Процедура закупки объявлена 27.04.2023 15:11. Дата последних изменений - 03.07.2023 15:37
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки України та переваги майбутнього членства України в Європейському Союзі, у тому числі серед держав-членів Європейського Союзу шляхом розміщення інформаційної друкованої та/або аудіовізуальної продукції -
Идентификатор закупки | UA-2023-04-27-009023-a | |
ID | b1c91c9e41524cfbb55ab9bd2d50f021 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
4`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Державний комітет телебачення і радіомовлення України | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 4`000`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
27.04.23
Период уточнений
до 19.05.23
Период обжалования
до 19.05.23
Прием предложений
до 22.05.23
Квалификация
с22.05.23
Предложения рассмотрены
с16.06.23
Завершен
03.07.23
03.05.2023, 16:09
Уточнення стосовно адаптації креативів
Общий вопрос о закупке
1) в рамках тендерної пропозиції завданням є лише прорахунком по роботам вказаним у додатку 3, п. 1.1.-1.4?
2) забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
3) сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
4) чи надаються вихідні файли для адаптації?
5) в рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде неохідний?
2) забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
3) сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
4) чи надаються вихідні файли для адаптації?
5) в рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде неохідний?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.05.2023, 14:09)
Добрий день.
1.В рамках тендерної пропозиції завданням є лише прорахунком по роботам вказаним у додатку 3, п. 1.1.-1.4?
Завданнями Виконавця є усі пункти розділу «Завдання Виконавця» (1-9).
2.Забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
Адаптація відеоряду під кожну країну, субтитрування. Див. ролики за посиланням на гугл диск. Мають бути аналогічно адаптовані для Іспанії, Нідерландів.
3.Сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
Статичні зображення (див. посилання у кінці п. 1 «Адаптація контенту» розділу «Завдання Виконавця»).
4.Чи надаються вихідні файли для адаптації?
Так.
5.В рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде необхідний?
Усі завдання перелічені у розділі «Завдання Виконавця» (п.1-9).
1.В рамках тендерної пропозиції завданням є лише прорахунком по роботам вказаним у додатку 3, п. 1.1.-1.4?
Завданнями Виконавця є усі пункти розділу «Завдання Виконавця» (1-9).
2.Забезпечення мовних версій — це переозвучка чи титри?
Адаптація відеоряду під кожну країну, субтитрування. Див. ролики за посиланням на гугл диск. Мають бути аналогічно адаптовані для Іспанії, Нідерландів.
3.Сети до відеороликів — це статичні зображення чи лише відеоряд?
Статичні зображення (див. посилання у кінці п. 1 «Адаптація контенту» розділу «Завдання Виконавця»).
4.Чи надаються вихідні файли для адаптації?
Так.
5.В рамках реалізації кампанії це весь пакет робіт, який буде необхідний?
Усі завдання перелічені у розділі «Завдання Виконавця» (п.1-9).
03.05.2023, 16:13
Технічні питання до брифу (додатку 3)
Общий вопрос о закупке
2) у Д. 3 п.2 "Просування" говориться, що стратегія має містити "перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту" -- деталізуйте свої очікування, що тут мається на увазі?
3) чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
4) в пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
· 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
· 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
3) чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
4) в пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
· 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
· 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован04.05.2023, 14:14)
Добрий день.
2. У Д. 3 п.2 "Просування" говориться, що стратегія має містити "перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту" -- деталізуйте свої очікування, що тут мається на увазі?
Вже існуючі або новостворені сторінки (акаунти) у соцмережах у визначених країнах (наприклад, ГО, організацій, фіз осіб), з яких буде здійснюватись рекламне розповсюдження. Ютуб – запропонувати існуючий канал, з якого вже здійснювали розповсюдження на закордон, або створити новий. Виконавець має перевірити правила і умови цих платформ, щоб можна було поширювати такий контент.
3.Чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
Ні, немає.
4. В пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
• 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
• 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
По 4 млн охоплення у кожній з 4х країн (Німеччина, Франція, Іспанія, Італія)+ 2 млн у Нідерландах.
п.8 «Загальна кількість унікальних контактів (користувачів) цільової аудиторії 5-ти країн з усіма видами інформаційних продуктів, що зазначені у пунктах 1.1 - 1.4 з показом не менше трьох одиниць контенту на кожного унікального користувача, має становити не менше 18 млн».
2. У Д. 3 п.2 "Просування" говориться, що стратегія має містити "перелік пропонованих локальних сторінок на платформах поширення у визначених країнах, з яких буде відбуватися поширення контенту" -- деталізуйте свої очікування, що тут мається на увазі?
Вже існуючі або новостворені сторінки (акаунти) у соцмережах у визначених країнах (наприклад, ГО, організацій, фіз осіб), з яких буде здійснюватись рекламне розповсюдження. Ютуб – запропонувати існуючий канал, з якого вже здійснювали розповсюдження на закордон, або створити новий. Виконавець має перевірити правила і умови цих платформ, щоб можна було поширювати такий контент.
3.Чи є акаунти самого проєкту у соцмережах? поділіться, будь ласка, посиланнями.
Ні, немає.
4. В пункт 7.1 ."Має відбуватись у обгрунтовано обраній соціальній мережі/мережах кожної з країн ЄС з таргетуванням на цільові аудиторії. Показник охоплення (reach) має складати не менше:
• 4 млн. унікальних користувачів у Німеччині, Франції, Іспанії та Італії;
• 2 млн. унікальних користувачів у Нідерландах"
4 млн охоплення - це сумарно в усіх країнах чи по 4 млн на кожну країну окремо взяту?
Виходячи з пункту 8 ми припускаємо, що мова йде про 4 млн у сумі. У такому випадкові: чи є розуміння відсоткового розподілу між країнами чи його визначає та пропонує агенція?
По 4 млн охоплення у кожній з 4х країн (Німеччина, Франція, Іспанія, Італія)+ 2 млн у Нідерландах.
п.8 «Загальна кількість унікальних контактів (користувачів) цільової аудиторії 5-ти країн з усіма видами інформаційних продуктів, що зазначені у пунктах 1.1 - 1.4 з показом не менше трьох одиниць контенту на кожного унікального користувача, має становити не менше 18 млн».