Процедура закупки объявлена 27.09.2024 10:51. Дата последних изменений - 27.09.2024 10:51
Ламінат
Идентификатор закупки | UA-2024-09-27-003026-a | |
ID | 8ce38920bc82426fbb96910e7d5ae293 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-25-003954-a |
Ожидаемая стоимость
558`200.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" | |
Ожидаемая стоимость | 558`200.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
27.09.24
Прием предложений
до 03.10.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 15 Календарные дни |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Дата подачи заявки | |
Описание | Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. | |
Тип оплаты | ?:tender milestones item code recurring | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 14 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Ламінат
ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Степна,2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором
проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію
поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2000 метр квадратний
|
Тендерная документация
Проект договора
1 Проект договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:50
Версия документа от: 27.09.2024 10:50
ID: 48b4a023aa23407ebe1f963630b77618
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.09.2024 10:51
Версия документа от: 27.09.2024 10:51
ID: 4740af2590a44ebd9addce87aff9e73a
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Клас зносостійкості : 32/AC4
Товщина дошки Ожидаемое значение: 8 міліметр
Довжина дошки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1200 - 1380 міліметр
Ширина дошки ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 192 міліметр
Фаска : V4
Колір : сірий
Смугастість : односмугова
|
Даты и сроки
Дата публикации | 27.09.2024 10:51 | |
Начало периода приема предложений | 27.09.2024 10:51 | |
Окончание периода приема предложений | 03.10.2024 10:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 40081200 |
Юридический адрес | Україна |