Процедура закупки объявлена 07.06.2024 12:32. Дата последних изменений - 17.06.2024 09:45
Медичні матеріали - Сечоприймач качка, активного носіння, педіатричний, одноразовий, стерильний, універсальний, 100 мл, №1, код НК 024:2023 58925 Сечоприймач для немовлят /педіатричний, під’єднаний до катетера, стерильний; Сечоприймач приліжковий для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1, код НК 024:2023 58921 Сечоприймач зі зливним краном без кріплення до пацієнта стерильний, код ДК 021:2015 33141610-9 Пакети для забору матеріалу для аналізів; Скальпель хірургічний з нержавіючої сталі, гострий, з ручкою, одноразовий, розмір леза 23, код НК 024:2023 47569 Скальпель, разового застосування, код ДК 021:2015 33141411-4 Скальпелі та леза; Шпатель Отоларингологічний стерильний, одноразовий, дерев'яний, не посилений, код НК 024:2023 42461 Депрессор язика, оглядовий, код ДК 021:2015 33141600-6 Контейнери та пакети для забору матеріалу для аналізів, дренажі та комплекти; Канюля назальна, для дорослих, регульована, носові зубці прямі, код ДК 021:2015 33141220-8 Канюлі, код НК 024:2023 35201 Канюля назальна стандартна для подавання кисню; Клейонка медична підкладна, 0.75 х 50 м, тип А, гумовотканинна, рулон, код ДК 021:2015 33141100-1 Перев’язувальні матеріали; затискачі, шовні матеріали, лігатури, код НК 024:2023 35339 Простирадло прогумоване; Набір для катетеризації 1-канальний, 6F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий, Набір для катетеризації 2-канальний, 7F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий, Набір для катетеризації 3-канальний, 7F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий, код НК 024:2023 61594 Набір для катетеризації центральних вен короткочасного використання, код ДК 021:2015 33141200-2 Катетери; Комплект покриття операційного Для кесаревого розтину, одноразове, 270-300х160-250, щільність від 35, стерильний, з агдезивним полем, код ДК 021:2015 33141620-2 Медичні комплекти, код НК 024:2023 60644 Набір для акушерських/ гінекологічних операцій, що не містить лікарських засобів, одноразового використання; Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, латексні, без пудри, M, № 50, Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, латексні, без пудри, L, № 50, код НК 024:2023 47172 Непудровані оглядові/ процедурні рукавички з латексу гевеї нестерильні; Рукавички медичні нестерильні, латексні, з пудрою, M, 1 пара, код НК 024:2023 47173 Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні; Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, S, № 100, Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, M, № 100, Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, L, без пудри, № 100, код НК 024:2023 56286 Рукавички оглядові/процедурні нітрилові необпудровані нестерильні; Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, S, 1 пара, Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, L, 1 пара, Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, M, 1 пара; Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, XL, 1 пара, код НК 024:2023 56294 Поліізопренові хірургічні рукавички обпудровані, код ДК 021:2015 33141420-0 Хірургічні рукавички, код ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали.
Идентификатор закупки | UA-2024-06-07-005114-a | |
ID | bbcd5c330aef40169105f46fec47e995 | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-06-07-004352-a |
Ожидаемая стоимость
835`991.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні » Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 835`991.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
07.06.24
Прием предложений
до 12.06.24
Квалификация
с12.06.24
Предложения рассмотрены
с13.06.24
Завершен
17.06.24
Спецификация закупки
1) |
Сечоприймач качка, активного носіння, педіатричний, одноразовий, стерильний, універсальний, 100 мл, №1
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 пачка
|
2) |
Сечоприймач приліжковий для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 пачка
|
3) |
Скальпель хірургічний з нержавіючої сталі, гострий, з ручкою, одноразовий, розмір леза 23
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 4000 штука
|
4) |
Шпатель Отоларингологічний стерильний, одноразовий, дерев'яний, не посилений
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1000 штука
|
5) |
Канюля назальна, для дорослих, регульована, носові зубці прямі
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 400 штука
|
6) |
Клейонка медична підкладна, 0.75 х 50 м, тип А, гумовотканинна, рулон
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 штука
|
7) |
Набір для катетеризації 1-канальний, 6F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 60 штука
|
8) |
Набір для катетеризації 2-канальний, 7F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
|
9) |
Набір для катетеризації 3-канальний, 7F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 20 штука
|
10) |
Комплект покриття операційного Для кесаревого розтину, одноразове, 270-300х160-250, щільність від 35, стерильний, з агдезивним полем
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 штука
|
11) |
Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, латексні, без пудри, M, № 50
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 пачка
|
12) |
Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, латексні, без пудри, L, № 50
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 пачка
|
13) |
Рукавички медичні нестерильні, латексні, з пудрою, M, 1 пара
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 92000 пачка
|
14) |
Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, S, № 100
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10 пачка
|
15) |
Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, M, № 100
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 100 пачка
|
16) |
Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, L, без пудри, № 100
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 40 пачка
|
17) |
Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, S, 1 пара
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10000 пара
|
18) |
Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, L, 1 пара
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 10000 пара
|
19) |
Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, M, 1 пара
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 30000 пара
|
20) |
Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, XL, 1 пара
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вулиця Короленка, 12
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Закупівля відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та відповідно до “ Указ Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану». Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022 № 179 «Про організацію функціонування єдиної державної системи цивільного захисту в умовах воєнного стану. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2022р. № 181 «Питання запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні »
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку Товару протягом строку дії даного Договору, але в жодному разі не пізніше 5 робочих днів з моменту отримання від Покупця заявки щодо поставки Товару або відповідної партії Товару (у разі поставки Товару партіями
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 робочих (банківських) днів, згідно пред’явленого рахунку на оплату (інвойсу) та підписаної Сторонами відповідної видаткової накладної. У разі відсутності коштів на рахунку Покупця, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати надходження на реєстраційний рахунок Покупця коштів, необхідних для фінансування закупівлі.
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 500 пара
|
Тендерная документация
Проект договора
Проект_Договору 2024 р.doc
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.06.2024 12:12
Версия документа от: 07.06.2024 12:12
ID: 88c18b7a5ad54fa9b1ad4f1d40704f0c
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.06.2024 12:32
Версия документа от: 07.06.2024 12:32
ID: ea2e82676911428dbebec4a71252a0c6
|
Oписание критериев
Технічні характеристики предмета закупівлі
Сечоприймач качка, активного носіння, педіатричний, одноразовий, стерильний, універсальний, 100 мл, №1
Технічні характеристики
Кількість одиниць в упаковці Ожидаемое значение: 1
Об’єм Ожидаемое значение: 100
Стать : Універсальний
Кількість використань : Одноразовий
Стерильність : 1
Вид сечоприймача : Качка
Вікова категорія : Педіатричний
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Сечоприймач приліжковий для дорослих, одноразовий, стерильний, універсальний, 2000 мл, №1
Технічні характеристики
Кількість одиниць в упаковці Ожидаемое значение: 1
Об’єм Ожидаемое значение: 2000
Стать : Універсальний
Кількість використань : Одноразовий
Стерильність : 1
Вид сечоприймача : Приліжковий
Вікова категорія : Для дорослих
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Скальпель хірургічний з нержавіючої сталі, гострий, з ручкою, одноразовий, розмір леза 23
Технічні характеристики
Розмір леза : 23
Стерильність : Стерильний
Кількість використань : Одноразовий
Форма леза : Гострий
Матеріал леза : Нержавіюча сталь
Призначення : Хірургічний
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Шпатель Отоларингологічний стерильний, одноразовий, дерев'яний, не посилений
Технічні характеристики
Посилення додатковими ребрами :
Матеріал : Дерево
Кількість використань : Одноразовий
Стерильність : 1
Призначення : Отоларингологія
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Канюля назальна, для дорослих, регульована, носові зубці прямі
Технічні характеристики
Форма носових зубців : Прямі
Вид : Регульований
Вікова категорія : Для дорослих
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Клейонка медична підкладна, 0.75 х 50 м, тип А, гумовотканинна
Технічні характеристики
Пакування : Рулон
Кількість використання : Багаторазова
Призначення : Медична
Матеріал : Гумотканева тканина
Тип : A
Розмір : 0,75 х 50
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Набір для катетеризації 1-канальний, 6F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий
Технічні характеристики
Тип провідника : J
Об'єм шприца Ожидаемое значение: 5
Розмір катетера : 6F
Розмір голки : 18G
Тип : 1-канальний
Стерильність : 1
Кількість використання : Одноразовий
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Набір для катетеризації 2-канальний, 7F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий
Технічні характеристики
Кількість використання : Одноразовий
Стерильність : 1
Тип : 2-канальний
Розмір голки : 18G
Розмір катетера : 7F
Об'єм шприца Ожидаемое значение: 5
Тип провідника : J
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Набір для катетеризації 3-канальний, 7F, шприц 5 мл, розмір голки : 18G, провідник тип J, стерильний, одноразовий
Технічні характеристики
Кількість використання : Одноразовий
Стерильність : 1
Тип : 3-канальний
Розмір голки : 18G
Розмір катетера : 7F
Об'єм шприца Ожидаемое значение: 5
Тип провідника : J
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Комплект покриття операційного Для кесаревого розтину, одноразове, 270-300х160-250, щільність від 35, стерильний, з агдезивним полем
Технічні характеристики
Матеріал : Бавовна, Нетканний матеріал, ПВХ, СММС, СМС, СМС, Спанбонд ламінований, Спанбонд, Спанбонд ламінований, Спанлейс, Целюлоза
Ширина, см ?:tender criteria requirement min_maxValue: 160 - 250
Довжина, см ?:tender criteria requirement min_maxValue: 270 - 300
Наявність адгезивного операційного поля (отвору) : 1
Кількість використань : Одноразове
Стерильність : 1
Особливість використання : Для кесаревого розтину
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, латексні, без пудри, M, № 50
Технічні характеристики
Рівень захисту : підвищеного ризику
Кількість одиниць в упаковці : 50 шт
Тип пакування : Картонна коробка
Наявність пудри : Ні
Розмір : M
Матеріал : Латекс
Стерильність : Нестерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички медичні нестерильні підвищеного ризику, латексні, без пудри, L, № 50
Технічні характеристики
Рівень захисту : підвищеного ризику
Кількість одиниць в упаковці : 50 шт
Тип пакування : Картонна коробка
Наявність пудри : Ні
Розмір : L
Матеріал : Латекс
Стерильність : Нестерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички медичні нестерильні, латексні, з пудрою, M, 1 пара
Технічні характеристики
Призначення : Оглядові
Тип пакування : Індивідуальне пакування
Наявність пудри : Так
Розмір : M
Кількість одиниць в упаковці : 2 шт
Матеріал : Латекс
Стерильність : Нестерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, S, № 100
Технічні характеристики
Призначення : Оглядові
Тип пакування : Картонна коробка
Розмір : S
Наявність пудри : Ні
Матеріал : Нітрил
Кількість одиниць в упаковці : 100 шт
Стерильність : Нестерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, без пудри, M, № 100
Технічні характеристики
Призначення : Оглядові
Тип пакування : Картонна коробка
Розмір : M
Наявність пудри : Ні
Матеріал : Нітрил
Кількість одиниць в упаковці : 100 шт
Стерильність : Нестерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички медичні нестерильні, нітрилові, L, без пудри, № 100
Технічні характеристики
Призначення : Оглядові
Тип пакування : Картонна коробка
Розмір : L
Наявність пудри : Ні
Матеріал : Нітрил
Кількість одиниць в упаковці : 100 шт
Стерильність : Нестерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, S, 1 пара
Технічні характеристики
Призначення : Хірургічні
Тип пакування : Індивідуальне пакування
Наявність пудри : Так
Розмір : S
Кількість одиниць в упаковці : 2 шт
Матеріал : Латекс
Стерильність : Стерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, L, 1 пара
Технічні характеристики
Призначення : Хірургічні
Тип пакування : Індивідуальне пакування
Наявність пудри : Так
Розмір : L
Кількість одиниць в упаковці : 2 шт
Матеріал : Латекс
Стерильність : Стерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, M, 1 пара
Технічні характеристики
Призначення : Хірургічні
Тип пакування : Індивідуальне пакування
Наявність пудри : Так
Розмір : M
Кількість одиниць в упаковці : 2 шт
Матеріал : Латекс
Стерильність : Стерильні
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Рукавички хірургічні стерильні, латексні, з пудрою, XL, 1 пара
Технічні характеристики
Призначення : Хірургічні
Тип пакування : Індивідуальне пакування
Наявність пудри : Так
Розмір : XL
Кількість одиниць в упаковці : 2 шт
Матеріал : Латекс
Стерильність : Стерильні
|
Даты и сроки
Дата публикации | 07.06.2024 12:32 | |
Начало периода приема предложений | 07.06.2024 12:32 | |
Окончание периода приема предложений | 12.06.2024 08:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 01990462 |
Юридический адрес | 84207, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Короленка, 12 |
Реестр предложений
Дата и время раскрытия 12.06.2024 08:02
№
Участник
Начальное предложение
Ценовое предложение
Документы
4
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДКОМ МВ УКРАЇНА"
ID: 75e22aa8d2c9490b946e577af45d3866
834`600.00
Гривна с НДС
Квалификация участников
№
Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
7
834`600.00
Гривна с НДС
Не рассматривался
Сообщение о намерении заключить договор
Участник
Окончательное предложение
Дата и время публикации
ПП "ТЕНДЕРМЕД"
Код ЕГРПОУ:44353997
744`581.00
Гривна с НДС
13.06.2024
14:36
Заключенные договоры
Номер договора
91/24
Дата подписания
17.06.2024
Дата начала действия
17.06.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
744`581.00 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
695`870.09 Гривна