Процедура закупки объявлена 31.10.2024 19:00. Дата последних изменений - 31.10.2024 19:08
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Идентификатор закупки | UA-2024-10-31-012437-a | |
ID | ac1d72cd85604de18d2a303b324be592 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-10-31-015107-a |
Ожидаемая стоимость
81`200.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Житомирський центр розвитку дитини № 55 | |
Ожидаемая стоимость | 81`200.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
31.10.24
Прием предложений
до 05.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Спецификация закупки
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Кибальчича 5-А
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Строк (термін) поставки (передачі) товарів становить один календарний день з моменту подачі заявки, з моменту підписання договору до 31 грудня 2024 року. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору. Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2800 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору ЗЦП 2024.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 19:00
Версия документа от: 31.10.2024 19:00
ID: 455a9d1d77424c80baebe2254a607183
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 31.10.2024 19:08
Версия документа от: 31.10.2024 19:08
ID: ce85d404b277427c9345258ee56a6ff0
|
Oписание критериев
Технічні характеристики предмета закупівлі
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Ссылка на законодательство
Технічні характеристики
Термін збирання : пізня
Клас : перший
Відповідність ДСТУ 9221 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 31.10.2024 19:08 | |
Начало периода приема предложений | 31.10.2024 19:08 | |
Окончание периода приема предложений | 05.11.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Житомирський центр розвитку дитини № 55 |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 25712612 |
Юридический адрес | 10009, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Кибальчича 5-А |