Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.09.2024 15:58. Дата последних изменений - 20.09.2024 16:10

Консультаційні послуги фінансового менеджера з питань підприємницької діяльності та управління

Идентификатор закупки UA-2024-09-20-011621-a  
ID c3d0890ed3b94e57a4b15eb6bf519aac  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-20-014377-a  
Ожидаемая стоимость
50`349.60 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради  
Ожидаемая стоимость 50`349.60 Гривна (без НДС)  
Обоснование Відповідно до протоколу 1 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 27.11.2023 Департаментом економічного розвитку Рівненської міської ради 29.11.2023 оголошений конкурсний відбір на заміщення вакантних посад керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту. За результатами розгляду наданих на конкурс резюме кандидатів на посади, згідно з п.2 рішення робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities», викладеного у протоколі 2 засідання робочої групи від 06.12.2023 на зазначені посади затверджені керівник проекту NetZeroCities Нестеров Олександр, асистент керівника проекту Єременко Ілля, фінансовий менеджер Іванюк Ольга. Закупівля послуг «Управлінські послуги керівника проекту», «Різні послуги, пов’язані з діловою сферою асистента керівника проекту», «Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління фінансового менеджера» відбуваються у переможців конкурсу, а саме у фізичних осіб, громадян України Нестерова Олександра, Єременка Іллі та Іванюк Ольги відповідно. Враховуючи те, що надавачами послуг, що закуповує Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради є лише затверджені рішенням робочої групи певні фізичні особи, громадяни України, закупівля відбувається згідно абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за абзацом 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним субʼєктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. На виконання вищевикладеної вимоги замовником обгрунтована та підтверджена підстава, що вказана у абзаці 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями: 1. Копія протоколу 1 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 27.11.2023 щодо розроблення кваліфікаційних вимог на посади керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту та подання оголошення про відбір персоналу на 2 арк. в 1 прим.; 2. Скрін оголошення про проведення конкрсу на заміщення вакантних посад керівника проекту, фінансового менеджера та асистента проекту на 2 арк. в 1 прим.; 3. Копія протоколу 2 засідання робочої групи з реалізації грантового проєкту Європейського Союзу «NetZeroCities» від 06.12.2023 щодо призначення керівником проекту NetZeroCities Нестерова Олександра, асистентом керівника проекту Єременка Іллю, фінансовим менеджером Іванюк Ольгу на 3 арк. в 1 прим.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
20.09.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
20.09.24

Спецификация закупки

1)
Консультування щодо відповідності бюджетних статей Проєкту та робіт, які виконуються по договорах в рамках Проєкту
ДК 021:2015: 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.08.2024 - 31.08.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
2)
Управління ресурсами в рамках Проєкту у відповідності до вимог грантової угоди та чинного законодавства України
ДК 021:2015: 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.08.2024 - 31.08.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
3)
Попередній контроль за відповідністю витрат критеріям прийнятності згідно з грантовою угодою
ДК 021:2015: 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.08.2024 - 31.08.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
4)
Комунікація із грантодавцем в рамках виконання бюджету Проєкту
ДК 021:2015: 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.08.2024 - 31.08.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
5)
Прийняття участі в робочих зустрічах та нарадах
ДК 021:2015: 79410000-1 - Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова, 2
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.08.2024 - 31.08.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
Протокол 2 (2).PDF
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:58
Версия документа от: 20.09.2024 15:58
ID: 4ca3da8a164d412e8eacd4beb5c4d9b1
Тендерная документация
Оголошення на фейсбуці (4).PDF
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:58
Версия документа от: 20.09.2024 15:58
ID: e74020d386644c5093d4da933559bb85
Тендерная документация
Протокол 1 (2).PDF
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:58
Версия документа от: 20.09.2024 15:58
ID: 573fa9b707da4b41bb7e37b9195410a6
Тендерная документация
наказ обгрунтування.PDF
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:58
Версия документа от: 20.09.2024 15:58
ID: f6f16b2a1e32407f9c65b5b5eba9ef32
Тендерная документация
File0002.PDF
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:58
Версия документа от: 20.09.2024 15:58
ID: ee2a70adbcde4773b48fde4dfd9d3a39
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 16:08
Версия документа от: 20.09.2024 16:08
ID: a02ec1a6569342df92bd2159746aeabf

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент економічного розвитку Рівненської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02739212  
Юридический адрес 33000, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Поштова,2  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
19/09/3
Дата подписания
19.09.2024
Дата начала действия
19.09.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
50`349.60 Гривна без НДС