Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.10.2024 16:46. Дата последних изменений - 08.10.2024 17:56

Послуги з організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій -

Идентификатор закупки UA-2024-10-04-011350-a  
ID a637068b9e6f4f7595b882076e88bf72  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Строк надання послуг – з дня укладання договору до 31.12.2024 року. Вартість послуг визначається відповідно до Примірного меню (згідно Додатку 2 тендерної документації). Приготування калорійних високоякісних страв повинно здійснюватися з використанням сертифікованої сировини та з чітким дотриманням термінів реалізації. Проведення щоденного бракеражу готової продукції за участю медичних працівників навчально-виховних закладів, відповідно до діючого Положення про бракераж їжі на підприємствах громадського харчування та бракераж сировини з обов’язковою наявністю гігієнічних висновків. Продукти повинні бути придбані за середньо-ринковими цінами. Продукти з яких готуються страви, не повинні містити синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі смаку, штучні консерванти; повинні мати сертифікати якості, чи сертифікати відповідності, чи посвідчення про якість, чи інший документ, який засвідчує якість, безпечність та придатність для харчування продуктів.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти Бучанської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 5`301`036.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
04.10.24
Период уточнений
до 12.10.24
Период обжалования
до 12.10.24
Прием предложений
до 15.10.24
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Аукцион
15.10.24
08.10.2024, 16:33
Щодо надання меню
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Пунктом 2 Додатку 2 передбачено подання учасником меню для організації трьох разового харчування дітей закладів дошкільної освіти на осінній період 2024 року, яке погоджене начальником управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Бучанського району. Зазначена вимога (про надання меню на осінній період 2024 року, погодженого в конкретному органі Держпродспоживслужби) є дискримінаційною та значно звужує коло потенційних учасників.
При цьому, вона не має суттєвого значення на даному етапі організації харчування та жодним чином не впливає на якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Зайвим тому підтвердженням є наступне положення в згаданому пункті про те, що у разі внесення змін примірне чотирьохтижневе меню повторно погоджується з територіальним органом Держпродспоживслужби. Отже, задля виконання певних формальних процедур таке меню доцільно погодити вже після підписання договору про закупівлю та відпрацювання (узгодження) механізму організації харчування з відповідними ЗДО.
А наразі ця вимога не відповідає будь-якій розумній меті та обмежує конкуренцію.
08.10.2024, 17:54
Щодо меню
Общий вопрос о закупке
Добрий день! Замовником у Додатку 2 запропоновано примірне чотирьохтижневе меню для закладів дошкільної освіти. Чи повинне меню погоджене з начальником управління державного нагляду, яке подає Учасник згідно п. 2 Додатку № 2 до тендерної документації, відповідати такому запропонованому Замовником меню?
08.10.2024, 17:55
Щодо розцінення страв
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Згідно п. 8 Додатку № 2 учасники подають меню із зазначенням вартості страв та, відповідно, вартості харчування на одну дитину за один день (вартість 1-го діто-дня) для кожної категорії дітей, яке подане у Додатку 2. Вартість дітодня має бути врахована при розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції. Згідно п. 9 Додатку № 2 учаснику необхідно надати, зокрема, розцінене примірне чотирьох тижневе меню для закладів дошкільної освіти.
Питання: 1) чи розуміється під «розцінене меню» згідно п. 9, меню із зазначенням вартості страв згідно п. 8, тобто чи є це одним і тим самим; 2) чи потрібно зазначати вартість страв із меню, яке подане у Додатку 2, на весняний та літній період, враховуючи що послуги, які є предметом даної закупівлі, будуть надаватися лише до 31 грудня 2024 року.
Дякуємо!
08.10.2024, 17:56
Стосовно інформації про ТЗ
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 1 до ТД: «У разі наявності в учасника власного транспортного засобу – надати копію свідоцтва про реєстрацію такого транспортного засобу. У свідоцтві повинно бути зазначено, що це спеціалізований вантажний транспорт». Чи правильно розуміти, що вимога про те, що у свідоцтві повинно бути зазначено, що це спеціалізований вантажний транспорт, стосується лише випадків коли учасником надається інформація про власні ТЗ (тобто, ця умова не є обов’язковою у випадку користування учасником транспортними засобами на підставі договору про надання транспортних послуг, або договору оренди транспорту)?