Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.04.2024 17:50. Дата последних изменений - 18.06.2024 08:04

Протигаз -

Идентификатор закупки UA-2024-04-03-012302-a  
ID 0d7ce0bee0204ec28cab8a73527a7fa0  
Ожидаемая стоимость
8`331`219.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС ГАЗОТУРБОБУДУВАННЯ "ЗОРЯ" - "МАШПРОЕКТ"  
Ожидаемая стоимость 8`331`219.00 Гривна (без НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 83`312.19 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
03.04.24
Период уточнений
до 09.04.24
Прием предложений
до 17.04.24
Квалификация
с17.04.24
Предложения рассмотрены
с24.04.24
Завершен
18.06.24
04.04.2024, 09:49
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Общий вопрос о закупке
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2024, 10:07)
Доброго дня! Дякую за запитання. Звертаю Вашу увагу, що предметом закупівлі не є протигаз ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших, на які Ви посилаєтесь. Замовником зазначені лише властивості, якими повинні бути у протигазу, тому, у Вас є можливісь пропонувати протиказ будь-якого виробника. Головне, щоб відповідав вимогам конкурсної документації. Запрошуємо до участі у конкурсі!
04.04.2024, 09:53
Щодо призначення протигазів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200 ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2024, 09:57)
Добрий день. Дякую за запитання. Прошу уважно ознайомитись з інформацією, що вказана у Додатку 3 до Конкурсної документації- цивільне призначення. Запрошуємо до участі у конкурсі.
04.04.2024, 09:56
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасники даної закупівлі мають підтвердити захисні властивості фільтрувально-поглинаючої коробки від Бойових отруйних речовин нервово-паралітичної дії типу зарин, зоман, V-газів, отруйних речовин шкірно-наривної дії типу іприт (перелік БОР згідно вимог пункту 6.1.1.22 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА фільтрувально-поглинаючої коробки чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2024, 10:02)
Добрий день. Дякую за запитання. Вичерпна відповідь на Ваше питання зазначена у Додатку 1 до Конкурсної документації (п. 2) - прошу уважно ознайомитись з конкурсною документацією.
04.04.2024, 10:33
Щодо сертифікату відповідності
Общий вопрос о закупке
Оцінка відповідності продукції Засоби індивідуального захисту, категорія ризику ІІІ (третя), код ДК 021:2015:35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі). Згідно пункту 1 Глави І TP ЗІЗ «цей Технічний регламент розроблено на основі Регламенту Європейського Парламенту i Ради (ЄС) 2016/425 від 9 березня 2016 року про засоби індивідуального захисту та скасування Директиви Ради 89/686/ЄEC». Кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за TP ЗІЗ (в т.ч. протигази фільтрувальні) – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту (форма декларації – додаток ІХ ПКМУ від 21.08.2019 № 771). У зв'язку з набуттям чинності Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771, органи з оцінки відповідності Сертифікат відповідності на продукцію Засоби індивідуального захисту, категорія ризику ІІІ (третя) вже не оформляють. Підсумовуючи все вищесказане, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, а саме замінити в Додатку 1 до Конкурсної документації "сертифікат відповідності" на "сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка)".
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.04.2024, 11:25)
Добрий день. Дякую за запитання. Надана інформація буде перевірена, та у разі необхідності будуть внесесні відповідні зміни у Конкурсну документацію.
04.04.2024, 10:38
тип SX
Общий вопрос о закупке
Згідно ДСТУ EN 14387:2017 типу SX (п.5.1.1 ДСТУ EN 14387) - застосовний проти спеціально позначених газів і парів, визначених виробником. Для наданя еквіваленту просимо Замовника вказати:
1. Тип речовини під яким маркують SX
2. Допустима концентрація у повітрі
3. Час захисної дії
4. Просококова концентрація.
Також відповідно ДСТУ зазначені параметри повинні бути нанесені на фільтруючому елементі. Отже прошу уточнити повне маркування (типи і класи) фільтра згідно ДСТУ, а якщо в маркуванні присутній тип SX - прошу розшифрувати типи речовин від яких повинен захищати фільтр по специфікації виробника стосовно маркування і типу SX, вказати час захисної дії згідно п. 6.12.3.1 ДСТУ EN 14387:2017.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.04.2024, 13:48)
Доброго дня ! Дякую за запитання. Повідомляємо, що концентрація випробувальних газів в повітрі (у мг/л) повинно становити не менше показників, визначених у діючих державних стандартах. Зокрема ДСТУ EN 14387:2017 визначає вимоги до протигазів і фільтрів скомбінованих, а також їх випробування. Замовник не зобов’язаний переписувати у тендерну документацію усі вимоги наведених стандартів та з метою уникнення обмеження конкуренції конкретизувати показники концентрації газів у повітрі для товару, що є предметом закупівлі. Головною вимогою є відповідність товару ДСТУ EN 14387:2017, що підтверджується наявністю відповідного сертифікату.
04.04.2024, 10:41
рік виготовлення
Общий вопрос о закупке
у тендерній документації зазначено, що рік виготовлення не раніше 2023 р.!
тобто Вам можна пропонувати фільтри, які були виготовлені ще на початку (січень-лютий) 2023 р.?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2024, 11:39)
Добрий день. Дякую за запитання. Так, Ви правильно розумієте, в конкурсній документації зазаначено, що продукція повинна бути новою, яка не була у використанні і виготовлена не раніше 2023 року, тобто. в межах 2023 року. Також прошу уважно ознайомитись з Додатком 3 до конкурсної докуметації. Запрошуємо до участі у конкурсі.
04.04.2024, 12:40
рік виготовлення
Общий вопрос о закупке
Якщо Ви зазначаєте, що продукція повинна бути виготовлена не раніше 2023 року, тобто в межах 2023 року, то це значить, що Ви готові приймати продукцію, що була виготовлена в січні-лютому 2023 року! На момент поставки 6 трав. 2024 – 30 серп. 2024 р.(зважаючи на всі процедурні моменти і Ваші вимоги щодо термінів) це може становити 1,5 роки від дати виготовлення, при гарантійному терміні зберігання - 10 років! Тобто виставляючи таку вимогу (не раніше 2023 року) Ви готові втратити 1,5 роки із 10 затребуваних років!? Таким чином реальний термін зберігання на момент поставки на Ваш склад може становити 8,5 років, що є вкрай нераціональним з точки зору використання коштів, а також створює ризик що Вам відвантажать певну партію застарілої продукції, яка залежалась на складі Постачальника, ще з січня-лютого 2023 р.! Враховуючи все вищесказане, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію зазначивши "дата виготовлена не раніше грудня 2023 року".
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.04.2024, 08:14)
Добрий день. Дякую за запитання. Згідно додатку 8 до наказу Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 16.12.2002 № 330 «Про затвердження Інструкції з тривалого зберігання засобів радіаційного та хімічного захисту» після закінчення гарантійного терміну зберігання термін придатності протигазів може бути подовжено на 2 роки. Такі лабораторні випробування можуть проводитись кожні 2 роки до моменту втрати протигазами захисних властивостей. Як показує досвід, за результатами лабораторних випробувань наявних у Товаристві протигазів, у яких закінчився гарантійний термін зберігання ще у 2010 році, вони визнані придатними до використання до 2025 року.
04.04.2024, 13:19
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 2500-3000 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 4000-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечує сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених Протигазів фільтрувальних ІЗОД-3 (ГП-9 "Патріот") держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів фільтрувальних ІЗОД-3 (ГП-9 "Патріот") несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів), але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.04.2024, 15:29)
Добрий день. Дякую за запитання. Звертаю Вашу увагу, що конкурсна документація не містить жодного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, джерело його походження або виробника. Прошу уважно ознайомитись з Додатком 3 до конкурсної документації.
04.04.2024, 13:32
Щодо протоколів випробувань
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка роз'яснення, в Додатку 1 до Конкурсної документації "Перелік документів, що вимагається згідно з конкурсною документацією у складі пропозиції" Ви вимагаєте, щоб учасники Вам надали копії протоколів випробувань на фільтро-поглинаючу коробку згідно ДСТУ EN 14387:2017 за п. п. 6.14 «Запилення», п. п. 6.14.1 «Загальні положення», п. п. 6.14.2 «Коефіцієнт проникання фільтра». Доводимо до Вашого відома, що підтвердження вищезгаданих пунктів ДСТУ EN 14387:2017 дає можливість виробнику, маркувати свої фільтро-поглинаючі коробоки абревіатурою (типом і класом) Р3 D (або ж Р2 D чи Р1 D в залежності від пиломісткості). Отож виникає питання, якщо в своїх технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3 до Конкурсної документації) Ви вимагаєте, що фільтро-поглинаюча коробка має забезпечувати захист від небезпечних хімічних промислових речовин та бойових отруйних речовин відповідно до типу A2, B2, K2, E2, SX, P3, D, R, то чому чому Ви в своїх технічних вимогах не вимагаєте, щоб дану фільтро-поглинаючу коробку випробовували і перевіряли по основних показниках, які описані в розділі 7 "Випробування" стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)", а саме:
– 7.4 Механічна міцність;
– 7.5 Температурний вплив;
– 7.7 Опір диханню;
– 7.8 Поглинальна здатність (п.п. 7.8.2 Фільтри типів A, B, E і K та п.п. 7.8.5 Фільтри типу SX);
– 7.9 Коефіцієнт проникання фільтра?
Зважаючи на все вищесказане, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, включивши у вимогу щодо протоколів випробувань ще пункти розділу 7 "Випробування" стандарту ДСТУ EN 14387:2017, а саме п. 7.4 "Механічна міцність", п. 7.5 "Температурний вплив", п. 7.7 "Опір диханню", п. 7.8 "Поглинальна здатність (п.п. 7.8.2 "Фільтри типів A, B, E і K" та п.п. 7.8.5 "Фільтри типу SX"), п. 7.9 "Коефіцієнт проникання фільтра".
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.04.2024, 11:29)
Добрий день. Дякую за запитання. Надана інформація буде перевірена, та у разі необхідності будуть внесесні відповідні зміни у Конкурсну документацію. Також звертаю увагу, що Замовник вказує у частині технічних вимог перелік характеристик, що є обовязковими, відповідно до ТЗ підрозділу, відповідального за цивільний захист. У вас є можливість надавати більш розширену і деталізовану інформацію, як окремо, так і у вигляді порівняльних таблиць.
05.04.2024, 13:36
Щодо року виготовлення
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, доводимо до Вашого відома, що в Україні на сьогоднішній день немає жодної акредитованої Лабораторії (в т.ч. в ДСНС) яка, б могла повноцінно провести випробування по основних ТТХ протигазу, в т.ч. на час захисної дії хоча б від промислових небезпечних речовин, включно зі хлором, аміаком, двоокисом сірки, хлористим воднем, оскільки вітчизняні лабораторії не мають необхідної матеріально-технічної бази! І це ДОВЕДЕНИЙ ФАКТ (!!!), в якому Ви можете переконатись переглянувши Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності на сайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov). Максимум на що здатні на сьогоднішній день випробувальні лабораторії, то це проведення випробовування фільтра на «Запилення», «Загальні положення», «Коефіцієнт проникання фільтра» тобто пиломісткість тип і клас - Р3 D (пункт 6.14 та підпункти 6.14.1 і 6.14.2 згідно ДСТУ EN 14387:2017) та проведення випробовування маски на Герметичність згідно пункту 7.16 ДСТУ EN 136:2003. Як показує досвід, ЖОДНА вітчизняна лабораторія не проведе випробування по основних показниках, які описані в розділі 8 "Випробування" стандарту ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)", а саме:
– 8.4 Стійкість до впливу температури;
– 8.5 Стійкість до займання;
– 8.6 Стійкість до теплового випромінювання;
– 8.8 Наголовний гарнітур;
– 8.12 Вдихальні і видихальні клапани;
– 8.16 Коефіцієнт підсосу;
– 8.18 Випробовування експлуатаційних властивостей;
А також, по основних показниках, які описані в розділі 7 "Випробування" стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)", а саме:
– 7.4. Механічна міцність;
– 7.5 Температурний вплив;
– 7.8 Поглинальна здатність (п.п. 7.8.2 Фільтри типів A, B, E і K та п.п. 7.8.5 Фільтри типу SX);
– 7.9 Коефіцієнт проникання фільтра?
Випробувальні лабораторії, в т.ч. відомства ДСНС проводять випробування лише по тих параметрах і показниках по яких вони акредитовані! У той час, коли створювався Наказ Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 16.12.2002 № 330 «Про затвердження Інструкції з тривалого зберігання засобів радіаційного та хімічного захисту» в Україні була достатня матеріально-технічна база, щоб грунтовно можна було провести випробування на маску і фільтр, але на сьогоднішній день через 22 р. після його створення наявні зовсім інші обставини. Тому просимо Вас з більшою відповідально поставитися до того, з якою датою виготовлення Ви збираєтесь закупляти протигази, а також яким чином Ви періодично продовжуєте термін придатності протигазів, які були виготовлені ще на початку 90-х років та зберігаються у Вас в матрезерві.

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.04.2024, 13:48)
Доброго дня ! Дякую за запитання. У Замовника не має підстав не довіряти акредитованому державному органу (ДСНС), який проводить лабораторні випробування засобів індивідуального захисту органів дихання. Перевірка наявності матеріально-технічної бази лабораторій не входить до нашої компетенції.