Процедура закупки объявлена 20.09.2024 15:40. Дата последних изменений - 25.09.2024 17:00
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Идентификатор закупки | UA-2024-09-20-011138-a | |
ID | e703ee9abdcb4ce0b81824b4aa746ec2 |
Ожидаемая стоимость
145`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 30.10.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ | |
Ожидаемая стоимость | 145`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
20.09.24
Прием предложений
до 25.09.24
Закупка не состоялась
25.09.24
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця. Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 15 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Житомирська область, Житомир
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.10.2024
Информация по поставке партиями: Товар зберігається на складі Виконавця. За письмовою або усною заявкою Замовника, Виконавець повинен поставити товар згідно заявки протягом 2 днів з дня отримання заявки. Доставка товару на склад Замовника проводиться за рахунок коштів Виконавця (або транспортом Виконавця). Відвантаження товару здійснюється Замовником. Виконавець повинен забезпечити доставку товару за будь-яких обставин та вжити всіх заходів щодо виконання даного договору. Виконавець зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару окремими партіями, згідно заявок замовника за рахунок постачальника до 30.10.2024 року. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Житомирська обл., м. Житомир, вул. *. * інформація, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадянській безпеці та порядку. З метою посилення заходів безпеки та збереження особового складу інформацію приховано. Конкретне місце поставки буде повідомлено Постачальнику під час поставки товару. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу до 15 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 3 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником по факту поставки по мірі надходження бюджетних коштів на підставі належним чином оформлених накладних Виконавця.
Обов'язкова наявність документів визначених в підпункті 5.6 Проекту Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10000 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт Договору.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:39
Версия документа от: 20.09.2024 15:39
ID: 55dc5c03002d48aab0685fc70a856a3b
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:40
Версия документа от: 20.09.2024 15:40
ID: 23f912edd932499ba4f13728fc72871d
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Термін збирання : пізня
Клас : екстра
Відповідність ДСТУ 9221 : Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 20.09.2024 15:40 | |
Начало периода приема предложений | 20.09.2024 15:40 | |
Окончание периода приема предложений | 25.09.2024 17:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3047 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 08803738 |
Юридический адрес | Україна |