Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.06.2023 14:41. Дата последних изменений - 05.08.2023 00:01

Комплексне обслуговування внутрішніх приміщень аеровокзального комплексу, паркінгу ДП МА «Бориспіль» та інших об’єктів аеропорту -

Идентификатор закупки UA-2023-06-15-010111-a  
ID 9edc20c99a9b4f3c8bf777457674461c  
Идентификатор плана UA-P-2023-06-07-002072-b  
Общая ожидаемая стоимость закупки
51`777`332.45 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 та в Додатку 8 цієї Документації. Місце надання послуг: - 08300, Україна, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7; - 08302, Україна, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Київський шлях, буд. 2, пров. Соборний буд. 8; - 08303, Україна, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Френкеля, буд. 3; - 08301, Україна, Київська обл., м. Бориспіль, вул. Запорізька, буд. 16а. Кількість: 2 964 156,60 м²; 13 232,00 м.пог.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 51`777`332.45 Гривна (без НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 1`550`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
15.06.23
Период уточнений
до 01.08.23
Период обжалования
до 01.08.23
Прием предложений
до 04.08.23
Торги отменены
05.08.23
23.06.2023, 12:52. ID: UA-2023-06-15-010111-a.a1
Требование (Жалоба)
Дискримінаційна вимога щодо аналогічного Договору
Шановний Замовнику !
Доводимо до Вашого відома , що Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922) дискримінація учасників заборонена. На вимогу статті 3 Закону № 922 закупівлі потрібно проводити за принципами публічних закупівель, одним із яких є недискримінація учасників. Тлумачення цього принципу законотворці виклали в статті 5 Закону № 922. Згідно статті 22 Закону № 922 визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В Додатку 2 до Тендерної документації вимагається наявність досвіду виконання аналогічного договору, з вимогами до площ прибирання: внутрішніх приміщень - не менше, ніж 35 000 м2; - миття конструкцій фасаду будівлі - не менше, ніж 15 000 м2.
Просимо Замовника видалити цю вимогу шляхом внесення змін в тендерну документацію та видалити цю вимогу, так як ця вимога обмежує коло постачальників і є дискримінаційною, чим порушується Законодавство, так як Замовник не може довести встановлення своєї вимоги до площ прибирання: внутрішніх приміщень - не менше, ніж 35 000 м2; - миття конструкцій фасаду будівлі - не менше, ніж 15 000 м2.
Шановний Учасник!
Відповідно до пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж
за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему
закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до
замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за
роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в
електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник
повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом
оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Ваша вимога за своєю суттю є пропозицією про внесення змін до підтвердження
відповідності кваліфікаційним вимогам. Тому вважаємо за необхідне повідомити Вас, що з метою
задоволення попиту учасників, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі, замовником
вивчається можливість внесення змін.
У випадку отримання необхідних погоджень, Уповноваженою особою буде розглянуте
питання щодо внесення змін до тендерної документації.
Ответ заказчика: 26.06.2023 16:16
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
26.06.2023 16:16
23.06.2023, 17:04. ID: UA-2023-06-15-010111-a.c2
Жалоба в АМКУ
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС"
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційної вимоги у тендерній документації
Суть порушень детально викладено у скарзі
Дата рассмотрения жалобы10.07.2023, 11:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10271-р/пк-пз від 10.07.2023, 20.07.2023 внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення
Дата исполнения решения заказчиком: 20.07.2023 16:49
Выполнена заказчиком