Договір опубліковано 10.01.2025 14:22. Дата останніх змін: 10.01.2025 14:22
ДК 021:2015:22820000-4 Бланки -
Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-01-10-006840-a-b1 | |
ID | 477de7d51250405baed9aad302771677 |
Сума договору
8`784.00 Гривня
Реквізити договору
Сума договору | 8`784.00 Гривня (з ПДВ) | |
Сума договору без ПДВ | 7`320.00 Гривня | |
Номер договору | 5 | |
Дата підписання | 09.01.2025 | |
Дата початку дії | 09.01.2025 | |
Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
10.01.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
1) |
Дорожній лист
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.01.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 2.15 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
|
2) |
Пустографки
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.01.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1.8 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
|
3) |
Пустографки А3
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.01.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 1.8 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
|
4) |
Табель А3
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.01.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 2.3 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
|
5) |
Графік А3
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09.01.2025 - 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 2.3 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 штука
|
Документи договору/змін
Підписаний контракт
Договір.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.01.2025 14:22
ID: 46078bbd62974746b96d341fd2ca15f0
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38541220 |
Юридична адреса | 59000, Україна, Чернівецька область, м. Сторожинець, вул. Грушевського,3А |
Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
Назва юридичної особи | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОРОЖИНЕЦЬКА ДРУКАРНЯ" СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ | 02469712 |
Юридична адреса | 59000, Україна, Чернівецька область, Сторожинецький р-н місто Сторожинець ВУЛ. О. КОБИЛЯНСЬКОЇ будинок 7 |