Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 20.09.2024 15:47. Дата последних изменений - 20.09.2024 16:04

Офісні стільці -

Идентификатор закупки UA-2024-09-20-011336-a  
ID 5c826f9f56a648f6bfb84d4071e4ba4d  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Офісні стільці) код 39112000-0 Стільці (Офісні стільці), відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 31`760.40 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
20.09.24
Период уточнений
до 27.09.24
Период обжалования
до 27.09.24
Прием предложений
до 30.09.24
Осталось10 дней Спешите принять участие!
Аукцион
30.09.24
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует