Процедура закупки объявлена 21.10.2024 08:10. Дата последних изменений - 20.11.2024 10:22
ДК 021:2015 «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт ліфтової шахти у хірургічному корпусі КНП ММР «Міська лікарня № 5» за адресою: м. Миколаїв, по пр. Богоявленський, 336, з заміною вантажно-лікарняного ліфту. Коригування. -
Идентификатор закупки | UA-2024-10-21-000117-a | |
ID | ec5de30c2b9d427fae91dc3385231d41 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`235`243.60 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №5" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`235`243.60 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
21.10.24
Период уточнений
до 24.11.24
Период обжалования
до 24.11.24
Прием предложений
до 27.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
28.11.24
29.10.2024, 08:51
- Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням»
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник,
В Розділу 4 п. 7 Додатку 1 тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати:
- Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням».
Однак, відповідно до умов державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2015 станом на 2024 рік акредитовані органи сертифікації видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, що є аналогічним за своєю суттю Сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням».
Просимо Вас привести у відповідність до чинних нормативів тендерну документацію або просимо надати пояснення, відповідно до нормативних документів на які ви посилаєтесь для надання саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням»
В Розділу 4 п. 7 Додатку 1 тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції повинен надати:
- Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням».
Однак, відповідно до умов державного стандарту ДСТУ ISO 10012:2015 станом на 2024 рік акредитовані органи сертифікації видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, що є аналогічним за своєю суттю Сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням».
Просимо Вас привести у відповідність до чинних нормативів тендерну документацію або просимо надати пояснення, відповідно до нормативних документів на які ви посилаєтесь для надання саме Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» або Свідоцтво ДСТУ ISO 10012:2015 «ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.10.2024, 17:20)
Шановний Учаснику! Щиро дякуємо за Ваше зацікавлення нашою закупівлею.
Акредитовані органи станом на 2024 рік видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, але якщо учасником Сертифікат отримано до 2024року і він є діючим згідно наказу від 25.07.2005 № 187 Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів. Зазначені сертифікати установлюють загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання. На випадок, якщо учасником буде надано Свідоцтво або Сертифікат це не призведе до дискримінації учасника.
Акредитовані органи станом на 2024 рік видають СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015, але якщо учасником Сертифікат отримано до 2024року і він є діючим згідно наказу від 25.07.2005 № 187 Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів. Зазначені сертифікати установлюють загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання. На випадок, якщо учасником буде надано Свідоцтво або Сертифікат це не призведе до дискримінації учасника.
29.10.2024, 09:00
Дискримінаційні умови
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник,
п. 2 Розділу 1 Додатку 1 зазначено про те, що Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Довідка повинна містити наявність наступних працівників:
- начальник дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів;
- інженер з охорони праці який пройшов професійну атестацію;
- інженер-проектувальник в частині кошторисної документації.
Виходячи з переліку робіт, згідно Додатку 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ.
Просимо вас надати пояснення: навіщо учаснику підтверджувати наявність у нього саме начальника з технічного обслуговування ?
Також, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вищенаведена вимога замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників та завдання бюджету збитків.
п. 2 Розділу 1 Додатку 1 зазначено про те, що Учасник повинен надати Довідку в довільній формі про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Довідка повинна містити наявність наступних працівників:
- начальник дільниці з монтажу та технічного обслуговування ліфтів;
- інженер з охорони праці який пройшов професійну атестацію;
- інженер-проектувальник в частині кошторисної документації.
Виходячи з переліку робіт, згідно Додатку 2 до тендерної документації, предметом закупівлі є КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ.
Просимо вас надати пояснення: навіщо учаснику підтверджувати наявність у нього саме начальника з технічного обслуговування ?
Також, просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вищенаведена вимога замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників та завдання бюджету збитків.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.10.2024, 17:21)
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність виконання робіт/надання послуг протягом усього часу їх виконання/надання; забезпечення упевненості в тому, що роботи в частині ремонту ліфтів, які надаються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу.
29.10.2024, 09:19
Дискримінаційні умови
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник,
вами у п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації визначено, зокрема:
- (аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого капітальний ремонт ліфту за класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, укладений учасником у період з 2021 по 2024 роки та виконаний в повному обсязі).
Просимо вас надати наступні пояснення:
1. чому саме в аналогічному договорі має бути клас наслідків (відповідності) СС2 або СС3? Просимо вас підтвердити наявність розрахунку класу наслідків за предметом закупівлі. Та яка різниця відповідно до діючих норм ДСТУ між аналогічними договорами СС1, СС2 чи СС3 відповідно дно переліку робіт?
2. чому учасник має підтвердити наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору, укладений саме у період з 2021 по 2024 роки?????? Не зрозуміло що такого відбувалось в ці роки, що ви так обмежуєте коло потенційних учасників. Це є дискримінаційні вимоги - такої позиції і АМКУ в аналогічних справах.
Просимо вас внести зміни в тендерній документації в цій частині, та видалити дискримінаційні умови, які обмежують участь в процедурі закупівлі учасників.
Ваши дії свідчать про лобіювання інтересів окремого підприємства.
вами у п. 1.2 Додатку 1 тендерної документації визначено, зокрема:
- (аналогічним за предметом закупівлі вважається договір підряду предметом якого капітальний ремонт ліфту за класом наслідків (відповідальності) СС2 або СС3, укладений учасником у період з 2021 по 2024 роки та виконаний в повному обсязі).
Просимо вас надати наступні пояснення:
1. чому саме в аналогічному договорі має бути клас наслідків (відповідності) СС2 або СС3? Просимо вас підтвердити наявність розрахунку класу наслідків за предметом закупівлі. Та яка різниця відповідно до діючих норм ДСТУ між аналогічними договорами СС1, СС2 чи СС3 відповідно дно переліку робіт?
2. чому учасник має підтвердити наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору, укладений саме у період з 2021 по 2024 роки?????? Не зрозуміло що такого відбувалось в ці роки, що ви так обмежуєте коло потенційних учасників. Це є дискримінаційні вимоги - такої позиції і АМКУ в аналогічних справах.
Просимо вас внести зміни в тендерній документації в цій частині, та видалити дискримінаційні умови, які обмежують участь в процедурі закупівлі учасників.
Ваши дії свідчать про лобіювання інтересів окремого підприємства.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.10.2024, 17:22)
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником самостійно приймається рішення щодо встановлення вимог до предмету закупівлі в тому числі і щодо встановлення кваліфікаційних вимог та способу їх документального підтвердження. Замовник ніяким образом не дискримінує умови учасників і не обмежує участь в процедурі закупівлі.
Слід зазначити, що вид робіт, що є предметом закупівлі, належить до робіт підвищеної небезпеки, дані роботи будуть виконуватись у КНП ММР «Міська лікарня №5», де знаходиться велика кількість осіб, а, отже, Замовника цікавить отримати якісні роботи з дотриманням усіх обов’язкових нормативних документів, в тому числі, що забезпечить максимально безпечне використання ліфта після проведення пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію. Наявність в учасника аналогічного досвіду (відповідно п.1.2 Додатку 1) є підтвердженням спроможності учасника виконувати роботи у відповідності до вимог діючих нормативно-правових документів. З огляду на це вимога щодо надання аналогічного договору є обгрунтованою та такою що відповідає принципам здійснення закупівель та нормам чинного законодавства.»
Клас наслідків визначається проектом та експертним звітом який надає відповідна інстанція
Слід зазначити, що вид робіт, що є предметом закупівлі, належить до робіт підвищеної небезпеки, дані роботи будуть виконуватись у КНП ММР «Міська лікарня №5», де знаходиться велика кількість осіб, а, отже, Замовника цікавить отримати якісні роботи з дотриманням усіх обов’язкових нормативних документів, в тому числі, що забезпечить максимально безпечне використання ліфта після проведення пусконалагоджувальних робіт та введення в експлуатацію. Наявність в учасника аналогічного досвіду (відповідно п.1.2 Додатку 1) є підтвердженням спроможності учасника виконувати роботи у відповідності до вимог діючих нормативно-правових документів. З огляду на це вимога щодо надання аналогічного договору є обгрунтованою та такою що відповідає принципам здійснення закупівель та нормам чинного законодавства.»
Клас наслідків визначається проектом та експертним звітом який надає відповідна інстанція
31.10.2024, 02:54
щодо СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник,
не зрозуміла ваша відповідь: якщо Учасник надасть або СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015 або Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням», то це не буде дискримінацією учасників чи не призведене до дискваліфікації??? Уточніть, будь ласка.
не зрозуміла ваша відповідь: якщо Учасник надасть або СВІДОЦТВО ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ СИСТЕМИ ВИМІРЮВАНЬ ВИМОГАМ ДСТУ ISO 10012:2015 або Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням», то це не буде дискримінацією учасників чи не призведене до дискваліфікації??? Уточніть, будь ласка.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.11.2024, 14:28)
Шановний учаснику, дякуємо за увагу .
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015.
На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до дискримінації учасника
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням» який чинний. Вище зазначений сертифікат установлює загальні вимоги і містить щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання.
Сертифікат ДСТУ ISO 10012:2005 є взаємозамінний свідоцтву ДСТУ ISO 10012:2015.
На випадок, якщо учасником буде надано СВІДОЦТВО про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2015 це не призведе до дискримінації учасника
01.11.2024, 15:07
ДСТУ ISO 10012:2005
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник,
Ви читаєте звернення? В зверненні написано: ДИСКРИМІНАЦІЯ чи ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
З вашої відповіді робимо висновок про те, що якщо учасник надає Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 це не є дискримінацією. Однак, в подальшому може бути причиною дискваліфікації. Так чи ні?
Ви читаєте звернення? В зверненні написано: ДИСКРИМІНАЦІЯ чи ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
З вашої відповіді робимо висновок про те, що якщо учасник надає Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 це не є дискримінацією. Однак, в подальшому може бути причиною дискваліфікації. Так чи ні?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.11.2024, 15:36)
ні, не призведе до ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ