Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Місцезнаходження Замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100. Категорія Замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою з урахуванням вимог тендерної документації. Документи, виконані іншою мовою, ніж українською, а також копії таких документів можуть подаватися учасником у складі тендерної пропозиції тією мовою, якою вони були видані (створені, виконані, оформлені), та повинні обов’язково супроводжуватися перекладом на українську мову.

Реквизиты договора

Сумма договора 1`598`500.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 1`332`083.33 Гривна  
Сумма оплаты по договору 1`598`500.00 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 1`332`083.33 Гривна  
Номер договора 45-45  
Дата подписания 10.08.2021  
Дата начала действия 10.08.2021  
Дата завершения действия 31.12.2022  
Опубликован
11.08.21
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова приймального боксу для автомобілів екстреної допомоги) в с. Липини на вул. Теремнівська, 100 Луцького району Волинської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 01.08.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Документы договора/изменений

Дополнения к контракту
Додаток 1 до договору підряду.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:13
ID: e266cee279c241449902bcd939085981
Подписать контракт
Договір підряду 45-45.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:13
ID: 983ba59e36ef41e0957f97554b8b87bc
Дополнения к контракту
Договірна ціна +локальні кошториси.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:13
ID: 6ef52c3fe9db49a9ae90f9aee54f2997
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:16
ID: b2ce4a6f58a249d7aa9ff5ee84aceca5
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:16
ID: b2ce4a6f58a249d7aa9ff5ee84aceca5
Дополнения к контракту
повідомлення додугода 1 про внесення змін до договору.docx Добавлено в изменения №1от10.08.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:29
ID: 6bf97eb5fecd4da689b7aebf7d75fd44
Дополнения к контракту
Додаткова угода.pdf Добавлено в изменения №1от10.08.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:29
ID: 9beb3fe2e5df4f50ae2be2edea71d705
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от10.08.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 11.08.2021 09:30
ID: cd17800c9ffd42dd9e53b3e2d926de94
Нетипизированный документ
Повідомлення 2 про внесення змін до договору.pdf Добавлено в изменения №2от26.10.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.10.2021 13:57
ID: ae21fc2d6c7641f2a3986bda0a16acd9
Дополнения к контракту
Додугода 2 реконструкція.pdf Добавлено в изменения №2от26.10.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.10.2021 13:57
ID: 2893d3e5a0854a07adea2758b22b11bf
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от26.10.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.10.2021 13:57
ID: 94ca8720d1aa4297ab15f0b94e433604
Дополнения к контракту
Додаткова угода 3 продовження терміну дії договору та строків виконання робіт.pdf Добавлено в изменения №3от30.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 13:36
ID: d53d1848589d4c918aaad6ec1c2e50b8
Нетипизированный документ
повідомлення додугода 3 про внесення змін до договору.pdf Добавлено в изменения №3от30.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 13:36
ID: aa1c4f418cc04d07a08284359b7622e9
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от30.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 13:37
ID: cdfdcba99f2c43fba4aa3815debcf4a0

Изменения Договора

Изменения к договору №1от10.08.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 21/2 від 06.11.2020 р. (надалі - Замовник), з однієї сторони,та Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД ЗАХІД», (надалі–Підрядник),в особі директора СиниціСергія Валентиновича,який діє на підставі Статуту,з другої сторони (надалі разом – Сторони, а кожна окремо Сторона), керуючись Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві,затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 (надалі – Загальні умови), на виконання п.4. ч.5. ст.41 Закону України Про публічні закупівлі, для продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг, в зв’язку з розглядом скарги за предметом закупівлі Реконструкція головного корпусу лікарні (добудова приймального боксу для автомобілів екстреної допомоги) в с. Липини на вул. Теремнівська, 100 Луцького району Волинської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) номер скарги: UA-2021-05-10-000260-a.a1у, що спричинило перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 Закону, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, уклали дану Додаткову угода №1 до Договору підряду № ____ від __________2021 року (далі – Договір) про нижченаведене: 1. Внести зміни до п. 2.1. Договору та викласти його у наступній редакції: 2.1 «Підрядник розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником проектної і дозвільної документації та фронту робіт, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт не пізніше 30 жовтня 2021 року за умови належного їх фінансування Замовником». 2.Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3.Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода вступає в силу з моменту підписання сторонами, вважається невід’ємною частиною Договору та діє впродовж дії Договору.  
Дата публикации изменений 11.08.2021 09:30  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от26.10.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений Більш детально викладено в скан-копії додаткової угоди  
Дата публикации изменений 27.10.2021 13:57  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от30.12.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Більш детально викладено в скан-копії додаткової угоди.  
Дата публикации изменений 30.12.2021 13:37  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01983134  
Юридический адрес 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100  
Процедура закупки Открытые торги  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"  
Код ЕГРПОУ 40819378  
Юридический адрес 45025, Україна, Волинська область, 45025, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок 44