Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.09.2024 10:51. Дата последних изменений - 27.09.2024 10:51

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378; Тушка путасу с/м, з головою, 200-300г, ДСТУ 4378 -

Идентификатор закупки UA-2024-09-27-003027-a  
ID 546e07ea076643218467061fe2501b33  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1) Строк поставки товарів: через один календарний день (протягом дії договору), у кількостях визначених Замовником . Поставка, завантаження та розвантаження товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти та власними силами; 2) Відповідальність за безпеку і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Постачальника. Документи, які засвідчують якість товару, встановленого законодавством зразка, відповідно до специфікації товару, повинні надаватися Постачальником на кожну партію товару. Термін (строк) придатності товару на момент поставки повинен становити не менше 90% від загального терміну зберігання. 3)Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження Товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення Товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на Товар температурний режим під час перевезення Товару. Для продукції тваринного походження (крім меду) обов’язково наявність автомобіля рефрижераторного типу, обладнаного холодильною установкою та термореєстратором. 4) Розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до Бюджетного кодексу України після отримання товарів на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 20 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Власівський пансіонат для ветеранів війни та праці з геріатричним відділенням  
Ожидаемая стоимость 198`500.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
27.09.24
Прием предложений
до 02.10.24
Осталось3 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует