Процедура закупки объявлена 20.09.2024 15:32. Дата последних изменений - 20.09.2024 15:32
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554, 1 кг; Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг
Идентификатор закупки | UA-2024-09-20-010894-a | |
ID | 212344075afe4eb191c0d5d5b1341276 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-20-013512-a |
Ожидаемая стоимость
19`537.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 43 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" | |
Ожидаемая стоимость | 19`537.50 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
20.09.24
Прием предложений
до 25.09.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 90 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 85 кілограм
|
2) |
Сир твердий 45%, без добавок
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Мазепи Гетьмана, будинок 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 90 календарних днів з моменту отримання Товару.
Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом строку дії цього Договору окремими партіями на підставі Заявок Замовника (телефоном, факсом, або листом на електронну пошту) з зазначенням необхідних найменувань та кількості Товару в межах Специфікації до Договору, виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Замовника.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект Договору 43 сир.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:31
Версия документа от: 20.09.2024 15:31
ID: e8d21a1f28614de887ab56ce2f0f0a6e
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:32
Версия документа от: 20.09.2024 15:32
ID: 5555622d3f94436da7b427767c4f269d
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Добавки :
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 9
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Підтверджується, що
Добавки : без добавок
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 45
|
Даты и сроки
Дата публикации | 20.09.2024 15:32 | |
Начало периода приема предложений | 20.09.2024 15:32 | |
Окончание периода приема предложений | 25.09.2024 00:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 43 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 26243361 |
Юридический адрес | 21034, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н., м. Вінниця, вул. Мазепи Гетьмана, будинок 12 |