01.11.2024 15:17. Дата последних изменений - 01.11.2024 15:17
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035,Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037,Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033,Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234 -
Идентификатор закупки | UA-2024-11-01-009819-a | |
ID | e636c03719554e66b5ed553c91a25fb9 |
Ожидаемая стоимость
67`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом оплати Покупцем отриманого товару після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунок) та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 15 календарних днів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі поступлень коштів на реєстраційний рахунок. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 5 банківських днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за договором оформляються з дотриманням вимог законодавства України. Термін поставки: з дати укладення договору до 31.12.2024року. Поставка здійснюється з дотриманням діючих правил перевезень вантажів, зокрема продуктів харчування дрібнооптовими партіями згідно заявок Замовника за адресою: 82200 Львівська область м. Трускавець вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника. Заявка передається Постачальнику в письмовому або телефонному режимі напередодні. Вимоги до упаковки: повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару, і захищати його від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з дати подання заявки. Товар, що постачається повинен мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару, який замовив Покупець, вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі цього товару у власність Покупця у місці поставки.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 67`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Закупка объявлена
01.11.24
Прием предложений
до 06.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!