Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 10.07.2023 16:07. Дата последних изменений - 04.08.2023 13:43

Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Бази відпочинку КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» -

Идентификатор закупки UA-2023-07-10-010185-a  
ID 79b3b284f72f408ab92c56bd1f7637d4  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`287`696.96 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 12`876.97 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
10.07.23
Период уточнений
до 16.07.23
Период обжалования
до 16.07.23
Прием предложений
до 19.07.23
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с13.07.23
Процедура приостановлена из-за жалобы
Аукцион
20.07.23
10.07.2023, 21:04
Підтвердження наявності встановлення системи GPS
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно п. 1.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: - довідку про можливість здійснення Замовником контролю за пересуванням транспортних засобів (обладнання автомобілів системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановлення системи GPS (не менше 3) та їхні технічні можливості.
Запитання: Яким чином та якими документами учасник повинен підтвердити наявності встановлення системи GPS на транспорті реагування?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 15:52)
Підтвердження наявності встановлення системи GPS на транспорті реагування Тендерною документацією не передбачено.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
10.07.2023, 21:06
фото транспорту реагування
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно 1.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
Запитання: Які повинні бути фото чорно-білі чи кольорові?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 15:53)
Фото можуть будь-якими – з чіткою видимістю державних номерних знаків, з чіткою видимістю наявності обладнання транспорту реагування кольоровими схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
10.07.2023, 21:45
наявність у штаті підприємства
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно 2.1. додатку 2 тендерної документації вимагається надати: - довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.
Запитання: Яким чином та якими документами Учасник повинен документально підтвердити дійсну наявність у штаті підприємства зазначеної кількості персоналу для надання послуг?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 15:54)
Документального підтвердження дійсної наявності у штаті підприємства зазначеної кількості персоналу для надання послуг тендерною документацією не передбачено.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
10.07.2023, 21:47
мінімальний часу знаходження у штаті підприємства працівників
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно 2.1. додатку 2 тендерної документації вимагається надати: - довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.
Запитання: Який період мінімальний часу повинен знаходитися у штаті підприємства працівник?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 15:56)
Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо періоду мінімального часу знаходження у штаті підприємства працівника. Працівник може знаходитись у штаті підприємства будь-який час.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
10.07.2023, 21:48
підтвердження наявності стажу роботи працівників
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно 2.1. додатку 2 тендерної документації вимагається надати: - довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.
Запитання: Як учасник повинен підтвердити наявність стажу роботи працівників суб’єкта охоронної діяльності , які будуть надавати послуги?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 15:58)
Стаж роботи працівників суб’єкта охоронної діяльності підтверджується Учасниками наданням ДОВІДКИ про кадровий склад, чисельність працівників, які мають кваліфікацію не нижче третього розряду, що будуть задіяні до виконання послуг з охорони об’єктів Замовника, в якій вказується досвід роботи охоронником (вимога пп. 2.1. п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). Інших вимог щодо підтвердження стажу роботи працівників тендерною документацією не передбачено.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
10.07.2023, 21:49
мінімальний стаж роботи охоронника
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно 2.1. додатку 2 тендерної документації вимагається надати: - довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності (не менше 14), які перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником та відповідають вимогам пп. 14-17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960.
Всі охоронники Учасника повинні мати кваліфікацію не менше третього розряду із них: не менше п’ятдесяти процентів штату – охоронників з кваліфікацією не менше третього розряду, маючих досвід роботи в даній кваліфікації не менше трьох років.
Запитання: Який повинен бути мінімальний стаж роботи охоронника?

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 15:59)
Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо мінімального стажу роботи охоронника.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
10.07.2023, 23:28
Аналогічні договори
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме:
3.1 Аналогічні договори .
3.2. Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1.
На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає:
- відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій.
Запитання: Аналогічні договори для документального підтвердження досвіду повинні бути виконанні або діючими?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 15:59)
Аналогічні договори для документального підтвердження досвіду виконання можуть бути як виконані, так і діючими.
10.07.2023, 23:29
строк виконання аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме:
3.1 Аналогічні договори .
3.2. Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1.
На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає:
- відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій.
Запитання: Який мінімальний строк виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:00)
Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо мінімального строку виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
10.07.2023, 23:30
кількість постів для підтвердження виконання аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме:
3.1 Аналогічні договори .
3.2. Акти наданих послуг у відповідності до договорів, наданих згідно вимог пп. 3.1.
На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає:
- відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій.
Запитання: Яка кількість постів повинна бути для підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:01)
Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо кількості постів аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
10.07.2023, 23:38
Кількість алкотестерів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 до тендерної документації в переліку необхідної матеріально – технічної бази вимагається наявність не менше 5 (п’яти) алкотестерів.
Запитання: Чим обумовлена така кількість алкотестерів або така кількість мається у потенційного переможця закупівлі, чиї інтереси лобіює Замовник?

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:02)
З урахуванням кількості охоронників, 5 штук алкотестерів цілком достатня кількість на весь термін надання послуг.
10.07.2023, 23:41
кількість тест-смужок для виявлення стану наркотичного сп’яніння
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» додатку 2 до тендерної документації в переліку необхідної матеріально – технічної бази вимагається наявність Тест-смужки для виявлення стану наркотичного сп’яніння( не менше 5 одиниць).
Запитання: Чим обумовлена така кількість тест-смужок для виявлення стану наркотичного сп’яніння, враховуючи те що данні тести є одноразового використання або така кількість мається у потенційного переможця закупівлі, чиї інтереси лобіює Замовник?

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:03)
З урахуванням кількості охоронників, 5 штук смужок цілком достатня кількість на весь термін надання послуг.
11.07.2023, 00:16
фото транспорту реагування
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно 1.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: - фото транспорту реагування з чіткою видимістю державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
Запитання: Скільки повино бути фото, оскільки кольорографічні схемии (написи) наносяться на чотири сторони транспорту реагування?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:04)
Тендерною документацією не передбачено вимоги щодо кількості фото транспорту реагування. Головна вимога до фото – чітка видимість державних номерних знаків та наявності обладнання транспорту реагування кольорографічними схемами (написами), світловими сигналами відповідно до порядку, затвердженого наказом МВС України від 18.04.2013 №375.
11.07.2023, 00:17
договір з ДП «Український державний центр радіочастот»
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно 1.3. додатку 2 до тендерної документації вимагається: - документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони та групами швидкого реагування (ГШР) радіостанціями:
- договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності (зі всіма додатками).
Запитання: Як підтвердити дійсність договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності?

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:06)
Договір з ДП «Український державний центр радіочастот» на радіочастотний моніторинг та забезпечення електромагнітної сумісності повинен діяти на період надання послуг, передбачених тендерною документацією.

11.07.2023, 00:19
засоби радіозв’язку
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Згідно 1.3 додатку 2 до тендерної документації вимагається: - документальне підтвердження наявності можливості у Учасника забезпечити радіозв’язок між постами охорони та групами швидкого реагування (ГШР) радіостанціями:
- дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт видані Учаснику для користуванням ними в м. Києві та Київській області, дійсних на весь період надання послуг.
Запитання: Яким чином Виконавець повинен забезпечити радіозв’язок між 4 (чотири) постами відстані між яким від 80 до 120 кілометрів та 2 (двома) транспортами груп реагування, радіоелектронними засобами безпосереднього аналогового ультракороткохвильового радіозв’язку потужністю не менше 2 (двох) Вт.? Які можуть забезпечити радіозв’язок на відкритому просторі – до 5 (п’яти) кілометрів, а при наявності перешкод - до 1.5 кілометра, також з урахуванням сприятливих метеорологічних умов. Таким чином, впливає на якість надання послуг та можуть призвести до негативних наслідків. Виходячи з вищевказаного, зазначаємо, що даний пункт тендерної документації прописано штучно, під певного виконавця та заздалегідь визначеного переможця закупівлі, якого лобіює Замовник. Вимагаємо даний пункт виключити зі змісту тендерної документації, як такий що неможливо технічно реалізувати.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:06)
Дана вимога встановлена відповідно до п.28 Особливостей.
11.07.2023, 11:13
Службовий транспорт
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації в таблиці «Перелік необхідної матеріально-технічної бази» вказано, що учасник повинен мати не менше двох одиниць службового транспорту. ЗАПИТАННЯ: якими документами потрібно підтвердити дві одиниці службового транспорту? Чи достатньо буде надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:08)
Документального підтвердження двох одиниць службового транспорту тендерною документацією не передбачено.
Згідно п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
11.07.2023, 14:03
Щодо встановлення системи GPS в авто
Общий вопрос о закупке
Замовнику, відповідно до п.1.2. Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати : «Довідка про можливість здійснення Замовником контролю за пересуванням транспортних засобів (обладнання автомобілів системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановлення системи GPS (не менше 3) та їхні технічні можливості» Питання в наступному: Чим обґрунтована вимога обладнання не менше трьох автомобілів системою GPS, якщо Учасник повинен підтвердити наявність не менше 2 одиниць транспорту реагування???Прохання привести у відповідність тендерну документацію.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:08)
Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
11.07.2023, 15:23
Відгук на аналогічний договір
Общий вопрос о закупке
В п.3.1. Додатку 2 до тендерної документації вказана вимога: «На підтвердження виконання аналогічних договорів Учасник додатково надає:
- відгук (и) на договір (и), вказані в пп.3.1, в яких повинно бути вказано: номер договору, предмет та суму договору, кількість постів, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту, інформацію про повноту та вчасність надання послуг за договором стосовно якості, кількості та строків, відсутності чи наявності претензій»
Зауважимо те, що Замовник надаючи відгук насамперед підтверджує, що Виконавець під час виконання договору зарекомендував себе як надійний партнер, здатний швидко реагувати на потреби клієнта та надавати якісні товари/роботи/послуги. Також, відмічає риси роботи Виконавця такі як професіоналізм, організованість співробітників компанії та чесність. В основу листа-відгука входить висловлення власної думки щодо наданих послуг, надання рекомендацій , відсутність претензій та скарг з боку Замовника.
Враховуючи вище викладене, Замовник не зобов’язаний в листі-відгуку надати інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та службового транспорту. Саме тому вважаємо. Дану вимогу дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного Учасника ймовірного переможця, який вже має дані відгуки.
Просимо прописати вимогу про надання відгуку на договір більш коректно, задля дотримання основних принципів здійснення закупівель.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:09)
Дана вимога встановлена відповідно до п.28 Особливостей.
11.07.2023, 18:38
контролю за пересуванням транспортних засобів
Общий вопрос о закупке
У пункті 1.2. додатку 2 до тендерної документації вимагається надати: - довідку про можливість здійснення Замовником контролю за пересуванням транспортних засобів (обладнання автомобілів системою GPS), підтверджується документами щодо наявності встановлення системи GPS (не менше 3) та їхні технічні можливості.

Оскільки обладнання для здійснення контролю за пересуванням транспортних засобів знаходиться у учасника, яким чином та у який спосіб Замовник буде здійснювати контроль за допомогою системи GPS? Встановлення даного обладнання у замовника в умовах виконання технічного завдання та договору не передбачено.

Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:10)
Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
12.07.2023, 12:37
Зв'язок
Общий вопрос о закупке
Доброго дня!
Чи можуть учасники замість використання радіочастот використовувати Старлінк? Тоді не треба договору з УДЦР та дозволів і рації, а можна використовувати телефони та інтернет. Старлінк та сонячні батареї до нього ми маємо. Прохання уточнити. Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.07.2023, 16:10)
Тендерною документацією не заборонено використання Учасниками при наданні послуг додаткового обладнання до того, що вимагається Тендерною документацією як основне.