Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 19.08.2024 14:30. Дата последних изменений - 05.09.2024 16:22

Столи аудиторні (39121000-6), столи аудиторні з шухлядами (39121000-6), книжкова шафа (39122200-5) для навчального процесу. Код ДК 021:2015:39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи. -

Идентификатор закупки UA-2024-08-19-007372-a  
ID c0acb73ace3e439d9a4ae6d2084615bf  
Общая ожидаемая стоимость закупки
957`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Волинський національний університет імені Лесі Українки  
Общая ожидаемая стоимость закупки 957`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
19.08.24
Период уточнений
до 24.08.24
Период обжалования
до 24.08.24
Прием предложений
до 27.08.24
Аукцион
27.08.24
Квалификация
с27.08.24
Предложения рассмотрены
с30.08.24
Завершен
05.09.24
21.08.2024, 00:40
Протоколи випробувань на ПВХ, ручки і фурнітуру.
Общий вопрос о закупке
Поясніть будь ласка послідовність складання документації, адже у одній закупівлі ідентичного формату вимага з надскладними протоколами (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-19-006149-a), а у цій документаціїї вони відсутні.
Чому тоді і в цю документацію не додали?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.08.2024, 14:37)
Продукція, з якої виготовлені аудиторні меблі має бути сертифікована. Фурнітура якісна, фабричного виробництва.
Технічні характеристики (вимоги) до фурнітури, наведені у Додатку 3 до тендерної документації, є мінімально допустимими. Учасник може пропонувати до закупівлі товар (фурнітуру), яка відповідає цим вимогам, або є кращою за характеристиками, якістю та/або функціоналом.
22.08.2024, 08:55
Щодо документів Учасника
Общий вопрос о закупке
Добрий день. В якому додатку наведений перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.08.2024, 14:37)
Добрий день. У Додатку 2 до тендерної документації.
22.08.2024, 16:53
Щодо плити
Общий вопрос о закупке
Надайте роз"яснення з яких плит - ЛДСП чи ДСП виготовляти меблі? В одному описі Ви вказуєте ламіновану плиту, в іншому ні. Хоча згідно назв кольору - це все ламіновані плити.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован22.08.2024, 18:04)
ДСП (деревостружкова плита) ламінована, структура РЕ (крім столів аудиторних в кількості 450 штук).