Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.07.2024 16:43. Дата последних изменений - 10.09.2024 09:09

Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація (реконструкція) територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Хмельницької області -

Идентификатор закупки UA-2024-07-24-010144-a  
ID 84a4488d505b4fc6ad53ed4c4dd69f82  
Общая ожидаемая стоимость закупки
500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДП Департамент з питань оборонної роботи та цивільного захисту Хмельницької ОДА  
Общая ожидаемая стоимость закупки 500`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
24.07.24
Период уточнений
до 02.08.24
Период обжалования
до 02.08.24
Прием предложений
до 05.08.24
Аукцион
22.08.24
Квалификация
с22.08.24
Предложения рассмотрены
с28.08.24
Завершен
10.09.24
25.07.2024, 12:50
Просимо надати роз'яснення.
Общий вопрос о закупке
Шановний замовник.
В вашій тендерній документації (ТД) починаючи зі стор. 23 викладено додатки № 1 та № 2 до ТД.
Разом з тим, аналогічні додатки викладені в системі "Прозорро" ще й окремими файлами.
Зміст вимог, які встановлені в цих додатках, як в самій ТД так і в окремих файлах, суттєво відрізняються між собою та не відповідають вимогам, зазначеним в п. 1 розд. 3 до ТД.
Просимо надати роз'яснення - якими саме додатками № 1 та № 2 користуватися при підготовці тендерної пропозиції?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.07.2024, 16:24)
Доброго дня. Зроблено виправлення, помилково загружено зайві файли
25.07.2024, 14:09
загальне питання
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику!  В вашій тендерній документації два додатки 1, які стосуються вимог, щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям,       пункти 2.1 яких суперечать один одному. Просимо вас видалити додаток 1, який прикріплений   в файлі до ТД, та залишити окремий додаток 1 «Перелік документів та інформації, що подається учасником», де в п. 2.1 вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) викладено у суворій відповідності до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме «Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован25.07.2024, 16:23)
Доброго дня. Зроблено виправлення, помилково загружено зайві файли
27.07.2024, 21:35
В тендерній документації встановлені дискримінуючі вимоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, в тендерній документації встановлені дискримінуючі вимоги до аналогічного договору. Ми є активним учасником ринку розробки проектно-кошторисної документації, в тому числі і щодо автоматизованої системи оповіщення, маємо значну кількість досвіду і аналогічних договорів, але не маємо договір саме щодо коду ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Зазвичай при виконанні робіт з розробки проектно-кошторисної документації використовується код ДК ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги. Вимоги тендерної документації в їх теперішній редакції не дозволяють нам прийняти участь у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель, визначених в Законі України «Про публічні закупівлі».

Окрім того, звертаємо увагу, що навіть один аналогічний договір є прийнятним для підтвердження кваліфікаційної вимоги згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», адже підтверджує наявність відповідного досвіду.


Окрім того, звертаємо увагу, що 25.07.2024 було внесено зміни до тендерної документації, але всупереч положенням п. 54 Особливостей не було оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносяться

Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити в них дискримінаційні вимоги.
В іншому випадку будемо змушені звертатись до Органу Оскарження в сторки до до 29 лип. 00:00
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован29.07.2024, 11:21)
Доброго дня! Перелік змін та внесення змін до Тендерної документації затверджено протоколом від 25.07.2024 №16.
28.07.2024, 15:38
Порушення ст. 1 ЗАКОНу УКРАЇНИ "Про регулювання містобудівної діяльності" та невідповідність погодженого ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ назві закупівлі та проєктно-кошторисній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, у відповідності до п.1 статті 1 ЗАКОНу УКРАЇНИ "Про регулювання містобудівної діяльності" існує ЧОТИРИ види будівництва: нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
У цій закупівлі вказана наступна назва будівництва: "Модернізація (реконструкція)". Таким чином назва ПКД повинна відповідати назві закупівлі. АЛЕ ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ, яке погоджене в ДСНС України 26.02.2024 №161-4091/163-2, має наступну назву: "Технічне завдання на МОДЕРНІЗАЦІЮ територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Хмельницької області", що в свою чергу не відповідає НІ НАЗВІ ЗАКУПІВЛІ, НІ майбутній назві ПКД.
Тому вважаємо, що у даній закупівлі є невідповідності, які необхідно усунути, так як це може пирвести до негативних наслідків при проходженні експертизи ПКД, проведення монтажних робіт та їх оплати.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован29.07.2024, 12:33)
Доброго дня! Дані невідповідності будуть усунені.