Договір опубліковано 15.01.2025 15:19. Дата останніх змін: 15.01.2025 15:19
Послуги з використання Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади версії 2.0 -
Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-01-15-011988-a-b1 | |
ID | 07f7361e5b5b4592af169f537ab6ba86 |
Сума договору
4`788.00 Гривня
Реквізити договору
Сума договору | 4`788.00 Гривня (з ПДВ) | |
Сума договору без ПДВ | 3`990.00 Гривня | |
Номер договору | 2025-СЕВОВВ-ЗП-232-Б | |
Дата підписання | 15.01.2025 | |
Дата початку дії | 01.01.2025 | |
Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
15.01.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
1) |
Послуги з використання Системи електронної взаємодії органів виконавчої влади версії 2.0
Класифікація за ДК 021:2015: 72720000-3 - Послуги у сфері глобальних мереж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 3/14
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.01.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 399 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 12 послуга
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03192833 |
Юридична адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, будинок 3/14 |
Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
Назва юридичної особи | Державне підприємство "Дія" |
Код ЄДРПОУ | 43395033 |
Юридична адреса | 03150, Україна, Київська область, Київ, вул. Ділова, 24 |