Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 24.07.2024 12:11. Дата последних изменений - 14.08.2024 11:43

Матеріали для утримання і обслуговування світлофорних об’єктів: пристрій резервного живлення світлофорного об’єкта (ПРЖ СО) 300 Вт -

Идентификатор закупки UA-2024-07-24-004573-a  
ID c1fd9a2266664e8cbbfa937ed7f02d6b  
Идентификатор плана UA-P-2024-07-24-005312-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`052`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`052`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
24.07.24
Период уточнений
до 29.07.24
Период обжалования
до 29.07.24
Прием предложений
до 01.08.24
Аукцион
02.08.24
Квалификация
с02.08.24
Предложения рассмотрены
с08.08.24
Завершен
14.08.24
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано