Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.11.2024 10:47. Дата последних изменений - 01.11.2024 10:47

Крупа гречана

Идентификатор закупки UA-2024-11-01-003279-a  
ID 271b72f3365f42ac8799159b99de8b0a  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-01-004016-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачальник повинен надати копію чи оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів про те, що на підприємстві система управління безпечністю харчових продуктів, зберігання, реалізація та транспортування харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі»., видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я учасника дійсний на момент подання тендерної пропозиції

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика НЕПОЛОКОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Ожидаемая стоимость 620.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
01.11.24
Прием предложений
до 06.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару згідно накладних на поставлену партію Товару. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності бюджетного призначення (бюджетних асигнувань).Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 20 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Крупа гречана
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 59330, Україна, Чернівецька область, смт.Неполоківці, вул.Головна 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Постачальник повинен надати копію чи оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів про те, що на підприємстві система управління безпечністю харчових продуктів, зберігання, реалізація та транспортування харчових продуктів відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі»., видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України на ім'я учасника дійсний на момент подання тендерної пропозиції
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
крупи.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 10:46
Версия документа от: 01.11.2024 10:46
ID: 5fe9907bc1024ce485c62499c3f0a266
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 10:47
Версия документа от: 01.11.2024 10:47
ID: 0a32a93fb6ef4dddaf20049d59303e3c

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Крупа гречана
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Обробка парою Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Відповідність ДСТУ 7697 Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Ґатунок : перший
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024
Вид : ядриця
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 01.11.2024

Даты и сроки

Дата публикации 01.11.2024 10:47  
Начало периода приема предложений 01.11.2024 10:47  
Окончание периода приема предложений 06.11.2024 00:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика НЕПОЛОКОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 04417033  
Юридический адрес 59330, Україна, Чернівецька область, смт. Неполоківці, вул. Головна, буд. 7