Процедура закупки объявлена 20.09.2024 15:16. Дата последних изменений - 20.09.2024 15:16
Шини для вантажних автомобілів та автобусів
Идентификатор закупки | UA-2024-09-20-010360-a | |
ID | 3458148c3de34990bc529b258e33f2f3 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-20-012868-a |
Ожидаемая стоимость
118`800.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року). У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Місце поставки ТОВАРУ: Україна, Одеська обл., м. Одеса (згідно рознарядки ПОКУПЦЯ). Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» | |
Ожидаемая стоимость | 118`800.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
20.09.24
Прием предложений
до 27.09.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 15 Календарные дни |
Спецификация закупки
1) |
Шини для вантажних автомобілів та автобусів
ДК 021:2015: 34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Одеська область, Одеса, Поставка товару здійснюється відповідно рознарядки Покупця
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року). У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу.
Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Місце поставки ТОВАРУ: Україна, Одеська обл., м. Одеса (згідно рознарядки ПОКУПЦЯ).
Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Для платників ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому- передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
Для нерезидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 штука
|
Тендерная документация
Проект договора
Проєкт договору прозоро маркет_Шини.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:14
Версия документа от: 20.09.2024 15:14
ID: efee5da38f424e65b8e047bc501f535b
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 20.09.2024 15:15
Версия документа от: 20.09.2024 15:15
ID: 4495d7f12f0d4dcb9997dbfb3a0436e6
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Тип : R-радіальна
Сезонність : всесезонна
Ширина профілю, дюйм/мм Ожидаемое значение: 12
Діаметр Ожидаемое значение: 20 дюйм
|
Даты и сроки
Дата публикации | 20.09.2024 15:16 | |
Начало периода приема предложений | 20.09.2024 15:16 | |
Окончание периода приема предложений | 27.09.2024 11:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 41149437 |
Юридический адрес | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |