Процедура закупки объявлена 23.01.2023 15:25. Дата последних изменений - 15.02.2023 13:39
Канцтовари за кодом ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне -
Идентификатор закупки | UA-2023-01-23-011091-a | |
ID | 5cbcae048ac6497f9e8c3599b4b90375 | |
Идентификатор плана | UA-P-2023-01-23-002557-c |
Общая ожидаемая стоимость закупки
127`723.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1495 «Про внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 127`723.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
23.01.23
Период уточнений
до 29.01.23
Период обжалования
до 29.01.23
Прием предложений
до 01.02.23
Квалификация
с01.02.23
Предложения рассмотрены
с07.02.23
Завершен
15.02.23
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано