Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 31.10.2024 20:39. Дата последних изменений - 31.10.2024 20:39

Виготовлення проєктної документації по об'єкту «Капітальний ремонт пандуса, сходів та ганка адміністративної будівлі відділу обслуговування громадян №5 (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області за адресою: вул. Миру, 8 м. Дубровиця, Рівненська область» -

Идентификатор закупки UA-2024-10-31-012672-a  
ID f582cce3b168422787e7a3df62cf4b36  
Ожидаемая стоимость
31`328.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління Пенсійного фонду України в Рівненській області  
Ожидаемая стоимость 31`328.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
31.10.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
31.10.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует