Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.10.2024 16:17. Дата последних изменений - 03.10.2024 15:50

код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка проєкту Концепції розвитку велосипедного руху та облаштування велосипедної інфраструктури у м. Харкові; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71243000-3 Проекти планів (систем та інтеграції))

Идентификатор закупки UA-2024-10-02-011242-a  
ID dc8f43fb6b1a435fa1ac6c5684e744ac  
Идентификатор плана UA-P-2024-10-01-002665-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`191`814.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`191`814.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 35`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
02.10.24
Период уточнений
до 07.10.24
Период обжалования
до 07.10.24
Прием предложений
до 10.10.24
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Аукцион
11.10.24

Спецификация закупки

Лот № 1. код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка проєкту Концепції розвитку велосипедного руху та облаштування велосипедної інфраструктури у м. Харкові; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71243000-3 Проекти планів (систем та інтеграції))

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 1`191`814.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`959.07 Гривна  
Электронная банковская гарантия 35`000.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту 11.10.2024 11:23  

Нужна банковская гарантия?

 

Условия оплаты согласно договора

Событие Другое событие  
Описание Післяоплата протягом 30 (тридцяти) календарних днів на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка проєкту Концепції розвитку велосипедного руху та облаштування велосипедної інфраструктури у м. Харкові; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71243000-3 Проекти планів (систем та інтеграції))
ДК 021:2015: 71243000-3 - Проекти планів (систем та інтеграції)
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 23.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Додаток 1 до тендерної документації.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:17
Версия документа от: 02.10.2024 16:17
ID: 72d4f152942847e1aae0da613f81320f
Техническое описание предмета закупки
Додаток 2 до тендерної документації - Технічна специфікація.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:17
Версия документа от: 02.10.2024 16:17
ID: c1715736c08a4f7bab17e7e1a3cb5bc8
Проект договора
Додаток 3 до тендерної документації - Проект договору.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:17
Версия документа от: 02.10.2024 16:17
ID: 64ad392f492849aa9b52d1898db15730
Нетипизированный документ
Додаток 4 до тендерної документації.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:17
Версия документа от: 02.10.2024 16:17
ID: 3030d61f2d8d4909879903b0f0a55626
Нетипизированный документ
Додаток 5 до тендерної документації.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:17
Версия документа от: 02.10.2024 16:17
ID: 83c6721141fd42b8bc9c6399007ace6f
Нетипизированный документ
Додаток 6 до тендерної документації.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:17
Версия документа от: 02.10.2024 16:17
ID: 0e06b15400ce413fbd32f8533590e46c
Нетипизированный документ
Додаток 7 до тендерної документації.docx
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:17
Версия документа от: 02.10.2024 16:17
ID: efc9e75b1d454d9aa92b5c3a06f4f3f3
Тендерная документация
Тендерна документація.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:17
Версия документа от: 02.10.2024 16:17
ID: 9fbe1ac5f69b49a3a072493524714f23
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.10.2024 15:50
Версия документа от: 03.10.2024 15:50
ID: 30eca83ce64141a39e1a1380aafcfeee
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:19
Версия документа от: 02.10.2024 16:19
ID: 30eca83ce64141a39e1a1380aafcfeee
Нетипизированный документ
Перелік змін_Оголошення_від 03.10.2024.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.10.2024 15:47
Версия документа от: 03.10.2024 15:47
ID: 5b4e5e3e4a284b988844592bc42a5850
Нетипизированный документ
Перелік змін_ТД_від 03.10.2024.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.10.2024 15:47
Версия документа от: 03.10.2024 15:47
ID: ba0a1a2f596f4262881d9a4543ba02e1
Тендерная документация
Тендерна документація_нова редакція.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.10.2024 15:47
Версия документа от: 03.10.2024 15:47
ID: 1647a8a8fd2d4e0d9aeb9457ab7815d4

Oписание критериев

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления организатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерий относится к участникам процедуры
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерий относится к тендеру
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Забезпечення виконання договору
Критерий относится к лоту код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні
Информация для ознакомления организатору процедур Обеспечение исполнения договора
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (Не пізніше дати укладення договору про закупівлю переможець процедури закупівлі вносить забезпечення виконання договору про закупівлю у формі оригіналу банківської гарантії в розмірі 5 % (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. При формуванні вимог до забезпечення виконання договору про закупівлю замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Основні вимоги до банківської гарантії: банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України. Гарантія не може бути відкликана банком-гарантом. Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю при виникненні обставин, зазначених у договорі про закупівлю, а також містити: - назву документа; - номер, місце складання, дату видачі; - строк її дії; - назву предмета закупівлі (предмета договору); - суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія; - назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; 61003, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Конституції, 7; код згідно з ЄДРПОУ – 34861610; UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; - повне найменування переможця процедури закупівлі (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) переможця процедури закупівлі, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків); - найменування банку-гаранта та його адресу. Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю та протягом всього строку дії договору про закупівлю. У разі продовження строку дії договору про закупівлю дія Банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк. Дата закінчення дії Банківської гарантії має дорівнювати або перевищувати строк дії договору про закупівлю. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню виконання договору, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківська гарантія підписується уповноваженою(ими) особою(ами) банку-гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). До банківської гарантії надаються документи, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами); 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю переможцю процедури закупівлі викладено в пункті 16.7. проєкту договору про закупівлю (Додатку 3 до тендерної документації). Більш детально щодо забезпечення виконання договору про закупівлю викладено у пункті 6 розділу VI тендерної документації. ) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерий относится к лоту код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або витяг з державного реєстру банків про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку, видану банком, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 000,00 грн. (тридцять п'ять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 5 до тендерної документації). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34861610; категорія: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., м.Харків, майдан Конституції, 7; Банківські реквізити бенефіціара: UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація (нова редакція): протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 жовтня 2024 року № 02/10/24-1; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка проєкту Концепції розвитку велосипедного руху та облаштування велосипедної інфраструктури у м. Харкові; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71243000-3 Проекти планів (систем та інтеграції)); 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації та у додатку 5 до тендерної документації.) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Архивная" Дата архивирования требования: 03.10.2024

Дата публикации требования: 02.10.2024
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії (електронного документа, створеного відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами)), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього розділу тендерної документації, сплатити до відповідного бюджету кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації). У випадку, якщо підписантом не є кеpiвник банку (диpектop/ гoлoва пpaвлiння банку тoщo), то повноваження особи, яка підписала гарантію повинні бути підтвердженні сканованою копією відповідного документа банку (доручення, тощо). Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну банківську ліцензію Національного банку України. Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції скановану копію даної ліцензії, або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й, або витяг з державного реєстру банків про видачу вказаної/их ліцензії/й або довідку, видану банком, складену в довільній формі, з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банку по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі електронної гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 35 000,00 грн. (тридцять п'ять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 91 дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (із змінами) (далі – наказ № 2628) затверджено, зокрема, форму забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма); вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі – Вимоги). Реквізити гарантії, визначені у формі (пункт 1 форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом № 2628), є обов’язковими для складання гарантії (пункт 3 Вимог). Гарантія (забезпечення тендерної пропозиції) складається за формою (додаток 5 до тендерної документації). Гарантія має містити обов'язкові реквізити. Згідно з пунктом 4 Вимог у реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34861610; категорія: орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган; - адреса місцезнаходження: 61003, Україна, Харківська обл., м.Харків, майдан Конституції, 7; Банківські реквізити бенефіціара: UA638201720355169010000033468 в Державна казначейська служба України м. Києва; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, перелічених нижче не настане: - сплата бенефіціару суми гарантії; - отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; - отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація (нова редакція): протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03 жовтня 2024 року № 03/10/24-1; - назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі: код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (розробка проєкту Концепції розвитку велосипедного руху та облаштування велосипедної інфраструктури у м. Харкові; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 71243000-3 Проекти планів (систем та інтеграції)); 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом № 2628); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Перелік випадків повернення та неповернення забезпечення тендерної пропозиції детально викладено в пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації. Більш детально щодо забезпечення тендерної пропозиції викладено у пунктах 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації та у додатку 5 до тендерної документації.) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 03.10.2024
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Критерий относится к лоту код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до пункту 1 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації (1. Для підтвердження інформації про відповідність встановленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1: Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 1, заповнені учасником. 1.1.1. Для документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної учасником у формі 1: 1.1.1.1. На підтвердження права власності учасник надає документи, що підтверджують таке право (свідоцтво (свідоцтва) про право власності на нерухоме майно та/або витяг (витяги) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності та/або договір (договори) купівлі-продажу та/або інший документ, яким підтверджено право власності). 1.1.1.2. У разі, якщо учасник не є власником, учасник надає оригінал (оригінали) чи копію (копії) договору (договорів) оренди/суборенди та оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) приймання-передачі приміщення в користування тощо. Поданий (подані) договір (договори) повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у разі, якщо поданий (подані) договір (договори) продовжено без підписання додаткових угод, учаснику необхідно надати гарантійний лист щодо такого продовження). 1.2. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 2: Ця довідка повинна обов'язково містити графи, встановлені формою 2, заповнені учасником, та свідчити по наявність в учасника процедури закупівлі наступного обладнання/програмного забезпечення: − стаціонарного персонального комп’ютеру (стаціонарних персональних комп’ютерів) (у складі системного блоку та монітору) та/або ноутбуку (ноутбуків) та/або моноблоку (моноблоків) – не менше 5 штук; − пристрій для друку кольоровий та/або багатофункціональний пристрій для друку кольоровий – не менше 1 штуки; − пристрій, призначений для виведення даних в графічній формі на папір (плотер), формат не менше А1 – не менше 1 штуки; − система автоматизованого проєктування і розрахунку, призначена для розробки і оформлення креслень (програмний комплекс/програмна продукція) (AutoCAD та/або BricsCAD та/або ArchiCAD та/або еквівалент) – не менше 1 штуки; − програмний комплекс/програмна продукція для моделювання тривимірних об’єктів (3Ds MAX та/або Lumion та/або SketchUp та/або еквівалент) – не менше 1 штуки. 1.2.1. Для документального підтвердження наявності обладнання/програмного забезпечення, вказаного учасником у формі 2, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі-продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або акту (актів) прийому-передачі та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору про співпрацю, договору користування чи надання послуг тощо (вказаний (вказані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/надання послуг, у разі подання учасником, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). 1.3. У разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці (довідках) учасника про наявність обладнання/програмного забезпечення, необхідного для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена (складені) та заповнена (заповнені) за табличною формою 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, такого співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та надається документальне підтвердження наявності обладнання відповідно до підпункту 1.2.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації. 1.4. У разі участі об’єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 1.1, 1.2 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації. 1.5. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про забезпечення контролю за дотриманням технології при наданні послуг з розробки проєкту Концепції розвитку велосипедного руху та облаштування велосипедної інфраструктури у м. Харкові. Примітка. Учасник може зазначити лише те обладнання, матеріально-технічну базу, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом закупівлі.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерий относится к лоту код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації відповідно до пункту 2 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та пункту 3 Додатку 6 до тендерної документації (2. Для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 2.1. Довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою 3: 2.1.1. Перелік обов’язкових працівників для надання послуг, що є предметом закупівлі: 2.1.1.1. Провідний інженер-проектувальник та/або інженер-проектувальник І категорії та/або інженер-проектувальник ІІ категорії, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією «Інженерно-будівельне проектування доріг» – не менше 1 особи. 2.1.1.2. Архітектор, який має виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, дійсний кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури, за спеціалізацією «Архітектурне об’ємне проектування» та/або архітектор з дипломом магістра/дипломом спеціаліста, який здобув ступінь вищої освіти магістр/спеціаліст за спеціальністю/спеціалізацією/освітнєю програмою/освітньо-професійною програмою «Архітектура та містобудування» – не менше 1 особи; 2.1.1.3. Інженер-проєктувальник та/або спеціаліст з геоінформаційних систем з дипломом магістра/дипломом спеціаліста, який (які) здобув ступінь вищої освіти магістр/спеціаліст за спеціальністю/спеціалізацією/освітнєю програмою/освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» – не менше 1 особи; 2.1.1.4. Інженер-проєктувальник та/або інженер з безпеки руху з дипломом магістра/дипломом спеціаліста, який (які) здобув ступінь вищої освіти магістр/спеціаліст за спеціальністю/спеціалізацією/освітнєю програмою/освітньо-професійною програмою «Організація дорожнього руху» – не менше 1 особи; 2.1.1.5. Інженер-проєктувальник та/або інженер з транспорту з дипломом магістра/дипломом спеціаліста, який (які) здобув ступінь вищої освіти магістр/спеціаліст за спеціальністю/спеціалізацією/освітнєю програмою/освітньо-професійною програмою «Транспортні системи» або «Транспортні технології» – не менше 1 особи. Примітка. Довідка повинна обов’язково містити графи, встановлені формою 3, та у разі, якщо учасником є юридична особа, інформацію щодо посадових (посадової) осіб (особи), під керівництвом яких (якої) здійснюється діяльність учасника. 2.2. Для документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: 2.2.1. Для підтвердження інформації, наведеної у формі 3, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. 2.2.2. Щодо підпунктів 2.1.1.1-2.1.1.2 2.1.1 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації: – оригінал (оригінали) чи копія (копії) дійсного (дійсних) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) інженера-проектувальника та/або архітектора, виданий відповідно до законодавства атестаційною архітектурно-будівельною комісією, відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури (інформація про наявність якого (яких) зазначена учасником у довідці, поданій згідно з підпунктом 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації). Копія (копії) кваліфікаційного (кваліфікаційних) сертифікату (сертифікатів) повинна бути завірена (завірені) підписом та особистою печаткою працівника на ім’я якого видано такий сертифікат та містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (вимога не стосується учасників, які провадять свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством України); – оригінал (оригінали) чи копію (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, зазначеного (зазначених) учасником інженера-проектувальника та/або архітектора у довідці, поданій згідно з пунктом 1 (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цим (цими) виконавцем (виконавцями) у встановлений законом строк: підвищення кваліфікації не рідше ніж один раз на п’ять років у відповідності до вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»). Копія (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації повинна бути завірена підписом та особистою печаткою працівника на ім’я якого видано такий сертифікат та містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (вимога не стосується учасників, які провадять свою діяльність без печатки згідно з чинним законодавством України). 2.2.3. Щодо підпунктів 2.1.1.2-2.1.1.5 2.1.1 2.1 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації оригінал (оригінали) чи копію (копії) документу (документів) про вищу освіту. 2.3. У разі якщо учасник планує залучати співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник зазначає в своїй довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, працівників такого (таких) співвиконавця (співвиконавців), якого (яких) учасник планує залучати до надання послуг, та документальне підтвердження відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації. В тому числі, у довідці необхідно зазначити про наявність у співвиконавця (співвиконавців) посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність співвиконавця (співвиконавців). 2.4. У разі участі об'єднання учасників надається узагальнена довідка (довідки) та документальне підтвердження відповідно до підпунктів 2.1, 2.2 пункту 2 Розділу І додатку 1 до тендерної документації.) Ожидаемое значение: Да
Приемлемые доказательства:
Документ.
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 02.10.2024

Даты и сроки

Дата публикации 02.10.2024 16:19  
Завершение периода уточнений 07.10.2024 00:00  
Начало периода приема предложений 02.10.2024 16:17  
Окончание периода приема предложений 10.10.2024 01:00  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 34861610  
Юридический адрес 61003, Україна, Харківська область, м.Харків, Майдан Конституції, 7