Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 29.10.2024 17:11. Дата последних изменений - 21.11.2024 17:40

Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: - торговельно-офісний комплекс за адресою м. Київ, пл. Спортивна, 1а з об’єктами громадського призначення та паркінгом (літера «В»), загальною площею 151 805,3 кв.м., в тому числі: по частині літери "В": - по підвалу V-го рівня частини літ. "В" - 1504,2 кв.м. - по підвалу ІV-го рівня частини літ. "В" - 1479,1 кв.м. - по підвалу ІІІ-го рівня частини літ. "В" - 1479,5 кв.м. - по підвалу ІІ-го рівня частини літ. "В" - 1429,0 кв.м. - по підвалу І-го рівня частини літ. "В" - 1432,0 кв.м. - по цокольному поверху частини літ. "В" - 1367,7 кв.м. - по першому поверху частини літ. "В" - 774,4 кв.м. - по другому поверху частини літ. "В" - 1344,6 кв.м. - по третьому поверху частини літ. "В" - 1654,0 кв.м. - по четвертому поверху частини літ. "В" - 1654,0 кв.м. - по п'ятому поверху частини літ. "В" - 1654,1 кв.м. - по шостому поверху частини літ. "В" - 1651,4 кв.м. - по сьомому поверху частини літ. "В" - 1664,5 кв.м. - по восьмому поверху частини літ. "В" - 1653,9 кв.м. - по дев'ятому поверху частини літ. "В" - 1651,5 кв.м. - по десятому поверху частини літ. "В" - 1670,7 кв.м. - по одинадцятому поверху частини літ. "В" - 1667,0 кв.м. - по дванадцятому поверху частини літ. "В" - 1036,8 2 кв.м. - по тринадцятому поверху частини літ. "В" - 1708,4 кв.м. - по чотирнадцятому поверху частини літ. "В" - 1716,8 кв.м. - по п'ятнадцятому поверху частини літ. "В" - 1711,7 кв.м. - по шістнадцятому поверху частини літ. "В" - 1720,6 кв.м. - по сімнадцятому поверху частини літ. "В" - 1718,9 кв.м. - по вісімнадцятому поверху частини літ. "В" - 1718,8 кв.м. - по дев'ятнадцятому поверху частини літ. "В" - 1721,3 кв.м. - по двадцятому поверху частини літ. "В" - 1722,2 кв.м. - по двадцять першому поверху частини літ. "В" - 1718,6 кв.м. - по двадцять другому поверху частини літ. "В" - 1722,5 кв.м. - по двадцять третьому поверху частини літ. "В" -1720,0 кв.м. - по двадцять четвертому поверху частини літ. "В" - 1722,3 кв.м. - по двадцять п'ятому поверху частини літ. "В" - 1718,2 кв.м. - по двадцять шостому поверху частини літ. "В" - 1718,8 кв.м. - по двадцять сьомому поверху частини літ. "В" - 1723,5 кв.м. - по двадцять восьмому поверху частини літ. "В" - 1720,9 кв.м. - по двадцять дев'ятому поверху частини літ. "В" - 1720,3 кв.м. - по тридцятому поверху частини літ. "В" - 1720,8 кв.м. - по тридцять першому поверху частини літ. "В" - 159,5 кв.м. - по тридцять другому поверху частини літ. "В" - 159,9 кв.м. - по тридцять третьому поверху частини літ. "В" - 359,8 кв.м. - по тридцять четвертому поверху частини літ. "В" - 579,6 кв.м. - по тридцять п'ятому поверху частини літ. "В" - 461,7 кв.м., а також по частині літери "В": - по підвалу 5-го рівня частини літ. "В" - 6399,3 кв.м. - по підвалу 4-го рівня частини літ. "В" - 6191,6 кв.м. - по підвалу 3-го рівня частини літ. "В" - 6389,4 кв.м. - по підвалу 2-го рівня частини літ. "В" - 6395,9 кв.м. - по підвалу 1-го рівня частини літ. "В" - 3580,4 кв.м. - по першому поверху частини літ. "В" - 6790,9 кв.м. - по другому поверху частини літ. "В" - 7333,1 кв.м. - по третьому поверху частини літ. "В" - 7360,4 кв.м. - по четвертому поверху частини літ. "В" - 7362,1 кв.м. - по п'ятому поверху частини літ. "В" - 5737,9 кв.м. - по шостому поверху частини літ. "В" - 4864,3 кв.м. - по сьомому поверху частини літ. "В" - 5438,1 кв.м. - по восьмому поверху частини літ. "В" - 3337,4 кв.м. - по дев'ятому поверху частини літ. "В" - 5086,0 кв.м. - по десятому поверху частини літ. "В" - 3321,6 кв.м. - по одинадцятому поверху частини літ. "В" - 2313,7 кв.м. - по дванадцятому поверху частини літ. "В" - 1393,7 кв.м. - по тринадцятому поверху частини літ. "В" - 1374,9 кв.м. - по чотирнадцятому поверху частини літ. "В" - 1701,1 кв.м. за ДК 021:2015(CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах -

Идентификатор закупки UA-2024-10-29-014371-a  
ID 3af2aa5359fa41d097f45092c7e63793  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 300`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
29.10.24
Период уточнений
до 29.11.24
Период обжалования
до 29.11.24
Прием предложений
до 02.12.24
Осталось9 дней Спешите принять участие!
Аукцион
03.12.24
01.11.2024, 15:48
Розяснення щодо очікуваної вартості закупівлі
Общий вопрос о закупке
Керуючись частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту «1.Процедура надання роз‘яснень щодо тендерної документації» Розділу ІІ Тендерної документації, що була опублікована 29 жовтня 2024 року на Prozzoro при публікації Оголошення про проведення публічної закупівлі, ідентифікатор закупівлі, UA-2024-10-29-014371-a «Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: торговельно-офісний комплекс за адресою м. Київ, пл. Спортивна, 1а, з об‘єктами громадського призначення та паркінгом (літера «В»), загальною площею 151 805,3 кв.м.», просимо надати роз‘яснення зазначеної в Технічній документації інформації про предмет закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі 300000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 коп.)
Очікувана вартість розраховується за формулою:
ОВ=П*10000 (300000=30,00 * 10000)
де ОВ – очікувана вартість закупівлі в гривнях, перевищення не передбачено
П – максимальний розмір відсотків з доходів від управління, що буде платою (винагородою) Управителя
а саме:
1) Якими нормативно-правовими актами передбачено застосування формули, що зазначена у Тендерній документації при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, та методологія розрахунку?
2) Показника «П» відповідно до зазначеної формули в Тендерній документації за умовами тендеру становить 30 % з доходів від управління активом і є винагородою Управителя? Якщо так, то чи відповідає зазначена в Тендерній документації очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 300000,00 грн. розміру 30 % з доходів від управління активом? Якщо ні, то просимо надати більш детальне роз‘яснення показника «30,00», яке зазначено у формулі ОВ=П*10000 (300000=30,00 * 10000).
3) Також просимо пояснити походження показника «10000», який використовується як незмінна константа у зазначеній формулі ОВ=П*10000 (300000=30,00 * 10000) при визначення розміру винагороди Управителя у розмірі 300000,00 грн., оскільки зазначена формула не містить пояснень та розкриття цього показника
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.11.2024, 10:29)
Зазначена у Технічній документації інформація про очікувану вартість предмета закупівлі 300 000,00 грн. (триста тисяч грн. 00 коп) розраховується, згідно Наказу АРМА від 29.09.2023 №223 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо послідовності дій працівників АРМА при підготовці та під час проведення конкурсного відбору управителів активами"(далі Наказ).
Так у підпунктах 1, 2 пункту 5 розділу II Наказу зазначено наступне:
1) при фіксованій очікуваній сумі щомісячних надходжень до Державного бюджету України, яку буде сплачувати переможець Конкурсу;
2) при фіксованому очікуваному розмірі відсотків з доходів від управління, що буде винагородою управителя.
У випадку, якщо за результатами здійсненої оцінки суб’єктом оціночної діяльності оціночна вартість активу не перевищує десять мільйонів гривень, використовується Структурним підрозділом АРМА спосіб, передбачений підпунктом 1 пункту 5 цього розділу.
У випадку, якщо за результатами здійсненої оцінки суб’єктом оціночної діяльності оціночна вартість активу перевищує десять мільйонів гривень, використовується Структурним підрозділом АРМА спосіб, передбачений підпунктом 2 пункту 5 цього розділу.
Критерієм визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу при фіксованій очікуваній сумі щомісячних надходжень до Державного бюджету України, яку переможець Конкурсу буде сплачувати, є розмір винагороди з огляду на управління активами, який визначається виключно у формі відсотків від отриманого доходу.
Щомісячний розмір винагороди управителя становить певний відсоток від отриманого доходу, за вирахуванням необхідних витрат, зроблених ним внаслідок управління активами, зокрема за вирахуванням податків та зборів, що підлягають сплаті згідно з чинним законодавством України.
У такому випадку учасник Конкурсу, який запропонує найменший відсоток від отриманого доходу, вважається таким, що надав найбільщ економічно вигідну пропозицію.
Критерієм визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу при фіксованому очікуваному розмірі відсотків з доходів від управління, що буде винагородою управителя, є розмір щомісячних сум, яку переможець Конкурсу буде сплачувати до Державного бюджету України незалежно від отриманого доходу від управління активами.
У такому випадку учасник Конкурсу, який запропонує найвищий розмір щомісячної суми, що переможець Конкурсу буде сплачувати до Державного бюджету України незалежно від отриманого доходу від управління активами, буде вважатись таким, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Структурний підрозділ АРМА при визначенні очікуваного розміру відсотку та очікуваної суми надходжень до Державного бюджету України може керуватись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
У випадку, коли спосіб визначення критерію найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу був обраний, Структурним підрозділом АРМА відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу II Рекомендацій, очікувана вартість предмета закупівлі визначається у гривнях за формулою:
ОВ = П*10 000
де ОВ – очікувана вартість предмета закупівлі в гривнях;
П – очікуваний розмір відсотків з доходів від управління, що буде винагородою Управителя, встановлений Структурним підрозділом АРМА відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу II Рекомендацій.
У випадку, коли спосіб визначення критерію найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу був обраний, Структурним підрозділом АРМА відповідно до підпункту 2 пункту 5 розділу II Рекомендацій, очікувана вартість предмета закупівлв визначається у гривнях за формулою:
ОВ = 0,03∑оц – S
Де ∑оц – оціночна вартість активу, визначена суб’єктом оціночної діяльності за результатами здійсненої оцінки;
S – очікувана сума надходжень до Державного бюджету України за звітний місяць, яку переможець Конкурсу буде сплачувати до Державного бюджету України, незалежно від
У пипадку, коли спосіб визначення критерію найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу був обраний Структурним підрозділом АРМА відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу II ціна тендерної пропозиції визначається у гривнях за формулою:
ЦТП = П*10 000
Де ЦТП – ціна тендерної пропозиції в гривнях;
П – розмір відсотків з доходів від управління, який учасник Конкурсу вважає прийнятним.
У пипадку, коли спосіб визначення критерію найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу був обраний Структурним підрозділом АРМА відповідно до підпункту 2 пункту 5 розділу II Рекомендації, ціна тендерної:
ЦТП = 0,03∑оц - ∑
де ∑оц – оціночна вартість активу, визначена суб’єктом оціночної діяльності за результатами здійсненої оцінки;
∑ - сума мінімальних надходжень, яку учасник Конкурсу зобов’язується сплачувати до Державного бюджету України за звітний місяць незалежно від отриманих доходів від управління активами.
Проєкт договору про управління активами (майном) повинен містити формулу перерахунку ціни тендерної пропозиції переможця у розмір суми, яку він зобов’язаний щомісяця перераховувати до Державного бюджету України.
У випадку, коли спосіб визначення критерію найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу був обраний Структурним підрозділом АРМА відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу II Рекомендацій, переможець конкурсу зобов’язаний щомісячно перераховувати до Державного бюджету України суму, яка не може бути меншою ніж очікувана сума надходжень до Державного бюджету України за звітний місяць, що визначена Структурним підрозділом АРМА відповідно до пункту 5 розділу II цих Рекомендацій і яка вираховується у гривнях за формулою:
ДБ = (1 – ЦТП/1 000 000)*∑дох-∑вит
де ДБ – дохід до Державного бюджету України,
ЦТП - ціна тендерної пропозиції переможця конкурсу,
∑дох – дохід від управління в місяць,
∑вит – необхідні витрати, зроблені з огляду на управління активами та які підлягають відшкодуванню Управителю, якщо їх визначено в договорі або погоджено з Установником управління (АРМА).
У випадку, коли спосіб визначення критерію найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу був обраний Структурним підрозділом АРМА відповідно до підпункту 2 пункту 5 розділу II Рекомендацій, переможець Конкурсу, зобов’язаний щомісяця перераховувати до Державного бюджету України суму грошових коштів, яка вираховується за формулою:
ДБ = (1-П/100)* ∑дох-∑вит
де ДБ – дохід до Державного бюджету України,
П – очікуваний розмір відсотків з доходів від управління, що буде винагородою Управителя встановлений Структурним підрозділом АРМА відповідно до підпункту 1 пункту 5 розділу II Рекомендацій,
∑дох – дохід від управління в місяць,
∑вит – необхідні витрати, зроблені управителем у зв’язку з управлінням майном, які підлягають відшкодуванню управителю якщо це визначено в договорі або погоджено з АРМА.
Крім цього, щомісячний дохід до Державного бюджету України повинен бути не менший за суму, яка розраховується за формулою:
ДБ ≥0,03∑оц – ЦТП
де ∑оц – оціночна вартість активу, визначена суб’єктом оціночної діяльності за результатами здійсненої оцінки.
ЦТП - ціна тендерної пропозиції.
01.11.2024, 15:50
Розяснення щодо гарантійного платежу
Общий вопрос о закупке
У пункті 5.9. документа «Проєкт_договору_Гулівер_2024» передбачає мінімальний щомісячний розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України у якості гарантійного платежу й відповідно до зазначеного пункту становить 17 387 779,06 грн. (сімнадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сімсот сімдесят дев‘ять гривень 06 копійок) без ПДВ.
Відповідно до інформації, що розміщена на сайті замовника arma.gov.ua у розділі «Новини» під назвою «АРМА оголосило конкурс на відбір управителя ТРЦ Gulliver: Актив вже на Prozzorro» (доступ: https://arma.gov.ua/news/typical/arma-ogolosilo-konkurs-na-vidbir-upravitelya-trts-gulliver-aktiv-vje-na-prozorro) зазначено, що розмір гарантійного платежу становить 70 – «Це мінімальна сума, яку має сплачувати Управитель протягом звітного одного місяця управління. Конкурс з відбору стартує починаючи з 70 % доходів, що має сплачуватися до державного бюджету з доходів отриманих від управління майном».
Просимо надати роз‘яснення:
1) розмір гарантійного платежу 17 387 779,06 грн. – це сума, яка за попередніми розрахунками Замовника становить 70 % з доходів управління майном?
2) гарантійний платіж у сумі 17 387 779,06 грн. має бути сплачений до бюджету навіть у разі, коли 70 % з доходу від управління активом буде становити меншу суму?
3) яка використовувалась методика розрахунку доходу, отриманого від управління активом, що була покладена в основу визначення розміру гарантійного платежу?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.11.2024, 13:14)
Згідно пункту 5.9 проєкту договору (додаток 6 до тендерної документації), мінімальний щомісячний розмір надходжень (доходів) до Державного бюджету України (далі – гарантійний платіж), становить 17 387 779,06 грн (сімнадцять мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сімсот сімдесят дев’ять гривень 06 копійок) без ПДВ.
Ця сума розраховується, виходячі з пункту 19.13 РІШЕННЯ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14 грудня 2023 року №7531/7572 Про бюджет міста Києва на 2024 рік, а саме:
З урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1253 «Про затвердження Методики визначення мінімальної суми орендного платежу за нерухоме майно фізичних осіб» установити мінімальну вартість місячної оренди 1 кв. м загальної площі нерухомого майна фізичних осіб у розмірі 38,18 гривень і додаткові коефіцієнти до неї, згідно з додатком 12 до цього рішення.
Згідно Додатку 12 до РІШЕННЯ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 14 грудня 2023 року №7531/7572 «Додаткові коефіцієнти, які застосовуються під час визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 кв. метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб»:
при визначенні мінімальної вартості місячної оренди 1 кв. м загальної площі нерухомого майна застосовуються коефіцієнт функціонального використання об’єкта нерухомого майна за наступною класифікацією:
- іншої комерційної діяльності коефіцієнт функціонального використання об’єкта нерухомого майна дорівнює 3.
Тому, враховуючи вищенаведене, формула розрахунку гарантійного платежу наступна:

S (загальна плоша Активу (151 805,3 кв.м)) * 38,18 (мінімальна вартість місячної оренди 1 кв. м загальної площі нерухомого майна фізичних осіб) * 3 (коефіцієнт функціонального використання об’єкта нерухомого майна) = 17 387 779,06 грн.

Критерієм визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника Конкурсу при фіксованій очікуваній сумі щомісячних надходжень до Державного бюджету України, яку переможець Конкурсу буде сплачувати, є розмір винагороди з огляду на управління активами, який визначається виключно у формі відсотків від отриманого доходу.
Щомісячний розмір винагороди управителя становить певний відсоток від отриманого доходу, за вирахуванням необхідних витрат, зроблених ним внаслідок управління активами, зокрема за вирахуванням податків та зборів, що підлягають сплаті згідно з чинним законодавством України.
У такому випадку учасник Конкурсу, який запропонує найменший відсоток від отриманого доходу, вважається таким, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Переможець Конкурсу сплачує гарантійний платіж до Державного бюджету України незалежно від отриманого доходу від управління активами.
06.11.2024, 15:22
Вимога щодо змін тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Тендерною документацією під пунктом «1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Переліку документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) Додатку 3 «Учасник має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, загальною площею не менше 35 000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а натомість довгостроково (більше 3 років) орендувати відповідне майно за нотаріально посвідченими договорами».
Предметом закупівлі є послуги з управління активами у вигляді торговельно-офісного комплексу, загальною площею 151 805,3 кв.м., й відсутня необхідність для надання зазначених послуг встановлення такого критерію як наявність в учасника у власності або оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок.
Технічна документація не містить жодного обґрунтування або пояснень необхідності встановлення зазначеного критерію для надання послуг з управління активами у вигляді торговельно-офісного комплексу. Замовник не може без належного обґрунтування необхідності запровадження таких вимог визначати необхідність наявності в учасника у власності або оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, оскільки це призводить до створення дискримінації учасників. Вважаємо, що для підтвердження матеріально-технічної бази, потенційні учасники можуть не мати у власності або оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн., а достатньо мати у власності або оренді приміщення для розміщення персоналу (слід зазначити, що Технічною документацією достатнім визначено загальну кількість працівників не менше 20 осіб, а тому безпідставним є зазначення у якості критерію наявність нежитлової нерухомості значною площею та земельних ділянок).
Учасники, які мають значний досвід управління нерухомим майном, проте не мають у власності або в оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн., втрачають можливість взяти участь у тендері. Вважаємо, що коло учасників, які можуть приймати участь у закупівлі, обмежується критерієм наявності власної або орендованої нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Частинами 2 та 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону перебачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник, встановлюючи таку вимогу, порушив принцип недискримінаційності учасників та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога є безпідставною, дискримінаційною, такою, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та обмежує коло потенційних учасників, порушує принцип недискримінації учасників, а, отже, є протиправною. Враховуючи викладене, просимо внести зміни в цій частині шляхом прибрання вимоги щодо необхідності наявності у потенційного учасника у власності або в оренді нежитлової нерухомості площею 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.11.2024, 10:31)
Тендерною документацією (далі – Документація) перебачено додаток № 3.
Пунктом 1 додатку № 3 Документації передбачено, що учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, загальною площею не менше 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Учасник може не мати власної матеріально-технічної бази, а натомість довгостроково (більше 3 років) орендувати відповідне майно за нотаріально посвідченими договорами.
Згідно підпунктів Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, об’єкти нежитлової нерухомості - будівлі, їх складові частини, що не є об’єктами житлової нерухомості до яких відносяться:
б) будівлі офісні - будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей;
в) будівлі торговельні - торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування, будівлі підприємств побутового обслуговування;
г) гаражі - гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки;
ґ) будівлі промислові та склади;
д) будівлі для публічних виступів (казино, ігорні будинки).
Заявлені у тендерній документації види нежитлової нерухомості повністю співпадають з подальшою діяльністю переможця конкурсу, який надавите послуги з управління активами.
Відповідно до частини першої статті 2 Закону України «Про Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів» (далі – Закон про АРМА) АРМА є центральним органом виконавчої влади із спеціальним статусом, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері виявлення та розшуку активів, на які може бути накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави, та/або з управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні чи у справі про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави або які конфісковано у кримінальному провадженні чи стягнено за рішенням суду в дохід держави внаслідок визнання їх необґрунтованими.
Відповідно до частини першої статті 19 Закону про АРМА національне агентство здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред’явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, а також у позовному провадженні у справах про визнання необґрунтованими активів та їх стягнення в дохід держави із встановленням заборони користуватися такими активами, сума або вартість яких перевищує 200 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на 1 січня відповідного року.
Згідно з частинами першою та другою статті 21 Закону про АРМА управління рухомим та нерухомим майном, цінними паперами, майновими та іншими правами здійснюється Національним агентством шляхом реалізації відповідних активів або передачі їх в управління.
Активи, зазначені у частині першій цієї статті, прийняті Національним агентством в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб`єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.
Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, для АРМА такі активи існують виключно в одному правовому
режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання і відносно якого слідчим суддею встановлені обмеження щодо прав власника на користування, розпорядження, володіння.
В межах неухильного виконання вимог статті 129-1 Конституції України, статей 98, 100, 170 КПК України, АРМА повинно забезпечити належне виконання судового рішення, в тому числі не допустити повернення активів під прямий або опосередкований контроль, вплив, управління тощо колишнього власника або афілійованих з ним осіб.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з абзацом сьомим частини шостої статті 100 КПК України речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
Слід зазначити, що Замовник встановив вищезазначені умови Документації, з метою унеможливлення власникам активів (фігурантам кримінального провадження) впливати на управління активами, які є речовими доказами в рамках кримінального провадження.
Зважаючи на вищезазначене, АРМА вбачає за необхідне застосувати такі кваліфікаційні критерії, як те, що учасник процедури закупівлі має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, загальною площею не менше 35000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.
Згідно з Наказом АРМА від 29.09.2023 № 223 для планування Конкурсу та під час його проведення структурний підрозділ АРМА, що забезпечує виконання завдань з управління активами, шляхом організації, проведення конкурсних відборів юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців, ініціювання, сприяння організації проведення відборів суб’єктів оціночної діяльності у порядку встановленому законодавством відповідно до частини четвертої статті 4 Закону про публічні закупівлі може проводити попередні консультації з метою аналізу ринку, зокрема запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватись замовником під час підготовки до проведення Конкурсу.
Консультації з ринком проводитись через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань суб’єктам господарювання та отримання відповідей на них.
Провівши аналіз ринку, АРМА, шляхом розміщення на офіційному вебсайті АРМА оголошення про початок проведення Конкурсу з метою отримання проєктів програм управління та/або інших документів, в яких зазначено відомості та інформацію щодо порядку управління активами, цінові пропозиції, було вирішено оголосити конкурсний відбір управителя даним Активом на електронному майданчику публічних закупівель з даною тендерною документацією.
АРМА не вбачає, що вимоги тендерної документації до Активу є дискримінаційними до учасників, так як шукає відповідального майбутнього управителя Активом, який буде забезпечувати збереження Активу або збільшення його економічної вартості та справно наповнювати Державний бюджет України.
06.11.2024, 22:51
Щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 20 грудня 2024 до 18:00 за київським часом
Общий вопрос о закупке
Учасник нашого товариства - іноземна компанія, нерезидент України, розглядає можливість прийняти участь у даному тендері, ідентифікатор UA-2024-10-29-014371-a. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 18 листопада 2024 року до 18:00, проте замовником встановлено значну кількість критеріїв та вимог до учасників тендеру та надання ними значної кількості документів. Окрім того, щодо документів, які будуть подаватися нерезидентами України, тендерною документацією передбачена їх легалізація (проставлення апостилю) з подальшим перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням. Учасник товариства - нерезидент повністю відповідає критеріям, встановленим замовником у технічній документації, проте встановлення такого мінімального строку замовником для підготовки необхідного пакету документів створює перешкоди для прийняття участі у тендері іноземними компаніями, оскільки легалізація документів у країні-реєстрації нерезидента в зазначений термін є неможливою та займає близько 30 днів. З урахуванням викладеного й значного обєму документів, які нерезиденту слід легалізувати з подальшим перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням, та з метою забезпечення рівних можливостей для іноземних компаній нерезидентів, просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 20 грудня 2024 року до 18:00
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.11.2024, 15:19)
Доброго дня! Ваше звернення було розглянуто на засіданні робочої групи АРМА з питань управління активами (протокол засідання робочої групи № 131 від 12.11.2024), на підставі якого Уповноваженою особою прийняте наступне рішення (протокол Уповноваженої особи № 14 від 12.11.2024): подовжити строки подання тендерних пропозицій до 02 грудня 2024 до 18:00 за київським часом, в зв’язку з тим, що АРМА зацікавлена у якнайшвидшому залученні управителя Активом, завдяки чому держава могла би розраховувати на значні доходи від управління.
06.11.2024, 23:09
Розяснення кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Общий вопрос о закупке
Відповідно до тендерної документації “Учасник має підтвердити наявність у нього об’єктів нежитлової нерухомості, що підпадають під визначення підпункту Б, В, Г, Ґ, Д пункту 14.1.129-1 Податкового кодексу України, загальною площею не менше 35 000 м2, а також земельних ділянок, сукупною вартістю не менше 100 млн.грн.”, проте зазначене формулювання не дає однозначного розуміння встановлених вимог, оскільки: не зрозуміло вимога про сукупну вартість не менше 100 млн. грн. зазначено лише щодо земельних ділянок, чи це зазначено сукупну вартість нежитлової нерухомості та земельних ділянок разом. З урахуванням викладеного, просимо надати розяснення зазначеного замовником критерію
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.11.2024, 10:41)
Зазначено сукупну вартість нежитлової нерухомості та земельних ділянок.
11.11.2024, 16:16
Розяснення щодо активу в Тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Вивчаючи актив для прийняття участі у тендері, стало відомо, що актив, а саме: торгово-офісний комплекс за адресою: м. Київ, пл. Спортивна, 1а, перебуває в іпотеці (інформація наявна в реєстрі іпотек та реєстрі заборон щодо нерухомого майна) державних банків – АТ «Ощадбанк» та АТ «Укрексімбанк». Наявність в реєстрі відповідних відміток про перебування нерухомого майна в іпотеці та з накладенням заборони, є перешкодою для укладення в подальшому управителями договорів оренди щодо зазначеного нерухомого майна з нотаріальним їх посвідченням. Укладення договору оренди з нотаріальним посвідченням у цьому випадку можливе виключно за згодою іпотекодержателів, якими є зазначені державні банки. Неможливість оформлення договорів оренди фактично перешкодою для управління майном з незалежних від управителя підстав, проте договором передбачений щомісячний гарантійний платіж у сумі 17 387 779,06 грн, який має бути сплачений до бюджету в незалежності від результатів управління. З метою оцінки можливості організації управління просимо розяснити: Чи наявна у Замовника – АРМА згода від іпотекодержателів на укладення договорів оренди торгово-офісного комплексу за адресою: м. Київ, пл. Спортивна, 1а? Чи можливе отримання Замовником – АРМА згоди від іпотекодержателів на укладення договорів оренди торгово-офісного комплексу за адресою: м. Київ, пл. Спортивна, 1а, для забезпечення належної роботи управителя? Чи враховувались ці обставини при здійсненні розрахунків доходів з управління активами та визначення суми та умов сплати гарантійного платежу?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.11.2024, 14:26)
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з частиною другою статті 19 Закону № 772-VІІІ активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються АРМА не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора.
Відповідно до частини 1 статті 98 Кримінально процесуального кодексу України (далі - КПК України) речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.
Згідно з абзацом 7 частини 6 статті 100 КПК України речові докази вартістю понад 200 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, якщо це можливо без шкоди для кримінального провадження, передаються за письмовою згодою власника, а в разі її відсутності - за рішенням слідчого судді, суду Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, для здійснення заходів з управління ними з метою забезпечення їх збереження або збереження їхньої економічної вартості, а речові докази, зазначені в абзаці першому цієї частини, такої самої вартості - для їх реалізації з урахуванням особливостей, визначених законом.
Положеннями частини 1 статті 170 КПК України визначено, що арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Арешт майна скасовується у встановленому цим Кодексом порядку.
Завданням арешту майна (активів) є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати, знищення, використання, перетворення, пересування, передачі, відчуження.
Активи - кошти, майно, майнові та інші права, на які може бути накладено або накладено арешт у кримінальному провадженні або які конфісковані за рішенням суду у кримінальному провадженні (п. 1 ч. 1 ст. 1 Закону № 772-VIII).
Управління активами - діяльність із володіння, користування та/або розпорядження активами, тобто забезпечення збереження активів, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, та їх економічної вартості або реалізація таких активів чи передача їх в управління відповідно до цього закону, а також реалізація активів, конфіскованих у кримінальному провадженні (п. 4 ч. 1 ст. 1 Закону № 772-VIII).
Відповідно до статті 19 Закону № 772-VIII АРМА здійснює управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні, у тому числі як захід забезпечення позову - лише щодо позову, пред`явленого в інтересах держави, із встановленням заборони розпоряджатися та/або користуватися такими активами, сума або вартість яких дорівнює або перевищує 200 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня відповідного року.
Зазначені активи приймаються в управління на підставі ухвали слідчого судді, суду чи згоди власника активів, копії яких надсилаються Національному агентству не пізніше наступного робочого дня після їх винесення (надання) з відповідним зверненням прокурора.
Активи, зазначені у частині першій цієї статті, прийняті АРМА в управління, підлягають оцінці, яка здійснюється визначеними за результатами конкурсу суб`єктами оціночної діяльності, та передачі в управління визначеним за результатами конкурсу юридичним особам або фізичним особам - підприємцям у порядку, встановленому законодавством про державні (публічні) закупівлі.
Управління активами здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до глави 70 Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Активи, на які накладено арешт у кримінальному провадженні та передано в управління АРМА, для АРМА існують виключно в одному правовому режимі – режимі речового доказу, на який накладено арешт у кримінальному провадженні, щодо якого застосовано спеціальний порядок зберігання.
Арешт активів, які є речовими доказами та об`єктами ймовірної конфіскації, а також їх передача в управління АРМА на підставі ухвали слідчого судді (суду) є діями, які здійснюються з метою досягнення завдань кримінального провадження.
Враховуючи специфічний правовий статус речового доказу у кримінальному провадженні, а також суть накладеного арешту та головне законодавчо визначене призначення АРМА, державний орган не є правонаступником жодних прав чи обов`язків власника активів за будь-якими правочинами та перед будь-якими третіми особами.
Чинним законодавством не передбачено процедури, механізму чи якоїсь іншої можливості, за яких АРМА може стати кредитором чи боржником у зобов`язаннях власника активів за будь-якими правочинами та перед будь-якими третіми особами.
У зв`язку з цим, будь-які правочини (договори), укладені власником активу з третіми особами, не мають жодної зобов`язальної сили для АРМА та/або обраного ним професійного управителя.
Звертаємо Вашу увагу, що вище визначена правова позиція відповідає правовим висновкам Верховного суду викладеним у постанові від 04.12.2019 по справі № 910/15262/18.
12.11.2024, 09:40
Продовження строку
Общий вопрос о закупке
Для підготовки тендерної пропозиції необхідне проведення грунтовного аналізу об'єкту управління та юридичної складової управління, а саме:
- аналіз договорів з орендарями, адже до управителя переходять всі обов'язки орендодавця (згідно з ч. 1 ст. 770 ЦК України у разі зміни власника речі, переданої у найм, до нового власника переходять права та обов’язки наймодавця). Тобто розірвання договорів можливо тільки через суд, а це на роки. Яким чином можна підготувати реальну пропозиції маючи такий ризик?;
- аналіз ринкової вартості оренди приміщень, які передаються в управління, адже завдяки тому, що немає плану будівлі де розміщені ці приміщення іх локалізація - є своєрідне детективне розслідування;
- відсутність аналізу зайнятих та вакантних площ;
- відсутність інформації щодо земельних ділянок, якими забезпечується безперешкодний прохід до торговельного комплексу, як відвідувачами так і експлуатаційним/управлінським персоналом, що потребує уточнення;
- наявність медіа фасаду на площині, що установлена практично на всій площині торговельної частини, про управління якого не зазначено жодного параметру й потребує вивчення
- інженерних планів будівлі - яким чином підключене енергопостачання, чи є штатні генератори електроенергії на випадок відключення (попереду зима і відключення - як ліфти будуть працювати, як працює каналізація та подача води);
- тощо.
Вказана документація не була надана замовником послуг ні в якому вигляді взагалі, тобто компанії, яка в планує управляти будівлею необхідно її шукати самостійно.
Враховуючи викладене просимо продовжити строк подання пропозицій до 45 днів.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.11.2024, 15:22)
Доброго дня! Ваше звернення було розглянуто на засіданні робочої групи АРМА з питань управління активами (протокол засідання робочої групи № 131 від 12.11.2024), на підставі якого Уповноваженою особою прийняте наступне рішення (протокол Уповноваженої особи № 14 від 12.11.2024): подовжити строки подання тендерних пропозицій до 02 грудня 2024 до 18:00 за київським часом, в зв’язку з тим, що АРМА зацікавлена у якнайшвидшому залученні управителя Активом, завдяки чому держава могла би розраховувати на значні доходи від управління.
12.11.2024, 12:38
Продовження строку кінцевого подання тендерних пропозицій
Вопрос о предмете закупкиПослуги з управління активами відповідно (лот - Послуги з управління активами відповідно)
Щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 15 січня 2024 до 18:00 за київським часом

Наше товариство бажає взяти участь у цьому тендері (ідентифікатор UA-2024-10-29-014371-a). Учасником нашого товариства, який володіє значною часткою капіталу, є іноземна компанія, резидент Сполучених Штатів Америки. Через значний обсяг документів, які необхідно підготувати для підтвердження відповідності учасника тендеру критеріям та вимог, встановлених Замовником, які нашій компанії треба легалізувати (проставити апостиль) з перекладом на українську мову та нотаріальним засвідченням, вважаємо за необхідне подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.

Учасник нашого товариства-нерезидент повністю відповідає критеріям, встановленим у тендерній документації, але для належного документального підтвердження цього необхідно більше часу, ніж до 18 листопада 2024 року до 18:00. Встановлення такого строку завідомо унеможливлює участь у тендері компаній-нерезидентів, принаймні з огляду на те, що одна лише легалізація документів може зайняти близько місяця. Крім того, у Сполучених Штатах Америки ділова активність з кінця листопада спадає і відновлюється на початку січня. Відтак, для забезпечення рівних можливостей участі в тендері для всіх учасників, у тому числі для іноземних компаній, просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 15 січня 2024 року до 18:00.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.11.2024, 13:05)
Щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 15 січня 2024 до 18:00 за київським часом - вказана некоректна дата.
12.11.2024, 13:18
Продовження строку кінцевого подання тендерних пропозицій
Вопрос о предмете закупкиПослуги з управління активами відповідно (лот - Послуги з управління активами відповідно)
Щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 15 січня 2025 до 18:00 за київським часом

Наше товариство бажає взяти участь у цьому тендері (ідентифікатор UA-2024-10-29-014371-a). Учасником нашого товариства, який володіє значною часткою капіталу, є іноземна компанія, резидент Сполучених Штатів Америки. Через значний обсяг документів, які необхідно підготувати для підтвердження відповідності учасника тендеру критеріям та вимог, встановлених Замовником, які нашій компанії треба легалізувати (проставити апостиль) з перекладом на українську мову та нотаріальним засвідченням, вважаємо за необхідне подовжити кінцевий строк подання тендерних пропозицій.

Учасник нашого товариства-нерезидент повністю відповідає критеріям, встановленим у тендерній документації, але для належного документального підтвердження цього необхідно більше часу, ніж до 18 листопада 2024 року до 18:00. Встановлення такого строку завідомо унеможливлює участь у тендері компаній-нерезидентів, принаймні з огляду на те, що одна лише легалізація документів може зайняти близько місяця. Крім того, у Сполучених Штатах Америки ділова активність з кінця листопада спадає і відновлюється на початку січня. Відтак, для забезпечення рівних можливостей участі в тендері для всіх учасників, у тому числі для іноземних компаній, просимо перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій на 15 січня 2025 року до 18:00.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.11.2024, 15:21)
Доброго дня! Ваше звернення було розглянуто на засіданні робочої групи АРМА з питань управління активами (протокол засідання робочої групи № 131 від 12.11.2024), на підставі якого Уповноваженою особою прийняте наступне рішення (протокол Уповноваженої особи № 14 від 12.11.2024): подовжити строки подання тендерних пропозицій до 02 грудня 2024 до 18:00 за київським часом, в зв’язку з тим, що АРМА зацікавлена у якнайшвидшому залученні управителя Активом, завдяки чому держава могла би розраховувати на значні доходи від управління.
14.11.2024, 13:43
Щодо зміни кінцевого терміну подання тендерних пропозицій на 15 січня 2024 року
Общий вопрос о закупке
12 листопада 2024 року наше Товариство, яке бажає взяти участь у цьому тендері (ідентифікатор UA-2024-10-29-014371-a), учасником якого є іноземна компанія – резидент Сполучених Штатів Америки, зверталося із клопотанням (питанням) про перенесення кінцевого терміну подання тендерних пропозицій на 15 січня 2024 у зв’язку із необхідністю підготовки значного обсягу документів для підтвердження відповідності учасника тендеру критеріям та вимог, встановлених Замовником, які нашій компанії необхідно легалізувати (проставити апостиль) з перекладом на українську мову та нотаріальним засвідченням.

Як вбачається із відповіді Замовника, звернення було розглянуто, а термін подання тендерних пропозицій було продовжено до 02 грудня 2024.

Разом тим, у оприлюдненому 12 листопада 2024 року переліку змін в тендерну документацію зазначено, що у тендерній документації дата 18.10.2024 року змінена на 02.12.2024 року, тобто, кінцевий строк подання тендерних пропозицій перенесено нібито на 45 днів.

Але звертаєм увагу, що в тендерній документації яка була розміщена 29.10.2024 значилась кінцева дата подачі документів 18.11.2024, а не 18.10.2024. Таким чином, якщо вважати вірним строк подачі документів 02.12.2024 то строк продовжено лише на 14 днів.

Враховуючи те, що об’єктивно необхідний для легалізації (апостилювання) документації, пересилання її із США, перекладу її на українську мову та її нотаріального посвідчення строк не може залежати від зацікавленості Замовника у якнайшвидшому залученні управителя, а у термін до 02.12.2024 року виконати всі необхідні для цього дії об’єктивно неможливо – очевидним є те, що граничний термін подання тендерних пропозицій, дійсно, підлягає продовженню на 45 днів, тобто до 02 січня 2025 року, а зазначена у відповіді дата 02 грудня 2024 року є помилковою.

Крім цього, у аналогічній закупівлі (ідентифікатор UA-2024-09-30-010525-a) за аналогічним зверненням потенційного учасника кінцевий термін подання тендерних пропозицій було перенесено на 39 днів. З урахуванням цього, перенесення граничного терміну подання тендерних пропозицій за клопотанням нашого Товариства на 14 днів (утричі менше, ніж перенесення за аналогічним клопотанням у аналогічній закупівлі (ідентифікатор UA-2024-09-30-010525-a)) видається проявом упередженого ставлення Замовником до одних потенційних учасників, або лояльного ставлення Замовником до інших учасників.

З огляду на зазначене вище, просимо розглянути наше звернення об’єктивно і неупереджено та перенести кінцевий термін подання тендерних пропозицій у закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-29-014371-a на будь-який робочий день у періоді з 02 січня 2025 року по 15 січня 2025 року.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.11.2024, 12:26)
Формальну помилку виправлено у тендерних змінах. Строки подання тендерних пропозицій до 02.12.2024.
21.11.2024, 17:40
Щодо зміни кінцевого строку подання тендерних пропозицій на 25 грудня 2024 до 18:00 за київським часом
Общий вопрос о закупке
У тендерній документації в редакції від 29.10.2024 року було встановлено строк для подання пропозицій до 18.11.2024 року до 18 год. 00 хв. Відповідно до інформації на Prozorro було частково задоволено звернення представників нерезидентів (нерезидентів) щодо подовження строків на подання пропозицій і встановлено 02.12.2024 року. Це є неконкурентний строк для можливості прийняття участі нерезидентам з урахуванням вимог, встановлених у тендерній документації.
Тендерною документацією передбачено вимогу, що «Документи, що надаються іноземною юридичною особою, мають бути легалізовані у встановленому чинним законодавством України порядку» та «Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх перекладом на українську мову, підпис перекладача повинен бути посвідчений нотаріально», тобто ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ТА ПЕРЕКЛАДУ НА УКРАЇНСЬКУ МОВУ З НОТАРІАЛЬНИМ ЗАСВІДЧЕННЯМ ПІДПИСУ ПЕРЕКЛАДАЧА ПІДЛЯГАЮТЬ УСІ ДОКУМЕНТИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ НЕРЕЗИДЕНТАМИ.
Підприємство-нерезидент, яке має намір подати пропозицію для участі у тендері, зареєстровано в країні-учасниці Гаазької конвенції. Україна також є учасницею Гаазької конвенції. Статтею 1 Конвенції визначено, що вона поширюється на офіційні документи (документи, які виходять від органу або посадової особи, що діють у сфері судової юрисдикції держави, включаючи документи, які виходять від органів прокуратури, секретаря суду або судового виконавця адміністративні документи; нотаріальні акти; офіційні свідоцтва, виконані на документах, підписаних особами у їх приватній якості, такі як офіційні свідоцтва про реєстрацію документа або факту, який існував на певну дату, та офіційні і нотаріальні засвідчення підписів), які були складені на території однієї з договірних держав і мають бути представлені на території іншої Договірної держави, проте не поширюється на адміністративні документи, що мають пряме відношення до комерційних або митних операцій.
Тендерною документацією визначено значний перелік документів, які мають подати потенційні учасники, у тому числі нерезиденти. Так, окрім офіційної документації щодо реєстрації юридичної особи нерезидента та нерухомого майна, копій дипломів, необхідно підготувати договори оренди, цивільно-правових договорів на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та документи на підтвердження їх виконання, підтвердження досвіду персоналу, фінансової звітності нерезидента тощо.
З метою виконання вимог тендерної документації усі документи, які не входять в перелік офіційних документів відповідно до Гаазької конвенції, були передані нотаріусу для їх засвідчення (запис до нотаріуса був можливий лише на 15 день після звернення – 20 листопада, звернулися 06 листопада 2024 року) для забезпечення можливості проставлення апостилю. Тобто, після отримання документів від нотаріуса (29 листопада 2024 року) документи будуть передані для проставлення апостилю, й після отримання будуть направлені для перекладу. Також слід зазначити, що офіційні документи щодо реєстрації юридичної особи-нерезидента, вже подані на легалізацію, й будуть отримані 02 грудня 2024 року. Ми могли б подати лише частину легалізованих документів та інші повністю не доопрацьовані документів, проте у тендерній документації зазначено, що «У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу».
З урахуванням інформації, що міститься на Prozorro така ж проблема й в інших підприємств-нерезидентів, які зверталися через сайт до Замовника, щодо неможливості здійснити належну підготовку документів нерезидентами для участі в оголошеному тендеру. Окрім того, в одному зі звернень була згадана інформація з приводу аналогічної закупівлі, ідентифікатор UA-2024-09-30-010525-a, й ознайомившись з умовами зазначеної закупівлі, вбачається, що Замовником значно зменшено строки у цьому тендері у порівнянні з аналогічною закупівлею UA-2024-09-30-010525-a, хоча тим самим Замовником визначено значно менший перелік умов та документів. Такі дискримінаційні умови, що перешкоджають участі нерезидентам у тендері, можуть негативно вплинути на загальний інвестиційний клімат України.
Ми вже зверталися (06 листопада 2024 року) щодо подовження строку до 20 грудня 2024 року, проте враховуючи реалії оформлення документів просимо подовжити строк подання тендерних пропозицій для забезпечення конкурентності та участі юридичних осіб-нерезидентів до 25 грудня 2024 року для забезпечення легалізації усіх визначений тендерною документацією документів з метою формування тендерної пропозиції.