Процедура закупки объявлена 08.01.2024 15:27. Дата последних изменений - 27.02.2024 10:56
Охоронні послуги (Охорона особливо важливих об'єктів ТОВ "Оператор ГТС України") -
Идентификатор закупки | UA-2024-01-08-004891-a | |
ID | abc392c3433c42ae83d141ce95de709c |
Общая ожидаемая стоимость закупки
37`067`655.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-01-01-000435-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 37`067`655.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
08.01.24
Период уточнений
до 13.01.24
Период обжалования
до 13.01.24
Прием предложений
до 16.01.24
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
Есть вопросы без ответов
Аукцион
05.02.24
11.01.2024, 19:30
Технічне завдання та терміни надання послуг
Общий вопрос о закупке
Доброго дня.
Шановний Замовнику, поясніть будь-ласка наступне? Аналізуючи оголошену Вами закупівлю, а саме технічне завдання, постає питання щодо дислокації об’єктів.
Для прикладу, об’єкт згідно переліку під номером 3 - КС «Тернопіль». Аналізуючи закупівлі послуг охорони в системі «Прозоро» для вказаного об’єкту бачимо, що в попередні роки 2021-2023 роки, даний об’єкт охоронявся відомчими підрозділами охорони у кількості 2 цілодобових постів посилання на закупівлі: UA-2020-06-17-004020-b; UA-2021-07-09-000020-a; UA-2022-07-15-001953-a; UA-2023-08-09-006987-a .
Згідно інформації з системи «Прозоро», вже укладено договір про надання послуг охорони по вказаному об’єкту з дислокацією 2 цілодобових пости період надання послуг з 01.10.2023-30.09.2024.
Нам, як потенційному учаснику закупівлі не розуміло умов Технічного завдання.
Поясніть, зараз оголошуючи дану закупівлю помічаємо, що знов у дислокації об’єктів серед переліку зазначено об’єкт КС «Тернопіль» - 2 цілодобових пости охорони, можливо це якась помилка, або стала необхідність у додатковому підсилені охорони у кількісному складі зазначеного об’єкту, або це якийсь інший об’єкт, що територіально відноситься до об’єкту КС «Тернопіль» оскільки точної адреси не вказано і характеристик також, чи це саме КС, або наприклад якийсь інший об’єкт такий як адмінбудівля, автогараж, склади та ін.
Вимагаємо вказати більш чіткі терміни надання послуг для того щоб було можливо прийняти рішення щодо можливої участі нас як учасників у даній закупівлі, а також вказати характеристики об’єктів охорони зокрема щодо їх площ, місцезнаходження та ін.
Шановний Замовнику, поясніть будь-ласка наступне? Аналізуючи оголошену Вами закупівлю, а саме технічне завдання, постає питання щодо дислокації об’єктів.
Для прикладу, об’єкт згідно переліку під номером 3 - КС «Тернопіль». Аналізуючи закупівлі послуг охорони в системі «Прозоро» для вказаного об’єкту бачимо, що в попередні роки 2021-2023 роки, даний об’єкт охоронявся відомчими підрозділами охорони у кількості 2 цілодобових постів посилання на закупівлі: UA-2020-06-17-004020-b; UA-2021-07-09-000020-a; UA-2022-07-15-001953-a; UA-2023-08-09-006987-a .
Згідно інформації з системи «Прозоро», вже укладено договір про надання послуг охорони по вказаному об’єкту з дислокацією 2 цілодобових пости період надання послуг з 01.10.2023-30.09.2024.
Нам, як потенційному учаснику закупівлі не розуміло умов Технічного завдання.
Поясніть, зараз оголошуючи дану закупівлю помічаємо, що знов у дислокації об’єктів серед переліку зазначено об’єкт КС «Тернопіль» - 2 цілодобових пости охорони, можливо це якась помилка, або стала необхідність у додатковому підсилені охорони у кількісному складі зазначеного об’єкту, або це якийсь інший об’єкт, що територіально відноситься до об’єкту КС «Тернопіль» оскільки точної адреси не вказано і характеристик також, чи це саме КС, або наприклад якийсь інший об’єкт такий як адмінбудівля, автогараж, склади та ін.
Вимагаємо вказати більш чіткі терміни надання послуг для того щоб було можливо прийняти рішення щодо можливої участі нас як учасників у даній закупівлі, а також вказати характеристики об’єктів охорони зокрема щодо їх площ, місцезнаходження та ін.
12.01.2024, 15:27
Щодо надання роз'яснень
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! Аналізуючи попереднє задане Вам запитання просимо надати роз’яснення також стосовно технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так, нами також було виявлено той факт, що КС «Софіївська» забезпечується відомчими підрозділами охорони. За даною процедурою закупівлі в Черкаській області виставляється ще додатково 3 цілодобових пости охорони. Просимо Вас надати вказати адреси та розташування об’єктів, оскільки вами зазначені узагальнені відомості стосовно регіону.
Крім цього пояснити яким чином у Вас з’явилося 2 процедури закупівлі UA-2023-12-27-011034-a (39 цілодобових постів) та UA-2024-01-08-004891-a ( 29 цілодобових постів) на загальну суму 86 917 260, 00 грн – 68 цілодобових постів охорони, а за процедурою закупівлі UA-2023-11-24-016367-a з очікуваною вартістю 86 917 260, 00 (68 цілодобових постів охорони), за якою Вас зобов’язано внести зміни до умов тендерної документації, до цього часу не виконане рішення АМКУ. Тобто кількість постів аналогічне, сума очікуваної вартості також, тільки об’єкти всі КС!!!!! Просимо надати відповідні роз’яснення.
Крім цього пояснити яким чином у Вас з’явилося 2 процедури закупівлі UA-2023-12-27-011034-a (39 цілодобових постів) та UA-2024-01-08-004891-a ( 29 цілодобових постів) на загальну суму 86 917 260, 00 грн – 68 цілодобових постів охорони, а за процедурою закупівлі UA-2023-11-24-016367-a з очікуваною вартістю 86 917 260, 00 (68 цілодобових постів охорони), за якою Вас зобов’язано внести зміни до умов тендерної документації, до цього часу не виконане рішення АМКУ. Тобто кількість постів аналогічне, сума очікуваної вартості також, тільки об’єкти всі КС!!!!! Просимо надати відповідні роз’яснення.