Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.09.2024 09:45. Дата последних изменений - 26.09.2024 09:45

Кам’яна сіль -

Идентификатор закупки UA-2024-09-26-001383-a  
ID 100a50961bd84dff8dd6d583358c151e  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Технічні вимоги до товару: Товар повинен відповідати ДСТУ 4246:2003, мати повну відповідність технологічній документації і специфікаціям виробника, мати паспорти якості (або еквівалент) на конкретну партію Товару та за своїми властивостями рекомендовану для застосування у дорожньому господарстві для посипання доріг (помел №3) з антизлежувальною добавкою. Товар не повинен вміщувати сторонніх забруднюючих домішок у вигляді рослинного ґрунту, деревини, каміння, шматків металу тощо, видимих неозброєним оком. Вимоги до тари, пакування та маркування Товару: Поставка здійснюється у пакуванні біг-бег . Умови та місце поставки: Вартість товару повинна враховувати витрати на доставку (разом із навантаженням, розвантаженням, перевезенням та іншими супутніми послугами) до місця складування Замовника: 11100, Житомирська обл., Коростенський район, м. Овруч, вул. Металістів,1 Поставка товару здійснюється з дати підписання Сторонами договору до 10.11.2024 року. Поставка товару разова за умови погодження із Замовником. Постачальник за власний рахунок здійснює навантаження, доставку до місця поставки, вивантаження Товару Замовнику. Прийом товару здійснюється за наявності первинної (видаткова накладна та товарно-транспортна накладна) та технічної документації щодо якості товару. Датою поставки вважається дата передачі Товару згідно видаткової накладної. Право власності на Товар переходить Замовнику в момент його отримання останнім. У випадку виявлення невідповідності щодо кількості та якості товару, що не відповідає умовам договору, Замовник має право відмовитись від приймання товару. Умови оплати : Оплата товару здійснюється Покупцем по факту поставки товару на адресу Покупця, протягом 30 (тридцяти ) робочих днів з моменту підписання належним чином оформленої видаткової накладної Постачальника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика комунальне підприємство "Овруч" Овруцької міської ради Житомирської області  
Ожидаемая стоимость 216`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
26.09.24
Прием предложений
до 03.10.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует