Процедура закупки объявлена 03.07.2023 12:21. Дата последних изменений - 21.07.2023 12:00
Послуги з благоустрою - поточний ремонт вулично-дорожньої мережі кільця на перехресті вул. Л. Каденюка – О. Маланчука – Миру в м. Чернівці -
Идентификатор закупки | UA-2023-07-03-004212-a | |
ID | f8f49c8f4ec841eaac0c6c5faccff053 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
11`705`002.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 11`705`002.00 Гривна (с НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 350`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
03.07.23
Период уточнений
до 08.07.23
Период обжалования
до 08.07.23
Прием предложений
до 11.07.23
Аукцион
11.07.23
Квалификация
с11.07.23
Предложения рассмотрены
с14.07.23
Завершен
21.07.23
03.07.2023, 15:02
Дискримінація
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику. Вимагаємо прибрати з тендерної документації наступну вимогу та внести необхідні зміни: «Наявність працівників в достатній кількості підтверджується:
- скан-копією додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період, з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2) та/або скан-копією повідомлень про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2);
- скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників», оскільки вона передбачає залучення відповідних працівників ВИКЛЮЧНО на умовах трудових відносин, тобто наявності цих працівників в штаті підприємства. Або вимагаємо надати обґрунтоване пояснення чому для виконання робіт за предметом закупівлі існує нагальна необхідність залучення тільки штатних працівників.
Так, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищезазначена вимога є дискримінаційною, бо чинним законодавством України передбачено також інший спосіб залучення осіб до виконання певної роботи, а саме залучення за цивільно-правовими договорами.
Варто зазначити, що аналогічна позиція викладена у рішеннях Антимонопольного комітету України оголошення № UA-2019-08-21-000732-a, оголошення № UA-2017-04-03-001999-b, оголошення № UA-2018-11-05-000290-a.
Таким чином, встановлюючи дану вимогу, замовник обмежує коло учасників лише до тих, хто має в штаті саме стільки і саме таких працівників, яких вимагається закупівлею. Або замовник просто чекає «свого учасника» та прописує усі вимоги тендерної документи під нього.
Тому, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційні вимоги та надати можливість учасникам залучати працівників відповідної кваліфікації усіма можливими доступними способами.
В іншому разі ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх порушених прав, а також до інших органів моніторингу та контролю з ініціюванням відповідних перевірок замовника на предмет дотримання законодавства.
- скан-копією додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період, з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2) та/або скан-копією повідомлень про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2);
- скан-копією наказів (розпорядчих документів) про призначення на посади відповідних працівників», оскільки вона передбачає залучення відповідних працівників ВИКЛЮЧНО на умовах трудових відносин, тобто наявності цих працівників в штаті підприємства. Або вимагаємо надати обґрунтоване пояснення чому для виконання робіт за предметом закупівлі існує нагальна необхідність залучення тільки штатних працівників.
Так, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищезазначена вимога є дискримінаційною, бо чинним законодавством України передбачено також інший спосіб залучення осіб до виконання певної роботи, а саме залучення за цивільно-правовими договорами.
Варто зазначити, що аналогічна позиція викладена у рішеннях Антимонопольного комітету України оголошення № UA-2019-08-21-000732-a, оголошення № UA-2017-04-03-001999-b, оголошення № UA-2018-11-05-000290-a.
Таким чином, встановлюючи дану вимогу, замовник обмежує коло учасників лише до тих, хто має в штаті саме стільки і саме таких працівників, яких вимагається закупівлею. Або замовник просто чекає «свого учасника» та прописує усі вимоги тендерної документи під нього.
Тому, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, прибрати дискримінаційні вимоги та надати можливість учасникам залучати працівників відповідної кваліфікації усіма можливими доступними способами.
В іншому разі ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх порушених прав, а також до інших органів моніторингу та контролю з ініціюванням відповідних перевірок замовника на предмет дотримання законодавства.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.07.2023, 10:39)
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Вимога замовника стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також спосіб документального підтвердження наявності таких працівників чітко кореспондується з положеннями Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про охорону праці». Відповідно до статті 2 Кодексу законів про працю України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України передбачено, що працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до статті 1 Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Отже, виходячи з норм чинного законодавства України, особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, що підтверджується наведеними вище визначеннями слова «працівник», вказаних у чинних законодавчих актах України, що регулюють дану сферу. Дане твердження замовника чітко узгоджується з позицією Верховного Суду України у справі № 640/1042/19, тому пропонуємо учаснику з нею ознайомитись. Крім того, варто зазначити, що як абзацом другим частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так і умовами тендерної документації передбачено можливість для учасників підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
03.07.2023, 16:41
І я так думаю!!!!
Общий вопрос о закупке
Точно дискримінація!!! Погоджуюся!!!! Вважаємо Вашу умову щодо наявності працівників виключно в штаті підприємства дискримінаційною. Чому цивільно-правовий договір не підтверджує наявність трудових відносин? Чому тільки у Ваших закувлях є дане упередження? Цивільно-правовий договір з фізичною особою (договір цивільно-правового характеру) - домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (стаття 626 Цивільного кодексу України). Предметом договору може бути виконання робіт чи надання послуг та укладатися у формі договору підряду або надання послуг. Чому ви нехтуєте законодавством? Ми маємо право співпрацювати з особами на таких засадах!!!!!!!!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.07.2023, 10:40)
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Вимога замовника стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також спосіб документального підтвердження наявності таких працівників чітко кореспондується з положеннями Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про охорону праці». Відповідно до статті 2 Кодексу законів про працю України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України передбачено, що працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до статті 1 Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Отже, виходячи з норм чинного законодавства України, особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, що підтверджується наведеними вище визначеннями слова «працівник», вказаних у чинних законодавчих актах України, що регулюють дану сферу. Дане твердження замовника чітко узгоджується з позицією Верховного Суду України у справі № 640/1042/19, тому пропонуємо учаснику з нею ознайомитись. Крім того, варто зазначити, що як абзацом другим частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так і умовами тендерної документації передбачено можливість для учасників підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
04.07.2023, 17:42
НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА ЩОДО НАЯВНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ
Общий вопрос о закупке
Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Замовнику, ви навмисне обмежуєте коло можливих постачальників для того, щоб закупівля була визнана такою, що не відбулася і ви могли уникнути процедури відкритих торгів, уклавши договір з такою компанією, яка буде вигідна вам?
Така тенденція проглядається при аналізі останніх Ваших закупівель (UA-2023-06-26-007674-a, UA-2023-06-23-001548-a, UA-2023-06-09-004713-a, UA-2023-05-26-005059-a).
Слід зауважити, що в кожній з цих закупівель присутня вимога щодо наявності чималої кількості працівників відповідної кваліфікації з підверджуючими документами (посвідчення водіїв різноманітної спеціалізації та категорії, дипломи з конкретними спеціальностями, кваліфікаційні сертифікати), які обов’язково повинні бути в штаті учасника.
Таким чином, ви порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель, а за подібні дії передбачена відповідальність у вигляді штрафу для уповноваженої особи та керівника підрозділу.
Саме тому, задля непорушення законодавства, вимагаємо перестати ігнорувати норми Закону України «Про публічні закупівлі» та цивільного і господарського права, а відтак дати можливість учасникам залучати необхідних працівників за цивільно-правовими договорами, що в жодному разі не впливатиме на якісь виконання робіт.
Замовнику, ви навмисне обмежуєте коло можливих постачальників для того, щоб закупівля була визнана такою, що не відбулася і ви могли уникнути процедури відкритих торгів, уклавши договір з такою компанією, яка буде вигідна вам?
Така тенденція проглядається при аналізі останніх Ваших закупівель (UA-2023-06-26-007674-a, UA-2023-06-23-001548-a, UA-2023-06-09-004713-a, UA-2023-05-26-005059-a).
Слід зауважити, що в кожній з цих закупівель присутня вимога щодо наявності чималої кількості працівників відповідної кваліфікації з підверджуючими документами (посвідчення водіїв різноманітної спеціалізації та категорії, дипломи з конкретними спеціальностями, кваліфікаційні сертифікати), які обов’язково повинні бути в штаті учасника.
Таким чином, ви порушуєте основні принципи здійснення публічних закупівель, а за подібні дії передбачена відповідальність у вигляді штрафу для уповноваженої особи та керівника підрозділу.
Саме тому, задля непорушення законодавства, вимагаємо перестати ігнорувати норми Закону України «Про публічні закупівлі» та цивільного і господарського права, а відтак дати можливість учасникам залучати необхідних працівників за цивільно-правовими договорами, що в жодному разі не впливатиме на якісь виконання робіт.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.07.2023, 10:40)
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Вимога замовника стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також спосіб документального підтвердження наявності таких працівників чітко кореспондується з положеннями Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України, Закону України «Про охорону праці». Відповідно до статті 2 Кодексу законів про працю України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України передбачено, що працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до статті 1 Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України Трудовим договором є угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом чи фізичною особою, за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган чи фізична особа зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Отже, виходячи з норм чинного законодавства України, особа, яка виконує роботу на підставі цивільно-правового договору, не отримує статусу працівника, що підтверджується наведеними вище визначеннями слова «працівник», вказаних у чинних законодавчих актах України, що регулюють дану сферу. Дане твердження замовника чітко узгоджується з позицією Верховного Суду України у справі № 640/1042/19, тому пропонуємо учаснику з нею ознайомитись. Крім того, варто зазначити, що як абзацом другим частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так і умовами тендерної документації передбачено можливість для учасників підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
05.07.2023, 17:14
Сертифікати
Общий вопрос о закупке
Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу щодо сертифікатів ISO! Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті не впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Встановивши умову щодо наявності сертифікатів , замовник штучно обмежив коло потенційних учасників Процедури закупівлі. Ці сертифікати коштують недешево, а по факту нічого не підтверджують! То виходить, що участь в закупівлі зможе взяти тільки ті, у кого вони вже і так є, що значно обмежить коло потенційних учасників!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.07.2023, 09:49)
Шановний учаснику. Замовник має право вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у ТД. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик робіт чи послуг Замовник повинен в ТД зазначити, які сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Учасники закупівлі повинні застосовувати у своїй діяльності Систему управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 та Систему екологічного управління ДСТУ ІSO 14001:2015, а також Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018. Для підтвердження застосування вказаних систем учасники закупівлі повинні надати у складі пропозиції копії чинних сертифікатів на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації, а саме: -чинний сертифікат ДСТУ ІSO 9001:2015; -чинний сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015; -чинний сертифікат ДСТУ ISO 45001:2018. Замовник не вимагає те, що не узаконено Законом Щодо сертифікатів ISO. Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці має бути впроваджена і сертифікована в організаціях, що прагнуть змінімізувати ризики, пов’язані зі здоров’ям та безпекою своїх співробітників і клієнтів. Новий міжнародний стандарт спрямований на підвищення безпеки праці, яка є юридичною вимогою, в організаціях будь-яких розмірів та галузей незалежно від їх місця розташування. Завдяки сертифікації системи менеджменту професійної безпечності і охорони здоров’я згідно вимог стандарту ISO 45001 організація отримує можливість демонструвати: дотримання всіх нормативно-правових вимог щодо охорони праці; відповідальний підхід до організації робочих місць та створення безпечних умов праці; піклування про здоров’я та безпеку працівників і відвідувачів; підвищення авторитету за рахунок зниження професійних ризиків і створення іміджу надійного роботодавця; прагнення до постійного поліпшення діяльності в аспекті охорони здоров’я та безпеки праці.
05.07.2023, 17:48
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА!
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику. Згідно пп.1.1.1 Додатку №3 до ТД, встановлена вимога про наявність в учасника навантажувача. В тому числі, пп. 1.2.1 встановлена вимога про наявність в учасників машиніста навантажувача. Окрім того, згідно пп.1.2.2 необхідно надати посвідчення машиніста навантажувача. Проте відповідно до Додатку №1 до ТД, в Технічному завданні не зазначена жоден вид робіт щодо застосування такої техніки, а саме навантажувача. Окремі види робіт щодо навантажування передбачають їх здійснення саме екскаватором, а не навантажувачем. З огляду на це, повідомляємо Вас, що наявність вищевказаних вимог є абсолютно ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, ПРОТИПРАВОВИМИ та такими що ЗВУЖУЮТЬ КОЛО УЧАСНИКІВ. Таким чином для усунення дискримінації учасників, штучного звуження кола учасників та приведення тендерної документації у відповідність принципам здійснення публічних закупівель, а також нормативно-правовим актам України, просимо Вас забрати вищевказані вимоги. Вищезазначене, прямо підтверджує сталу практику Антимонопольного комітету України щодо розгляду аналогічних питань з цього приводу, та положення чинних нормативно-правових актів України. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та в інші відповідні інстанції з висвітленням замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог на користь вже відомого учасника та подальшою провіркою замовника правоохоронними та профілюючими органами на належне виконання Вами своїх обов’язків щодо проведення процедури публічних закупівель.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.07.2023, 09:50)
Шановний учаснику. Наявність механізмів, що зазначені пп.1 Додатку 3 до ТД, передбачено Підсумковою відомістю ресурсів
05.07.2023, 17:54
НЕЗАКОННІ ВИМОГА ЗАМОВНИКА
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику. Згідно пп.1.1.1 Додатку №3 до ТД, встановлена вимога про наявність в учасника бульдозера. В тому числі, пп. 1.2.1 встановлена вимога про наявність в учасників машиніста бульдозера. Окрім того, згідно пп.1.2.2 необхідно надати посвідчення машиніста бульдоезра. Проте відповідно до Додатку №1 до ТД, в Технічному завданні не зазначена жоден вид робіт щодо застосування такої техніки, а саме бульдозера. З огляду на це, повідомляємо Вас, що наявність вищевказаних вимог є абсолютно ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, ПРОТИПРАВОВИМИ та такими що ЗВУЖУЮТЬ КОЛО УЧАСНИКІВ. Таким чином для усунення дискримінації учасників, штучного звуження кола учасників та приведення тендерної документації у відповідність принципам здійснення публічних закупівель, а також нормативно-правовим актам України, просимо Вас забрати вищевказані вимоги. Вищезазначене, прямо підтверджує сталу практику Антимонопольного комітету України щодо розгляду аналогічних питань з цього приводу, та положення чинних нормативно-правових актів України. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та в інші відповідні інстанції з висвітленням замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог на користь вже відомого учасника та подальшою провіркою замовника правоохоронними та профілюючими органами на належне виконання Вами своїх обов’язків щодо проведення процедури публічних закупівель.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.07.2023, 09:51)
Шановний учаснику. Згідно пп.1.1.1 Додатку №3 до ТД, не встановлена вимога про наявність в учасника бульдозера, в тому числі, пп. 1.2.1 не встановлена вимога про наявність в учасників машиніста бульдозера.
Уважно просимо ознайомлюватись з умовами тендерної документації по даній закупівлі.
Уважно просимо ознайомлюватись з умовами тендерної документації по даній закупівлі.
06.07.2023, 10:22
ПРОТИПРАВНА вимога ЗАМОВНИКА у тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику. Згідно пп.1.1.1 Додатку №3 до ТД, встановлена вимога про наявність в учасника котки дорожні самохідні, масою від 8 т – не менше двох; котки дорожні самохідні, масою від 13 т – не менше двох; котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу масою від 14 до 20 т – не менше одного. В тому числі, пп. 1.2.1 встановлена вимога про наявність в учасників машиністів котка – не менше 5 осіб. Окрім того, згідно пп.1.2.2 необхідно надати посвідчення машиністів котка. Проте відповідно до Додатку №1 до ТД, в Технічному завданні не зазначені обсяги робіт, які б вимагали таку кількість котків із надмірними характеристиками. З огляду на це, повідомляємо Вас, що наявність вищевказаних вимог є абсолютно ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ, ПРОТИПРАВОВИМИ та такими що ЗВУЖУЮТЬ КОЛО УЧАСНИКІВ. Таким чином для усунення дискримінації учасників, штучного звуження кола учасників та приведення тендерної документації у відповідність принципам здійснення публічних закупівель, а також нормативно-правовим актам України, просимо Вас забрати вищевказані вимоги. Для виконання вказаних робіт у технічному завданні, цілком достатнім буде наявність в учасника 3 котка та відповідно 3 машиніста котка. Вищезазначене, прямо підтверджує сталу практику Антимонопольного комітету України щодо розгляду аналогічних питань з цього приводу, та положення чинних нормативно-правових актів України. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та в інші відповідні інстанції з висвітленням замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог на користь вже відомого учасника та подальшою провіркою замовника правоохоронними та профілюючими органами на належне виконання Вами своїх обов’язків щодо проведення процедури публічних закупівель.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.07.2023, 09:52)
Шановний учаснику. Вимога стосовно наявності котків дорожніх самохідних із вказаними характеристиками та в даній кількості, встановлена виходячи з необхідних строків надання послуг, враховуючи інформацію про характеристики цих котків та необхідний час їх роботи, наведену в підсумковій відомості ресурсів.
06.07.2023, 22:17
ПРОТИЗАКОННА ВИМОГА!
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, відповідно до пп. 1.2.2 п.1.2 Додатку №3 до Тендерної документації, учасники зобов’язані надати: - скан-копією додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період, з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2) та/або скан-копією повідомлень про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2);» Повідомляємо, що надання наказів про призначення працівників на відповідні посади є достатнім підтверджуючим документом на працівників, а вимогу про надання Додатку 1 до Податкового розрахунку є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ, НЕЗАКОНОННИМ, ПРОТИПРАВНИМ, ТА ТАКИМ, ЩО СТАВИТЬ В НЕБЕЗПЕКУ ПРАЦІВНИКІВ УЧАСНИКА В ПЕРІОД ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Згідно з ст. 11 Закону України “Про інформацію” не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. ПОВІДОМЛЯЄМО ТА НАГАДУЄМО ВАМ, ЩО В НАШІЙ ДЕРЖАВІ ДІЄ ВОЄННИЙ СТАН, А АГРЕСОР -рф та працівники його спецслужб моніторять та обробляють інформації зокрема про працівників українських підприємств. Подавши Додаток 1 до Податкового розрахунку, ОПРИЛЮДНИТЬСЯ ІНФОРМАЦІЯ ЯКА ДАСТЬ ЗМОГУ ЛЕГКО ІДЕТИФІКАТУ ЛЮДИНУ, В ТОМУ ЧИСЛІ ПРО РОЗМІР ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ТА ЇЇ ФІНАНСТОВЕ СТАНОВИЩЕ, РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР ОБЛІКОВОЇ КАРТКИ ПЛАТНИКА ПОДАТКІВ ТАКОГО ПРАЦІВНИКА. Окрім того, згідно Закону України “Про обробку персональних даних” дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Працівники, інформація про заробітню плату на ІПН яких будуть опубліковані в системі вправі не погодились надати згоду на обробку їхніх персональних даних. До тендеру фактично можуть бути допущені лише ті компанії, співробітники яких готові оприлюднити документи зі своїми персональними даними для широкого загалу. ВИЩЕВКАЗАНЕ ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ЯКІ МАЮТЬ ЗМОГУ БРАТИ УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ. Таким чином, для уникнення дискримінаційної вимоги в ТД, такої що звужує коло учасників, просимо Вас забрати вимогу про надання додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу із тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован07.07.2023, 09:53)
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Вимога замовника стосовно наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також спосіб документального підтвердження наявності таких працівників чітко кореспондується з положеннями Кодексу законів про працю України, Податкового кодексу України, Цивільного кодексу України. У додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску роботодавці наводять відомості про нараховані застрахованим особам у звітному періоді зарплату/дохід/грошове забезпечення та суми ЄСВ. Крім того, варто зазначити, що як абзацом другим частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так і умовами тендерної документації передбачено можливість для учасників підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» шляхом залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.