Процедура закупки объявлена 25.09.2024 13:38. Дата последних изменений - 25.09.2024 13:38
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
Идентификатор закупки | UA-2024-09-25-007776-a | |
ID | 1c6ff1b406574e9aab629686d1f4794f | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-25-009016-a |
Ожидаемая стоимость
196`020.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
1. ТХ товару відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу. 2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1. Покупець проводить оплату, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару з відстрочкою платежу до 10 календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). 3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ 3.1.Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою, спеціальним транспортом з урахуванням температурного режиму необхідного для зберігання товару при поставці (якщо така вимога до зберігання товару необхідна). Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в Договорі. 3.2.Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 3-х днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця: 04159, м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 8 (СКЛАД) до 13.00 години. Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) ЗАБОРОНЕНО. 3.3. Постачання Товару та навантажувальні, розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника ДО МІСЦЯ ЗБЕРІГАННЯ. Вантажників надає та оплачує Постачальник.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) | |
Ожидаемая стоимость | 196`020.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
25.09.24
Прием предложений
до 30.09.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | 2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 2.1. Покупець проводить оплату, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару з відстрочкою платежу до 10 календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару). | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Календарные дни |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Дата подачи заявки | |
Описание | 3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ 3.1.Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою, спеціальним транспортом з урахуванням температурного режиму необхідного для зберігання товару при поставці (якщо така вимога до зберігання товару необхідна). Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в Договорі. 3.2.Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 3-х днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця: 04159, м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 8 (СКЛАД) до 13.00 години. Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) ЗАБОРОНЕНО. 3.3. Постачання Товару та навантажувальні, розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника ДО МІСЦЯ ЗБЕРІГАННЯ. Вантажників надає та оплачує Постачальник. | |
Тип оплаты | ?:tender milestones item code recurring | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 3 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Яйце куряче столове, категорія Вища (L)
ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 04159, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.01.2025
Информация по поставке партиями: 1. ТХ товару відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу.
2. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
2.1. Покупець проводить оплату, шляхом перерахування на безготівковий рахунок Постачальника вартості поставленого Товару з відстрочкою платежу до 10 календарних днів, починаючи з дати підписання Сторонами відповідних супроводжуючих документів (податкових, видаткових накладних, актів приймання-передачі поставленого Товару).
3. ПОРЯДОК ТА СТРОК ПОСТАВКИ
3.1.Постачання Товару здійснюється Постачальником Покупцеві по мірі необхідності за його письмовою заявкою, спеціальним транспортом з урахуванням температурного режиму необхідного для зберігання товару при поставці (якщо така вимога до зберігання товару необхідна). Письмову заявку Покупець надсилає на електронну адресу Постачальника, зазначену ним в Договорі.
3.2.Постачальник здійснює поставку Товару до складу Покупця протягом 3-х днів, не рахуючи дня надіслання йому Покупцем на електронну адресу письмової заявки за кінцевим місцем призначення Покупця: 04159, м. Київ, вул. Юрія Кондратюка, 8 (СКЛАД) до 13.00 години. Постачання товару через сторонніх перевізників, що надають послуги з перевезення (доставки) товарів (Нова пошта, Укрпошта та ін.) ЗАБОРОНЕНО.
3.3. Постачання Товару та навантажувальні, розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника ДО МІСЦЯ ЗБЕРІГАННЯ. Вантажників надає та оплачує Постачальник.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 54000 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
проект договору _ПРОДУКТИ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 13:38
Версия документа от: 25.09.2024 13:38
ID: a2511e295a2e4531bd5c931808cb50be
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 25.09.2024 13:38
Версия документа от: 25.09.2024 13:38
ID: caf7bd36c6b044a89e3b0790329de890
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Категорія : Вища (L)
Маса одного яйця : від 63 до 72,9 г
Відповідність ДСТУ 5028 Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 25.09.2024 13:38 | |
Начало периода приема предложений | 25.09.2024 13:38 | |
Окончание периода приема предложений | 30.09.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 05497146 |
Юридический адрес | 04159, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8 |