Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.09.2024 18:10. Дата последних изменений - 19.09.2024 18:10

Офісне канцелярське приладдя -

Идентификатор закупки UA-2024-09-19-014296-a  
ID 0b4d2657fb1a4ef6b31df3ec8f268e44  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

1. Якість Товару, що поставляється, маркування, тара (упаковка) повинні відповідати встановленим в Україні стандартам, технічним умовам щодо товарів такого роду, та вимогам, що зазвичай ставляться на ринку до аналогічних товарів та вимогам Покупця. 2. Покупець має право відмовитись від прийняття товару неналежної якості. Якщо товар виявиться неякісним, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної та відповідної якості. 3. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування та зберігання. 4. Завантажувальні та розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок Учасника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Учасника. Товар має бути доставлений та розвантажений за адресою та місцем, вказаними Замовником.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ  
Ожидаемая стоимость 90`320.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
19.09.24
Прием предложений
до 24.09.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!