Процедура закупки объявлена 24.09.2024 17:18. Дата последних изменений - 24.09.2024 17:18
Зернові культури та картопля (Картопля)
Идентификатор закупки | UA-2024-09-24-014362-a | |
ID | 393d0ce28be34d45891c414327734d51 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-24-004203-a |
Ожидаемая стоимость
20`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля проводиться згідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., п.11 (зі змінами та доповненнями). Тип процедури: Запит (ціни) пропозиції. Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата. В ціну Товару включається сплата податків, мита та інших обов’язкових платежів, а також вартість доставки до складу Покупця та розвантаження Товару силами Постачальника. Товар має постачатися спецтранспортом, який відповідає всім санітарним нормам, вимогам, та відповідними нормативними документами на продукти харчування. Постачання Товару здійснюється Постачальником окремими (НЕВЕЛИКИМИ) партіями у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку постачання, в день попередньо-узгоджений Сторонами. Товар постачається протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупця, що надається в усному/ або письмовому/ або в електронному вигляді. Покупець має право коригувати кількість Товару в залежності від потреб та реального фінансування видатків (але в межах укладеного Договору). Постачальник гарантує, що Товар, який постачається за цим Договором, відповідає його ціновій пропозиції, вимогам якості, є вільним від будь-яких прав та домагань третіх осіб.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне підприємство "Дитяча міська лікарня" Олександрійської міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 20`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
24.09.24
Прием предложений
до 27.09.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 30 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 28008, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, вул. Козацька, 86
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля проводиться згідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р., п.11 (зі змінами та доповненнями). Тип процедури: Запит (ціни) пропозиції. Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Оплата вартості Товару-безготівкова після оплата. В ціну Товару включається сплата податків, мита та інших обов’язкових платежів, а також вартість доставки до складу Покупця та розвантаження Товару силами Постачальника. Товар має постачатися спецтранспортом, який відповідає всім санітарним нормам, вимогам, та відповідними нормативними документами на продукти харчування. Постачання Товару здійснюється Постачальником окремими (НЕВЕЛИКИМИ) партіями у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку постачання, в день попередньо-узгоджений Сторонами. Товар постачається протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання Постачальником заявки Покупця, що надається в усному/ або письмовому/ або в електронному вигляді. Покупець має право коригувати кількість Товару в залежності від потреб та реального фінансування видатків (але в межах укладеного Договору). Постачальник гарантує, що Товар, який постачається за цим Договором, відповідає його ціновій пропозиції, вимогам якості, є вільним від будь-яких прав та домагань третіх осіб.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект-Договір-картопля-2024.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 17:16
Версия документа от: 24.09.2024 17:16
ID: 8c0daf0d8cc14c63821998a28cb2e8f5
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 17:18
Версия документа от: 24.09.2024 17:18
ID: 2731019ea88c440fae3cf639931c3743
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Відповідність ДСТУ 9221 : 1
Клас : перший
|
Даты и сроки
Дата публикации | 24.09.2024 17:18 | |
Начало периода приема предложений | 24.09.2024 17:18 | |
Окончание периода приема предложений | 27.09.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне підприємство "Дитяча міська лікарня" Олександрійської міської ради |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 20652130 |
Юридический адрес | 28008, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Козацька, 86 |