Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.10.2024 15:49. Дата последних изменений - 04.10.2024 15:51

Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Идентификатор закупки UA-2024-10-04-010616-a  
ID 5e348c8dd3bc43f189db6af49afa5fbc  
Идентификатор плана UA-P-2024-10-04-009228-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
4`362`423.60 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 4`362`423.60 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 20`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
04.10.24
Период уточнений
до 16.10.24
Период обжалования
до 16.10.24
Прием предложений
до 19.10.24
Осталось8 дней Спешите принять участие!
Аукцион
21.10.24

Спецификация закупки

Лот № 1. Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 4`362`423.60 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 21`812.12 Гривна  
Электронная банковская гарантия 20`000.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 21.10.2024 13:09  

Нужна банковская гарантия?

 

Условия оплаты согласно договора

Событие Другое событие  
Описание Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) календарних днів шляхом оплати Замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в, Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 90 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61071, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Іллі Коваля, 27
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Додаток 1.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:49
Версия документа от: 04.10.2024 15:49
ID: e14b9e38b47d4585ac124c24efd42a4d
Техническое описание предмета закупки
Додаток 2 - Технічна специфікація.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:49
Версия документа от: 04.10.2024 15:49
ID: 21db3f2996a64b8b8a677e5b72c2cacc
Проект договора
Додаток 3 Проект договору про закупівлю.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:49
Версия документа от: 04.10.2024 15:49
ID: d2d3c119a93f46738fe937c70576d083
Нетипизированный документ
Додаток 4 Інші документи.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:49
Версия документа от: 04.10.2024 15:49
ID: 1d36a52766f84d35bfbac8aa0b29bf2a
Нетипизированный документ
Додаток 5 Форма забезпечення тендерної пропозиції.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:49
Версия документа от: 04.10.2024 15:49
ID: 922cf20dc0084823bf2ba5d6dc4a9b40
Нетипизированный документ
Додаток 6 Перелік документів та або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:49
Версия документа от: 04.10.2024 15:49
ID: 0b4a3944324345c884aad204f9e91c39
Нетипизированный документ
Додаток 7 Перелік документів та або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:49
Версия документа от: 04.10.2024 15:49
ID: a273fc32acde4958aaa93d816dd11be1
Тендерная документация
Тендерна документація.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:49
Версия документа от: 04.10.2024 15:49
ID: 482b4dde4c084d8e850dbe4deead233b
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 04.10.2024 15:51
Версия документа от: 04.10.2024 15:51
ID: 6667bb0bc450460abec684ed5706749e

Oписание критериев

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України (скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або витяг з державного реєстру банків про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку, видану банком, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 5 до тендерної документації). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34861610; категорія: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., м.Харків, майдан Конституції, 7; Банківські реквізити бенефіціара: UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація нова редакція: протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2024 № 04/10/24-4; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (за відповідним кодом ЄЗС: ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг); 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації та у додатку 5 до тендерної документації.) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Забезпечення виконання договору
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 (п’ять) відсотків вартості договору про закупівлю. При формуванні вимог до забезпечення виконання договору про закупівлю замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю та протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю дія Банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк. Дата закінчення дії Банківської гарантії має дорівнювати або перевищувати строк дії договору про закупівлю. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія підписується уповноваженою(ими) особою(ами) банку-гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). До банківської гарантії надаються документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцю процедури закупівлі викладено в пункті 16.7. проєкту договору про закупівлю (Додатку 3 до тендерної документації). Більш детально щодо забезпечення виконання договору про закупівлю викладено у пункті 6 розділу VI тендерної документації.) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації (1. Довідку (довідки) щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій (яких) повинні бути зазначені наступні пункти: 1.1. Перелік наявного (наявних) виробничого* (виробничих) приміщення (приміщень), його (їх) виробниче призначення, місце розташування; * Під виробничим приміщенням мається на увазі: офісне приміщення та складське (кі) приміщення (для розміщення будівельних матеріалів) та/або приміщення чи майданчик (ки) для розміщення техніки та/або майстерні тощо. 1.2. Перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування**: власна чи орендована тощо. В переліку машин (спецтехніки) обов’язкова наявність наступної спеціальної техніки: - автогрейдер; - автогудронатор; - автомобілі бортові; - автомобілі-самоскиди; - асфальтоукладальник; - бульдозер; - екскаватор; - компресор або електростанція та/або бензиновий генератор пересувний; - коток дорожній самохідний масою від 5 до 8 тон; - коток дорожній самохідний масою від 8 до 16 тон; - кран на автомобільному ходу та/або автомобіль з бортовим краном-маніпулятором; - машина поливально-мийна; - молоток відбійний; - установка барова та/або нарізувач швів. **Якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника/ орендодавця/ надавача послуг тощо про укладання з учасником відповідного договору. У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника/ співвиконавця до виконання робіт, учасник зазначає в довідці, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів такого субпідрядника/ співвиконавця, які учасник планує залучати до виконання робіт, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування: власна чи орендована тощо. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо техніка є власною – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника/ орендодавця/ надавача послуг тощо про укладання з учасником відповідного договору. 1.2.1. На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (довідка про знаходження основних засобів на балансі підприємства чи оригінал (оригінали) та/або копія (копії) свідоцтва (свідоцтв) про реєстрацію транспортного (транспортних) засобу (засобів), чи договір (договора) купівлі-продажу, чи договір (договора) поставки обладнання, чи інший документ). 1.2.2. У разі, якщо учасник не є власником, на підтвердження користування / надання послуг / виконання робіт тощо, то учасником на всі транспортні засоби, вказані в Довідці, подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю); - оригінал або посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг учасником за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець, надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу, надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, вказаної в Довідці, тендерна пропозиція учасника має також містити: - оригінал або посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; - копії договорів, з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця, надавача послуг та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі; - оригінал листа-підтвердження власника техніки, що вказана в Довідці, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт за предметом закупівлі (зазначається назва предмету закупівлі із кодом класифікатора ЄЗС) на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». 1.3. У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці (довідках) учасника про наявність матеріально-технічної бази та обладнання, необхідного для виконання робіт, що є предметом закупівлі, перелік діючого обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів, їх назви, марка, модель, технічний стан та кількість, підстава користування**: власна чи орендована тощо, такого співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надається документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази та обладнання відповідно до підпунктів 1.2.1 та/або 1.2.2 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації. 1.4. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 1.1, 1.2, 1.2.1, 1.2.2 пункту 1 Розділу І додатку 1 тендерної документації. 1.5. Вся спецтехніка на час виконання робіт повинна розташовуватись в межах міста Харкова. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо розташування спецтехніки в межах міста Харкова протягом терміну дії договору про закупівлю. 1.6. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про забезпечення контролю за дотриманням технології на всіх етапах виконання робіт з капітального ремонту внутрішньоквартальних доріг та тротуарів. Примітка. Учасник може зазначити лише ті виробничі приміщення, обладнання, машини та механізми, які будуть використовуватися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, в тому числі і обладнання, машин (спецтехніки) і механізмів субпідрядника, у разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації (2. Інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: – обов’язково складену за формою Таблиці № 1, викладеною в Додатку 1 до тендерної документації; – яка у тому числі повинна містити інформацію про наявність в учасника посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність учасника. 2.1. У разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка має бути обов’язково складена та заповнена за формою Таблиці № 1, викладеною в Додатку 1 до тендерної документації, працівників такого (таких) субпідрядника (субпідрядників), якого (яких) учасник планує залучати до виконання робіт. 2.2. У разі участі об’єднання учасників надається узагальнена довідка, яка повинна містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково складену за формою Таблиці № 1, викладеною в Додатку 1 до тендерної документації. В тому числі, у довідці необхідно зазначити про наявність у учасника посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність кожного учасника об’єднання. Примітка. Учасник може зазначити лише тих працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатися при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, в тому числі працівників відповідної кваліфікації субпідрядника (субпідрядників), у разі якщо учасник планує залучати субпідрядника (субпідрядників) до виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (в тому числі, необхідно зазначити про наявність у субпідрядника (субпідрядників) посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність субпідрядника (субпідрядників)).) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерий относится к лоту Капітальний ремонт вул. Іллі Коваля, 27
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), відповідно до пункту 3 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації (3. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.1. Довідку, складену в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (них) договору (рів), в якій зазначені наступні пункти: - назва, код за ЄДРПОУ, адреса замовника; - предмет договору, номер та дата укладення договору, сума (ціна) договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації буде вважатись виконаний договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт з нового будівництва / реконструкції / капітального ремонту вулиць та/або доріг міст та інших населених пунктів та/або внутрішньоквартальних доріг та тротуарів. 3.2. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів), вказаного(них) у довідці, учасник надає наступні документи: - сканований(ні) оригінал(ли) цього (цих) аналогічного(них) договору(рів) з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору (рів) та додатковими угодами; - скановані оригінали документів, підтверджуючих виконання договору(рів): акти наданих послуг, або актів звірок взаємозвірок розрахунків за бухгалтерським обліком, що свідчать про виконання робіт, підписані всіма сторонами; - у разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за адресою https://prozorro.gov.ua, учасник окрім вищезазначених документів має надати копії банківських виписок, які підтверджують отримання коштів за вказаним(ними) у довідці договором(рами); - сканований(ні) позитивний(ні) відгук(и) Замовника (ів) (за наданим (и) аналогічним договором (ами), у якому (их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також інформацію про якість наданих послуг, щодо відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Креслення, специфікації, заповненні відомості обсягів робіт, тощо для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) надавати не обов’язково. 3.2.1. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (них) договору(рів), де замовником виступав Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради, учасник надає підтвердження за підпунктом 3.1 пункту 3 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 3.2 пункту 3 Розділу І Додатку 1 до цієї тендерної документації) виконання договору(рів) не вимагається.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 04.10.2024

Даты и сроки

Дата публикации 04.10.2024 15:51  
Завершение периода уточнений 16.10.2024 00:00  
Начало периода приема предложений 04.10.2024 15:49  
Окончание периода приема предложений 19.10.2024 01:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 34861610  
Юридический адрес 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, Майдан Конституції, 7