Процедура закупки объявлена 27.09.2024 10:55. Дата последних изменений - 27.09.2024 10:55
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5-2,6%
Идентификатор закупки | UA-2024-09-27-003165-a | |
ID | c8081d3fffc4429f876688d477d86e10 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-27-003938-a |
Ожидаемая стоимость
421`055.65 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" | |
Ожидаемая стоимость | 421`055.65 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
27.09.24
Прием предложений
до 02.10.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 календарний день з дати поставки ТОВАРУ, за умови реєстрації контрагентом податкової накладної , оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 15 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5-2,6%
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.09.2025
Информация по поставке партиями: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу.
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12013 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Додаток 5.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:55
Версия документа от: 27.09.2024 10:55
ID: 77cee49b1ee141a88761e9509beaef14
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:55
Версия документа от: 27.09.2024 10:55
ID: 087789ede1704ab68c884373fce5ebe4
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Вид : ультрапастеризоване
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.6 відсоток
|
Даты и сроки
Дата публикации | 27.09.2024 10:55 | |
Начало периода приема предложений | 27.09.2024 10:55 | |
Окончание периода приема предложений | 02.10.2024 12:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40081237 |
Юридический адрес | Україна, Дніпропетровська область, Дніпро |