Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.04.2023 12:26. Дата последних изменений - 02.05.2023 12:59

Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Володимирського району Волинської області, протяжністю 776,3 км -

Идентификатор закупки UA-2023-04-03-003985-a  
ID d7bd8dc72a5248b78868a3e8955c660d  
Идентификатор плана UA-P-2023-03-31-000570-c  
Общая ожидаемая стоимость закупки
75`404`521.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 75`404`521.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
03.04.23
Период уточнений
до 13.04.23
Период обжалования
до 13.04.23
Прием предложений
до 16.04.23
Квалификация
с16.04.23
Предложения рассмотрены
с20.04.23
Завершен
02.05.23
08.04.2023, 21:52. ID: UA-2023-04-03-003985-a.b1
Требование (Жалоба)
Невідповідність ТД законодавству, непрозорість вимог, дискримінаційні вимоги
Вимога
У тендерній документації Замовника по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю послуг: «Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Володимирського району Волинської області, протяжністю 776,3 км (код за ДК 021:2015 –63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг) що затверджена Рішенням уповноваженої особи протокол № 16/23 від 31.03.2023 Закупівля:UA-2023-04-03-003985-a містяться наступні порушення
1. ЗУ «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
Умови тендерної документації «Учасником довідці (форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт дорожнього одягу);»
На запит на ЕСЗ щодо які саме роботи необхідно підтвердити замовник роз’яснив «Учасник на підтвердження досвіду надає копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт дорожнього одягу) по видам послуг які зазначених в Додатку № 2 технічна специфікація до тендерної документації, ……..»
Додаток 2 це технічна специфікація в яку внесено відомість обсягів робіт
У відомостях обсягів робіт технічної специфікації у розділі 2 Дорожній одяг наявна колонка таблиці «назва (короткий опис)» , відповідно до змісту якої учасник нібито має підтвердити досвід виконання.
Назва - вид робіт, а короткій опис це деталізація в міліметрах, метрах, м.кв. Тобто, Замовник не позбавлений права відхилити тендерну пропозицію Учасника якій виконував аналогічні/ідентичні роботи але в інших міліметрах, метрах, м.кв.
Із змісту ТД «підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) - згідно пункту 6.3 даного Розділу та Додатку 2 до тендерної документації;»
«Тендерна пропозиція, що не відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі«Відомості обсягу робіт», викладеним у Додатку 2 до цієї тендендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Замовник не міг не знати, що технічно роботи виконується за одним технологічним процесом.
Окрім того, сам Замовник зазначає в Преамбулі додатку 2 наступне «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфічність в сезонності виконання робіт по видах та обсягах робіт та залежність від факторів впливу природного середовища. Це не дозволяє чітко визначити адресну прив’язку, види і обсяги робіт, характер і технологію їх виконання на початку року і кожного місяця.
Роботи з експлуатаційного утримання потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо - після закінчення зимового і весняного періодів, при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних зимових умовах, ліквідації наслідків стихійних явищ, забезпечення руху в несприятливий весняний період при перезволоженні ґрунту земполотна і руйнування дорожнього одягу у спекотний літній період та ряд інших.
Через ці впливові фактори конкретні види та обсяги робіт з експлуатаційного утримання визначаються на стадії їх проведення з уточненням при оформленні дефектного акту»
Виходячи з вищенаведеного чітко відслідковується навмисне написання Замовником непрозорих та двозначних умов тендерної документації, опосередковано вбачається лобіювання інтересів конкретного учасника, у ТД наявні дискримінаційні умови в частині підтвердження встановленого Тех.специфікацією «короткого опису», підтвердження якого не обов’язково при наявності досвіду виконання аналогічних робіт тим паче якщо, як зазначив Замовник у технічній специфікації « види та обсяги робіт з експлуатаційного утримання визначаються на стадії їх проведення з уточненням при оформленні дефектного акту»
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З урахуванням наявності умови тендерної документації з наступною редакцією «Тендерна пропозиція, що не відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі«Відомості обсягу робіт», викладеним у Додатку 2 до цієї тендендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
вимагаємо привести у відповідність умови ТД в цій частині, внести зміни та уточнення у ТД щодо порядку підтвердження досвіду виконання ремонтних робіт дорожнього одягу, а саме:
- Виключити дискримінаційні вимоги в частинні посилання у технічній специфікації на конкретний процес, що характеризує послугу
- конкретизувати прозоро та недвозначно вимоги ТД щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних видів ремонтних робіт, що дасть змогу учасникам добросовісно конкурувати в даній закупівлі.
2. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію ТД наявна наступна інформація «До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника та приведеної ціни.
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1 % від очікуваної вартості закупівлі»
Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування аукціони у відкритих торгах відсутні.
Наявність такої інформації у ТД є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни у ТД в цій частині.
3. П.3 р. V оцінка ТП ТД Замовника визначено підстави для відхилення пропозиції: 2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей;
 Відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
П.40. Постанови «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Умови ТД п2. Інша інформація Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
П 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції « Тендерна пропозиція, що не відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі«Відомості обсягу робіт», викладеним у Додатку 2 до цієї тендендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
Тобто, із складу та змісту ТД Замовник має право відхилити Учасника у разі якщо він не надав/не повністю надав/ не в повному обсязі/ тощо документи, які вимагаються від учасника для підтвердження кваліфікаційних критеріїв (МТБ, лабораторії, працівники та аналогічний досвід, а також чомусь там наявна Довідка із відомостями про Учасника)
Незважаючи на таке Замовник у П 3. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції ТД «Відхилення тендерних пропозицій» встановлює:
2) тендерна пропозиція (відхиляється):
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 особливостей;»
Таким чином зазначені вище умови ТД суперечать одна одні та вимогам Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Вимагаємо привести вимоги ТД в цій частині у відповідність до чинного законодавства, а саме: - - - виключити із змісту ТД п. « Тендерна пропозиція, що не відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі«Відомості обсягу робіт», викладеним у Додатку 2 до цієї тендендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.»
- привести ТД у відповідність до чинного законодавства України, яким замовник зобов’язаний керуватись при здійсненні публічних закупівель за кошти держави.
У разі ігнорування цієї вимоги та не усунення порушень законодавства Замовником Скарга на дії/бездіяльність Замовника буде направлено до відповідних державних органів.
На Вашу вимогу від 08.04.23 року по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю послуг: «Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Володимирського району Волинської області, протяжністю 776,3 км (код за ДК 021:2015 –63712200-5 Послуги з експлуатації автомобільних доріг) що затверджена Рішенням уповноваженої особи протокол № 16/23 від 31.03.2023 Закупівля:UA-2023-04-03-003985-a. Повідомляємо наступне
Відповідно до Додатку №1 Кваліфікаційні критерії На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору);
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (форма №КБ-3 (остання) або акт звірки; та форма(и) №КБ-2в, що свідчать про досвід виконання аналогічних видів ремонтних робіт дорожнього одягу); Учасник обов’язково серед іншого має надати документальне підтвердження (в актах за формою КБ-2в) досвіду надання послуг (виконання робіт) на автомобільних дорогах загального користування місцевого чи державного значення по наступним видами послуг (робіт) з експлуатаційного утримання:
1. Дорожній одяг та/або Аварійні роботи:
а) Ліквідація вибоїн;
б) Профілювання щебеневих/ гравійних доріг автогрейдером;
в) Відновлення профілю щебеневих покритів
Зметою ефективного використання Державних коштів та якісного виконання робіт з експлуатаційного утримання доріг загального користування місцевого значення Замовнику важливо залучати для виконання вищевказаних робіт виключно Виконавців які володіють відповідним досвідом та знаннями виконання комплексу робіт з утримання автомобільних доріг, дорожніх споруд та смуг відведення. Так як вартість роботи з ліквідації вибоїн, Профілювання щебеневих/ гравійних доріг автогрейдером, Відновлення профілю щебеневих покритів становлять левову частку загальної кошторисної вартості об’єкта, наявність досвіду виконання вищевказаних робіт може істотно впливати на спроможність Учасника виконати якісно та в зазначені терміни роботи з усунення недоліків дорожнього покриву у відповідності до вимог ДСТУ 3587:2022 Безпека дорожнього руху, Автомобільні дороги, вимоги до експлуатаційного стану. Замовником вимагається виключно досвід виконання аналогічних видів робіт з ліквідації вибоїн, в тому числі асвальтобетоного покриття, машиною для ліквідації вибоїн струменевим методом, профілювання щебеневих/ гравійних доріг автогрейдером, відновлення профілю щебеневих покритів невроховуючи об’єми виконаних робіт зазначених у формах КБ-2в
Відповідно до висунутої вимоги п.6 розділ 3 та п. 3 роздвл 5 будуть приведені до вимог Особливостей
На вимогу щодо внесення змін в п.1 розділ 5 тендерної документації будуть внесені зміни до тендерної документації
Ответ заказчика: 11.04.2023 13:29
Типы ответа: Удовлетворено
Выполнена заказчиком