Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.09.2024 15:08. Дата последних изменений - 23.09.2024 15:08

Замок врізний, ручка дверна (ДК 021:2015: 44520000-1 Замки, ключі та петлі)

Идентификатор закупки UA-2024-09-23-009908-a  
ID 40585f1e939b4e539defea9e98c3eb6e  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-19-016899-a  
Ожидаемая стоимость
473.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 473.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель та Довідка про зміни до Кошторису від 02.09.2024 року №107. Рапорт Разборського С.В. № Р-1864/47 від 06.09.2024 р.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
23.09.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
23.09.24

Спецификация закупки

1)
Замок вріз. ФЗБ З ригеля. золото малий (62мм) без ручок
ДК 021:2015: 44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21021, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця 600-річчя, будівля 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.09.2024 - 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
2)
Ручка дверна FZB 62мм світле-золото до замка 150
ДК 021:2015: 44520000-1 - Замки, ключі та петлі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21021, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця 600-річчя, будівля 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 19.09.2024 - 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука

Тендерная документация

Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.09.2024 15:08
Версия документа от: 23.09.2024 15:08
ID: b6fa1133b3d64bf7811219ee9fe2a1fd

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 38635397  
Юридический адрес 21021, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. 600-Річчя, буд. 11  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
473.00
Гривна без НДС
Победитель
23.09.2024 15:08

Заключенные договоры

Номер договора
1055
Дата подписания
19.09.2024
Дата начала действия
19.09.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
473.00 Гривна без НДС