Договор опубликован 10.01.2025 10:44. Дата последних изменений: 10.01.2025 14:36
Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти управління освіти Надвірнянської міської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) ЛОТ 4 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Лоївському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування) -
Идентификатор заключенного договора | UA-2025-01-10-002309-a-a1 | |
ID | 2994d7220f3b458aa2da780f2e8f9a86 |
Сумма договора
240`233.00 Гривна
Реквизиты договора
Сумма договора | 240`233.00 Гривна (без НДС) | |
Номер договора | 04 | |
Дата подписания | 07.01.2025 | |
Дата начала действия | 07.01.2025 | |
Дата завершения действия | 31.05.2025 |
Опубликован
10.01.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
1) |
учні початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти»
ДК 021:2015: 55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78440, Україна, Івано-Франківська область, Лоєва, Стуса, 18
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 07.01.2025 - 31.05.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 3094 послуга
|
2) |
учні пільгових категорій 5-11 класів
ДК 021:2015: 55523100-3 - Послуги з організації шкільного харчування
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 78440, Україна, Івано-Франківська область, Лоєва, Стуса, 18
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 07.01.2025 - 31.05.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1274 послуга
|
Документы договора/изменений
Подписать контракт
Договір-04.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 10:43
ID: f800c714b08d409d85eec7d3da34f65b
|
|
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 14:36
ID: 33a562b1d38b4b75a5d83dac4565ffe6
|
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 43966794 |
Юридический адрес | 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18 |
Процедура закупки | Закупка без использования электронной системы |
Информация о поставщике
Название юридического лица | Фізична особа-підприємець Ситник Катерина Юріївна |
Код ЕГРПОУ | 3362404568 |
Юридический адрес | 78440, Україна, Івано-Франківська область, Лоєва, Франка Івана, буд. 61 |