Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.09.2024 15:00. Дата последних изменений - 23.09.2024 15:49

Послуги з управління та утримання будинку згідно ДК 021:2015 – 98340000-8 – «Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги»

Идентификатор закупки UA-2024-09-23-009645-a  
ID 386c9fd7dfac428aa414ed5a9cb7f48c  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-23-011658-a  
Ожидаемая стоимость
7`545.45 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)  
Ожидаемая стоимость 7`545.45 Гривна (с НДС)  
Обоснование З метою організації закупівлі відповідно до вимог п. 8 ст. 1 Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» управління багатоквартирним будинком — це вчинення співвласниками багатоквартирного будинку дій щодо реалізації прав та виконання обов’язків співвласників, пов’язаних із володінням, користуванням і розпорядженням спільним майном багатоквартирного будинку. Згідно за Законом України «Про житлово-комунальні послуги», послуга з управління багатоквартирним будинком включає: забезпечення утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем, утримання ліфтів тощо. Відповідно до Договору від 15.11.2019 р. №676 «Про надання послуг з управління багатоквартирним будинком» виконавцем послуг з утримання багатоквартирним будинком є Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація № 3» Міської ради міста Кропивницького. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також у урахуванням потреби замовника на період січень-грудень 2023 р. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Закупівлі в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави передбачені абз. 3 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. З огляду на вищезазначене постачальником послуг з управління та утримання будинку згідно ДК 021:2015 – 98340000-8 – «Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги» за адресами розташування установ Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) у Кіровоградській області є Комунальне підприємство «Житлово-експлуатаційна організація № 3» Міської ради міста Кропивницького (юридична адреса: 25030, Кіровоградська обл., м. Кропивницький, проїзд Тінисний,5).  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
23.09.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
23.09.24

Спецификация закупки

1)
Послуги з управління та утримання будинку згідно ДК 021:2015 – 98340000-8 – «Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги»
ДК 021:2015: 98340000-8 - Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Вокзальна, 31
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.01.2024 - 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 послуга

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Д.на співвласне утримування.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.09.2024 15:00
Версия документа от: 23.09.2024 15:00
ID: c80d3f97a1f44d7fa6e92088fb64c582
Нетипизированный документ
Обгрунтування.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.09.2024 15:00
Версия документа от: 23.09.2024 15:00
ID: 36051f00b57e488ba158aafccbc16ad7
Нетипизированный документ
Статут_ ЄДРПУ..pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.09.2024 15:00
Версия документа от: 23.09.2024 15:00
ID: 07ebfe6ba59e44738392d21593c439f2
Нетипизированный документ
Протокол зміна.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.09.2024 15:00
Версия документа от: 23.09.2024 15:00
ID: ebc8e2ce94b343e2bc6898a6a7f7afa5
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 23.09.2024 15:47
Версия документа от: 23.09.2024 15:47
ID: 76bb52fa21844e6ca2d642c8e6ebcf3d

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса)  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 43315529  
Юридический адрес 49027, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 21А  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
7`545.45
Гривна с НДС
Победитель
23.09.2024 15:09

Заключенные договоры

Номер договора
26-2024
Дата подписания
18.09.2024
Дата начала действия
01.01.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
7`545.45 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
6`287.88 Гривна