Процедура закупки объявлена 25.09.2024 13:56. Дата последних изменений - 25.09.2024 13:56
Бензин А-95 (Євро 5), АЗС KLO, талон; Дизельне паливо (Євро 5), АЗС KLO, талон
Идентификатор закупки | UA-2024-09-25-008170-a | |
ID | 4e190b8b575a4a31859d95f5d7a9a4db | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-25-009637-a |
Ожидаемая стоимость
251`560.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Пунктом 12 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зазначаємо марку АЗК "KLO". Строк та умови передачі талонів Замовнику – протягом двох робочих днів з дати отримання заявки Постачальником за рахунок Постачальника на адресу Замовника. Вимоги до талонів:талони повинні бути номінал 10 та 20 літрів, строк дії талонів повинен становити не менш одного року з дати їх отримання та гарантованим продовженням їх терміну дії. Постачальник на письмову вимогу Замовника здійснює безкоштовний обмін талонів старого зразку на талони рівнозначного номіналу нового зразку (в т. ч. у разі закінчення терміну їх дії, у разі пошкодження, тощо) протягом 5 (п’яти) робочих днів без врахування коливання ціни протягом строку дії Договору. Місце поставки товарів: здійснення заправки автомобілів за наданими талонами - за місцем знаходження АЗС Постачальника або партнерів в м. Біла Церква (не менше двох АЗС) та на території Київської області, перелік яких міститься в Додатку № 2 до Договору.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Білоцерківський психоневрологічний інтернат | |
Ожидаемая стоимость | 251`560.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
25.09.24
Прием предложений
до 01.10.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Бензин А-95 (Євро 5), талон
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Архипа Люльки, буд.4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Пунктом 12 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зазначаємо марку АЗК "KLO". Строк та умови передачі талонів Замовнику – протягом двох робочих днів з дати отримання заявки Постачальником за рахунок Постачальника на адресу Замовника. Вимоги до талонів:талони повинні бути номінал 10 та 20 літрів, строк дії талонів повинен становити не менш одного року з дати їх отримання та гарантованим продовженням їх терміну дії. Постачальник на письмову вимогу Замовника здійснює безкоштовний обмін талонів старого зразку на талони рівнозначного номіналу нового зразку (в т. ч. у разі закінчення терміну їх дії, у разі пошкодження, тощо) протягом 5 (п’яти) робочих днів без врахування коливання ціни протягом строку дії Договору. Місце поставки товарів: здійснення заправки автомобілів за наданими талонами - за місцем знаходження АЗС Постачальника або партнерів в м. Біла Церква (не менше двох АЗС) та на території Київської області, перелік яких міститься в Додатку № 2 до Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4000 літр
|
2) |
Дизельне паливо (Євро 5), талон
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 09100, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Архипа Люльки, буд.4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Пунктом 12 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зазначаємо марку АЗК "KLO". Строк та умови передачі талонів Замовнику – протягом двох робочих днів з дати отримання заявки Постачальником за рахунок Постачальника на адресу Замовника. Вимоги до талонів:талони повинні бути номінал 10 та 20 літрів, строк дії талонів повинен становити не менш одного року з дати їх отримання та гарантованим продовженням їх терміну дії. Постачальник на письмову вимогу Замовника здійснює безкоштовний обмін талонів старого зразку на талони рівнозначного номіналу нового зразку (в т. ч. у разі закінчення терміну їх дії, у разі пошкодження, тощо) протягом 5 (п’яти) робочих днів без врахування коливання ціни протягом строку дії Договору. Місце поставки товарів: здійснення заправки автомобілів за наданими талонами - за місцем знаходження АЗС Постачальника або партнерів в м. Біла Церква (не менше двох АЗС) та на території Київської області, перелік яких міститься в Додатку № 2 до Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 літр
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект договору паливо.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 13:55
Версия документа от: 25.09.2024 13:55
ID: 108c72a1ddb7478c9083306a2b51f35d
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 13:55
Версия документа от: 25.09.2024 13:55
ID: c8ad7994b7aa4963aa9d8852cf00e44b
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 7687:2015 : 1
Спосіб реалізації : талон
Октанове число (за дослідним методом) : 95
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Цетанове число : 51
Відповідність ДСТУ 7688:2015 : 1
Спосіб реалізації : талон
|
Даты и сроки
Дата публикации | 25.09.2024 13:56 | |
Начало периода приема предложений | 25.09.2024 13:56 | |
Окончание периода приема предложений | 01.10.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Білоцерківський психоневрологічний інтернат |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03188820 |
Юридический адрес | 09100, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул.Архипа Люльки, 4 |